TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Warszawa będzie promowana przez koreański serial

Warszawa stanie się sceną dla nowego serialu koreańskiego, którego oglądalność estymowana jest na ponad 10 milionów odbiorców. Zdjęcia do serialu Terius Behind Me rozpoczną się w czerwcu, a jego emisja nastąpi jesienią bieżącego roku.


Wybór Polski, a w szczególności Warszawy, na miejsce kręcenia zdjęć do koreańskiego serialu, to efekt wielotygodniowych rozmów i negocjacji prowadzonych przez Polską Organizację Turystyczną oraz producentkę Agnieszkę Pająk. Rywalami Polski były Hong Kong oraz Rumunia. Producent serialu NamGoong SungWoo postawił na stolicę Polski doceniając jej ciekawą ofertę turystyczną oraz infrastrukturalną. Duże znaczenie miało także wygodne, bezpośrednie połączenie lotnicze z Seulem realizowane przez PLL LOT, który jest także partnerem projektu. Polski narodowy przewoźnik przygotował specjalną ofertę biletów dla ekipy filmowej. Polska Organizacja Turystyczna natomiast zaangażuje się w pozostałą logistykę projektu oraz dobór lokacji.

Strategia marketingowa POT na rynek koreański od początku zakładała współpracę z produkcją filmową, gdyż seriale telewizyjne w Korei Południowej cieszą się ogromną popularnością i mają ogromny wpływ na zachowania konsumenckie Koreańczyków. Obecność w tak prestiżowej produkcji jak Terius Behind Me, za relatywnie mały wkład finansowy, zapewni nam dotarcie do wielu milionów potencjalnych turystów z Korei Południowej oraz wzmocni pozytywny wizerunek Polski - podkreśla prezes POT Robert Andrzejczyk.

Serial realizowany jest przez koreańską telewizję MBC, na podstawie scenariusza Oh Ji-young, w reżyserii Park Sang-hun. Główną rolę zagra So Ji-sub, znany głównie z produkcji kinowych. So Ji-sub powraca na na mały ekran po ponad dwuletniej przerwie podczas której zaangażowany był w megaprodukcje filmowe. Serial emitowany będzie dwa razy w tygodniu w tzw. prime time.

Jako przewoźnik lotniczy oferujący połączenia do Korei Południowej jesteśmy zainteresowani promowaniem Polski na tym rynku. Dzięki uruchomieniu połączenia do Seulu od końca 2016 r. Koreę Południową zdecydowało się odwiedzić wielu Polaków, którzy wcześniej nie mieli takich zamiarów. Podobnie jest w przypadku rosnącej dynamicznie liczby turystów z Korei Południowej, którzy decydując się na podróż z LOT-em, przekonują się o niezliczonych walorach naszego kraju - mówi Rafał Milczarski, prezes LOT-u.

Zdjęcia w Warszawie będą kręcone w połowie czerwca przez około pięć dni. Ekipa filmowa będzie liczyła ok 60 osób, a stolica Polski ma mieć zapewnione od 25 do 30 minut ekspozycji w serialu.

Polska Organizacja Turystyczna w 2018 roku rozwija swoją obecność na rynku azjatyckim, m.in. w Korei Południowej. Wybór tych kierunków związany jest z rozwijaniem siatki połączeń lotniczych narodowego przewoźnika PLL LOT, a intensyfikacja działań w tym obszarze możliwa jest dzięki zwiększeniu dotacji podmiotowej na promocję narodowej turystyki o 25 proc., czyli 10 mln złotych.

Jak wynika z danych opracowanych dla Ministerstwa Sportu i Turystyki, w 2017 roku liczba przyjazdów z Korei Południowej do Polski wzrosła w porównaniu z rokiem 2016 o ponad 25 proc., z 39 tys. do 49 tys. podróżujących. Liczba przyjazdów turystycznych zaś zwiększyła się w tym okresie o niemal 12 proc., z 33 tys. do 39 tys. osób.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
warszawa promocja serial polska organizacja turystyczna pll lot




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję