Subskrypcja

Subskrypcja

Szukaj

Szukaj





Jakich dodatkowych usług oczekują hotelowi goście?

Najlepsze hotele prześcigają się w ofertach, które mają zadowolić ich gości i sprawić, że będą chcieli do nich wrócić i polecić innym. Zdrowe przekąski w minibarze, asystent ds. zakupów czy fotograf na wycieczkach, to tylko niektóre z dodatkowych usług, które widzieliby klienci w pakiecie usług hotelowych.


Serwis HolidayCheck, przeprowadził badania klientów odwiedzających hotele na temat usług, które dodatkowo chcieliby znaleźć w ofertach hotelowych. Okazało się, że turyści widzą jeszcze sporo obszarów do zagospodarowania i wzbogacania oferty usługowej. Czego jeszcze w pakietach usług oczekują klienci odwiedzający hotele? Jakimi usługami raczej nie byliby zainteresowani goście?

Zdrowe przekąski

Powiedzenie, że odchudzanie zaczyna się od kolejnego poniedziałku albo po wakacjach, powoli staje się nieaktualne. Okazuje się, że dietę chcemy trzymać także na urlopach. Już co trzeci ankietowany zwraca uwagę na nawyki żywieniowe podczas wyjazdów poza miejsce zamieszkania. Badane osoby chętnie widziałby minibarek hotelowy ze zdrowymi przekąskami. Zamiast orzeszków, chipsów i alkoholu, wolałyby owoce, smoothie czy warzywa. Taka usługa spotkałaby się z dużym zainteresowaniem zwłaszcza wśród kobiet - aż 38 proc. pytanych pań byłoby zadowolonych z takiego rozwiązania. Również panowie coraz częściej dbają o zdrowie i 26 proc. z nich poparło ten pomysł.

Hotel od zaplecza

26 proc. ankietowanych turystów chciałoby spróbować gotowania lokalnych potraw. Zarówno pod okiem profesjonalnego kucharza, jak i w domu miejscowej rodziny - podróżnicy chętnie chcą poznawać kulinarne nowości i smaki z miejsc, które odwiedzają. Interesująca dla turystów byłaby wycieczka na zaplecze hotelowe i poznanie tajników takiej pracy. 23 proc. ankietowanych osób chętnie dowiedziałaby się jak wygląda zarządzanie obiektem hotelowym czy wydawanie posiłków na dużą skalę. Osoby starsze, powyżej 55 roku życia (27 proc.) szczególnie chciałyby zwiedzić hotelową pralnię, kuchnię czy piwnice.

Zakupowy asystent i wypożyczalnia ubrań

Osobisty asystent do spraw zakupów, znający najlepsze sklepy w mieście, tabele rozmiarów, najnowsze trendy mody - jest jak najbardziej pożądany. 21 proc. ankietowanych kobiet i 16 proc. mężczyzn chętnie skorzystałoby z pomocy takiego profesjonalnego doradcy przy urlopowych zakupach. Dla 9 proc. turystów, którzy nie lubią pakowania i noszenia bagaży, idealnym rozwiązaniem byłaby hotelowa wypożyczalnia ubrań. Stroje na wiele okazji: na plażę, wycieczki, wieczorne wyjścia, czy wizyty w restauracji - dzięki temu podróżni nie musieliby myśleć o pakowaniu i strojach na różne okazje.

Fotograf w cenie

Mimo, że smartfony z możliwością robienia dobrych zdjęć towarzyszą nam nieustannie, a selfie to praktycznie codzienność, jednak 17 proc. turystów chętnie widziałoby usługi fotograficzne w cenie hotelu lub zorganizowanej imprezy. 29 proc. podróżujących pomiędzy 18 a 24 rokiem życia, byłoby zainteresowanych obecnością fotografa na zorganizowanych wycieczkach.

Zabawki dla dorosłych
Obok karty dań z ofertą room service, ankietowani turyści widzieliby także katalog z erotycznymi zabawkami dostępnymi w hotelu. Pomysł ten najbardziej przypadł do gustu panom - 8 proc., panie chęć skorzystania z tego typu usługi potwierdziły jednie w 1 proc.

Pakowanie, pocztówki i kontrola trzeźwości

Mimo odpoczynku i błogiego lenistwa są sprawy, które urlopowicze wolą zrobić sami. Tylko 9 proc. badanych pozostawiłoby pakowanie po kończącym się urlopie pokojówce. Wypisywanie kartek pocztowych do najbliższych, podróżujący także wolą pozostawić sobie, niż zlecić pracownikowi hotelu - tylko 4 proc. turystów skorzystałoby z takiej możliwości. Najmniejszym zainteresowaniem, tylko 3 proc. ankietowanych, cieszyłaby się usługa polegająca na zaprzestaniu podawania alkoholu tym turystom, którzy po wypiciu wcześniej zadeklarowanej ilości drinków, mieliby dalej bawić się przy bezalkoholowych napojach.




Komentarze


(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:


Komentarze:

Czego chcą hotelowi goście? [2017-04-20 19:17 176.111.24.*]
Ciekawe są zainteresowania Gości hotelowych i hotelarz niemal wszystko jest wstanie zrobić dla Gościa. Tylko nie zawsze Gość chce za to zapłacić. Instytucja COCIERGE istnieje w każdym hotelu wysoko skategoryzowanym, jest tylko jedno zastrzeżenie, trzeba płacić i to słono. Nie wyobrażam sobie, żeby hotelarz wysłał CONCIERGE-a z Gościem na zakupy i żeby za Nim nosił torby ze szmatkami w ramach zapłaconego noclegu. No może jeżeli Gość zapłaci 1500 USD za nocleg. Serwis Holiday Check tymi badaniami niczego nie wnosi, Klienci hoteli chcieliby i wezmą wszystko co Im da hotelarz, gorzej jak trzeba za to zapłacić. Goście potrafią wypić piwo Żywiec z minibarku w pokoju i zakupić w sklepie za 2,57 zł i wstawić jako, że nie wypili. Wszystko jest zawarte w cenie, mogę zrobić bufet warzywno-owocowy wystawiony do powszechnego użytku ale wliczę to w cenę. Natomiast wprowadzenie Gościa od kuchni??? Niech tylko, podczas takiej wycieczki, wpadnie sanepid, kucharz nie wybroni się żadnym wytłumaczeniem. Nie mówię już o wspólnym gotowaniu. To jest możliwe u Gaździny na Podhalu. Osobiście mnie ta sonda nic nie dała, nie pomogła w przygotowaniu oferty hotelowej. H3* odpowiedz »





Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij