TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Wakacje.pl zyskują nowego dyrektora zarządzającego produktem

Zakup marki My Travel powiększył sieć stacjonarną należącą do Wakacje.pl S.A. o 116 salonów.


Damian Ozga, Prezes Zarządu My Travel, obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Produktem i Siecią Franczyzową oraz dołącza do Zespołu Zarządzającego Wakacje.pl. O tym, że Wakacje.pl zyskują sprawnego, doświadczonego i rozpoznawanego w branży managera, tuż po transakcji mówił prezes spółki, Dariusz Górzny. Za nami najlepszy sezon sprzedażowy w dziewiętnastoletniej historii Wakacje.pl, który ugruntował naszą pozycję jako lidera rynku multiagencyjnego w obszarze turystyki zorganizowanej. Jestem przekonany, że przed nami kolejne lata dynamicznych wzrostów. Kluczem do sukcesu jest wysoka sprawczość, której gwarantem są wysokiej klasy managerowie i takich zapraszam do Zespołu Zarządzającego Wakacje.pl - mówi prezes Górzny.

Po kilku miesiącach od sprzedaży My Travel, jej założyciel i Prezes Damian Ozga obejmuje kierowanie dwoma strategicznymi obszarami w Wakacje.pl. Zastąpi Dyrektora Operacyjnego Wakacje.pl - Zenona Szczepkowskiego. Jako Dyrektor Zarządzający Produktem i Siecią Franczyzową będzie odpowiadał m.in. za relacje z touroperatorami i dostawcami usług cross-sell, poszerzenie portfolio produktowego oraz rozwój sieci franczyzowej w wymiarze ilościowymi jakościowym. Ozga dołącza jednocześnie do Zespołu Zarządzającego Wakacje.pl, reprezentowanego przez top management spółki. Od maja 2018 r. pełnił funkcję Dyrektora odpowiedzialnego za integrację z My Travel.

Przede mną nowe wyzwania i obowiązki, które podejmuję z ogromną przyjemnością. Sprzedając markę My Travel nie powiedziałem ostatniego słowa w turystyce, a wizja rozwoju kluczowych obszarów przedstawiona przez Prezesa Wakacje.pl była na tyle atrakcyjna, że z pełnym przekonaniem przyjąłem propozycję managerską. Dziękuję za zaufanie i powierzenie mi kierowania tak potężnym mechanizmem, jakim jest sieć salonów franczyzowych i obszar produktowy. Lista planów jest długa, do najważniejszych należy rozbudowa oferowanego produktu tak, aby nasze salony sprzedawały kompletną ofertę idealnie dostosowaną do potrzeb klientów, i utrzymywanie relacji z touroperatorami opartych o partnerstwo i wzajemne zrozumienie - mówi Damian Ozga.

Jednym z wyzwań będzie budowanie synergii pomiędzy sieciami stacjonarnymi marek Wakacje.pl i My Travel, za które Ozga będzie odpowiadał. Dzisiaj to łącznie niespełna 250 salonów. Częścią tego projektu jest rebranding wybranych salonów My Travel na Wakacje.pl - szyld zmieniło już 23 salony, kolejne biura dostają propozycję zmiany logotypu. Jest to element realizowanej w Wakacje.pl strategii zrównoważonego rozwoju w kanałach online i offline.

Efekt ROPO osiągnął już bardzo poważny, 60-procentowy poziom, a to ogromny potencjał do rozwoju i wielka odpowiedzialność dużych rynkowych graczy, żeby mądrze nim zarządzić. Ta odpowiedzialność spoczywa i na Wakacje.pl, i na My Travel. Będąc blisko zarówno obszaru produktowego jako całości, a zarazem dwóch potężnych sieci, można skutecznie realizować zrównoważoną strategię rozwoju z jednej strony i wyznaczać kierunki w branży z drugiej - dodaje Damian Ozga.

W Wakacje.pl Damian Ozga będzie również odpowiedzialny za rozwój produktu i realizację założeń sprzedażowych dla wszystkich linii produktowych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
wakacje.pl agent zarząd touroperator my travel Damian Ozga


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję