TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Best Western rozszerza działalność w Europie

12 lipca 2019 roku Best Western Hotels & Resorts ogłosił plany otwarcia nowego hotelu w Rosji.


Nowy obiekt hotelowy Vertical We&I BW Signature Collection będzie się znajdował przy ulicy Małyje Kamienszcziki w dzielnicy Taganka w Moskwie. Hotel z 83 pokojami zostanie otwarty w sierpniu 2020 roku. Inwestycja będzie interesującym przykładem renowacji powierzchni biurowej i jej adaptacji do formatu hotelowego spełniającego wymagania współczesnego gośc

Inwestycja zostanie zrealizowana we współpracy z grupą Becar. Rozwiązania architektoniczne zostały opracowane przez pracownię Agile Architect, która jest częścią grupy Becar. Condohotel zostanie wybudowany na bazie istniejącego budynku z 1908 roku. Oprócz wyjątkowej fasady, historię budynku będzie można dostrzec w ceglanych ścianach, które zostawiono odsłonięte we wnętrzach, metalowych prętach zastosowanych w umeblowaniu (garderoby, narożniki kuchenne) i drewnianych stropach pod antresolami. Eklektyczne wnętrze hotelu łączy dwa style - loftowy i minimalizm hi-tech - tworząc nową, niepowtarzalną atmosferę.

Marka Best Western Hotels & Resorts jest obecna w Rosji z 4-gwiazdkowymi hotelami w Petersburgu, Tiumeni, Iwanowie i Kałudze. Cieszymy się z rozszerzenia działalności w Rosji i wejścia na ważny rynek moskiewski naszej nowej marki BW Signature Collection by Best Western, która oferuje gościom ekskluzywne hotele o lokalnym charakterze na całym świecie. Ponieważ charakterystyka współczesnego gościa ewoluuje, w następnych latach spodziewamy się wzrostu popytu na hotele zarządzane przez międzynarodowych operatorów i zmniejszania powierzchni pokoi na rzecz przestrzeni wspólnej. Doświadczenie grupy Becar w realizacji inwestycji podobnego formatu i zarządzaniu nimi daje nam pewność i wiarę w sukces hotelu Vertical We&I BW Signature Collection by Best Western - mówi Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca Best Western Hotels & Resorts na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

Vertical We&I BW Signature Collection zostanie pierwszym w pełni zautomatyzowanym hotelem w Moskwie, a przy tym będzie odpowiadać standardom międzynarodowej sieci hotelowej. W hotelu zostaną wdrożone technologie cyfrowe, m.in. samoobsługowa recepcja, aplikacje mobilne z funkcjami (otwieranie zamków telefonem, regulacja dźwięku i oświetlenia, serwis hotelowy), interaktywna przechowalnia bagażu, asystenci głosowi i inne innowacje, które mają zwiększyć komfort gości i ograniczyć koszty operacyjne.

»»»» Starsze informacje 2019-06-27 ««««


Jin Jiang International oraz Radisson Hotel Group otworzyli hotel pod wspólną marką

W związku z przejęciem Radisson Hotel Group przez Jin Jiang International oraz Fundusz Sino-Cee pod koniec zeszłego roku, Grupa oraz jej akcjonariusze określili swoje wspólne plany na pełne wykorzystanie potencjału chińskiego rynku. Kluczowym elementem przedstawionej strategii ma być otwarcie pierwszych hoteli pod wspólnym szyldem obu marek.

Pierwszym hotelem, który będzie funkcjonował w ramach partnerstwa tych dwóch marek, jest Radisson Blu Hotel, Frankfurt w Niemczech.

Radisson Blu Hotel, Frankfurt jest pierwszym z ponad 1100 obiektów z portfolio Radisson Hotel Group, pod którego szyldem Grupa połączyła się z Jin Jiang International. Wybór Frankfurtu był oczywisty: miasto od lat jest głównym punktem docelowym turystów z Chin w Niemczech. Obecność międzynarodowego lotniska sprawia, że wielu z nich zarówno zaczyna, jak i kończy podróż właśnie tutaj. Co więcej, żadne inne miasto nie posiada tylu połączeń bezpośrednich z Chinami, co jest szczególnie cenione przez chińskich inwestorów. Hotel został również niedawno odnowiony, jest więc to świetna okazja, aby zaprezentować obiekt chińskojęzycznym gościom.

W hotelu otwartym pod wspólną marką, goście i turyści mówiący po chińsku znajdą szereg rozwiązań zaprojektowanych tak, aby zapewnić im jak najlepsze doświadczenia w podróży, i które sprawią, że poczują się jak w domu. Nowa oferta hotelowa obejmuje wszystkie elementy idealnego pobytu: począwszy od menu i kart hotelowych dostępnych w języku chińskim, po możliwość płacenia za wszystko chińską kartą płatnicza UnionPay. Drobne akcenty w pokojach, takie jak czajniki i wybór herbat chińskich także zapewnią gościom miły pobyt. Mogą oni również skorzystać z dostępu do chińskich kanałów telewizyjnych lub czasopism dostępnych za pośrednictwem aplikacji Radisson Blu One Touch.

Radisson Blu Hotel, Frankfurt rozszerzyło także ofertę posiłków i napojów specjalnie na potrzeby podróżnych z Chin. W codziennym menu śniadaniowym znajdą oni tradycyjne potrawy, takie jak congee, chiński makaron i pierożki wonton. W karcie hotelowej restauracji Welcome Corner, dostępnej także w ramach Room Service, są obecne dania kuchni chińskiej, takie jak makaron z Szanghaju, kurczak z ryżem pod hajnańsku i singapurska zupa Laksa. Goście z Chin będą także w specjalny sposób witani w momencie przybycia do hotelu.

Jako element prac nad otwarciem hotelu pod szyldem oby marek, na początku roku uruchomiono również program wymiany kadr. Grupa pracowników składająca się z szefów kuchni, menedżerów oraz pracowników różnych szczebli z hoteli i centrali Radisson Hotel Group spędziła trzy miesiące w Szanghaju, aby móc następnie wprowadzić prawdziwie chińskie doświadczenia do europejskich hoteli. Chiński zespół natomiast przyjechał do Europy, aby lepiej zrozumieć ducha lokalnego hotelarstwa.

W celu ułatwienia procesu rezerwacji pokoi przez chińskojęzycznych podróżnych, 53 hotele z portfolio Radisson Hotel Group zostaną od 30 czerwca 2019 r. udostępnione poprzez WeHotel, globalną platformę rezerwacyjną należącą do Jin Jiang International Pozostałe obiekty z Grupy będą na niej dostępne do końca roku. W związku z tym Radisson Rewards i WeHotel Prime, wysokiej klasy program lojalnościowy Jin Jiang, będą ze sobą współpracować, aby przygotować specjalny plan korzyści dla uczestników obu programów.

Cieszymy się, że razem podejmujemy kolejny krok w naszej wspólnej podróży od czasu przejęcia. Chiny stały się największym na świecie rynkiem turystycznym, oferującym różnorodne możliwości i mającym ogromny potencjał. Dzięki hotelom otwieranym pod wspólnym szyldem, możemy wzmacniać świadomość naszych chińskich marek w regionie EMEA natomiast tych należących do Radisson Hotel Group w Chinach. Co-branding pozwoli nam także rozwijać kontakty i bezpośrednią wymianę pomiędzy Chinami i innymi krajami. Liczymy na to, że uda nam się wspólnie maksymalnie wykorzystać możliwości, jakie daje ta współpraca - mówił Chen Liming, Wiceprzewodniczący Zarządu oraz Dyrektor Wykonawczy i Wiceprzewodniczący Komitetu Wykonawczego Zarządu Jin Jiang International.

Starsze informacje 2019-06-05


Orbis obejmie nowe hotele w Rumunii
Orbis podpisał umowę o zarządzanie w Rumunii na prowadzenie dwóch istniejących hoteli, które będą poddane modernizacji i zostaną zmienione na Mercure Galati Centrum (66 pokoi) oraz na ibis Styles Galati Dunarea (79 pokoi).

Umacniamy naszą wiodącą pozycję w Rumunii, dynamicznie powiększając sieć hoteli pod markami Accor nie tylko w stolicy, ale i w kluczowych miastach regionów, takich jak Galati. Wraz z naszymi lokalnymi partnerami - poprzez otwarcie Mercure Galati Centrum i ibis Styles Galati Dunarea, chcemy zaoferować w Rumunii jak najszerszą ofertę hoteli, podróżującym zarówno w celach służbowych, jak i turystycznych. - skomentował Frank Reul, szef działu rozwoju Orbis & Accor w Europie Wschodniej.

Oba hotele są doskonale zlokalizowane, przy ulicy Domnească 13 i 12 - w bliskiej odległości od Starego Miasta, obok portu Galati.

Mercure i ibis Styles to znane na całym świecie marki hotelowe, które wniosą dodatkową wartość do obu naszych hoteli w Galati. Naszą ambicją jest stworzenie z tych dwóch hoteli najlepszych adresów w danym segmencie w mieście. Chcemy wprowadzić nowe standardy na lokalnym rynku hotelarskim. W Galati zachodzą pozytywne zmiany i chcemy być ich częścią. - powiedział Traian Sandu, właściciel hoteli.

Plan renowacji tych dwóch hoteli obejmie modernizację pokoi, restauracji i stref publicznych zgodnie ze standardami marek Mercure i ibis Styles oraz inwestycje w najnowsze usługi informatyczne i cyfrowe, które zapewnią bezproblemową, wydajną i spersonalizowaną obsługę gości.

Hotele, które mają zostać otwarte w drugim kwartale 2020 r., dołączą do sieci Mercure i ibis Styles, znanych i rozpoznawalnych na całym świecie marek Grupy Accor.

Umowa o zarządzanie została podpisana na okres 15 lat.

Starsze informacje 2019-06-04


Marka ibis wchodzi na nowy rynek.

Nowo otwarty hotel ibis Tallinn Centre oferuje gościom 190 pokoi, salę konferencyjną dla 50 osób oraz bar Charlie s Corner. Wnętrza obiektu zostały zaprojektowane zgodnie z założeniami nowego stylu - AGORA. Dzięki otwarciu pierwszego hotelu w Estonii, marka ibis ze swoimi działaniami operacyjnymi wchodzi na nowe rynki Europy Wschodniej.

Hotel ibis Tallinn Centre realizuje założenia najświeższych, globalnych konceptów, wyróżniających hotele ibis na całym świecie. Jednym z nich jest charakterystyczny dla marki styl wystroju - AGORA. Ta modułowa, elastyczna koncepcja architektury wnętrz, dzięki prostocie i wykorzystaniu industrialnych elementów w połączeniu z dbałością o detale, tworzy przestrzeń zachęcającą do społecznych interakcji, w której goście czują się jak w domu. Hotel ibis Tallinn Centre oferuje również możliwość mobilnego zameldowania - wszystko po to, aby ten proces przebiegał jeszcze sprawniej i był w pełni przyjazny.

W każdym ze 190 pokoi hotelu ibis Tallinn Centre na gości czeka Sweet Bed by ibis - koncept łóżka, zoptymalizowany pod kątem wygodnego snu. Dodatkowo, wyciemniające i wygłuszające zasłony sprawią, że odpoczynek nie będzie niczym zakłócony. W ofercie hotelu jest dostępnych 25 pokoi rodzinnych, a także 5 wyposażonych w saunę.

Hotel ibis Tallinn Centre usytuowany jest w biznesowym, rozrywkowym, kulturalnym i handlowym centrum miasta. Od lotniska obiekt dzieli 10 minut jazdy samochodem. Do Starego Miasta, wpisanego na listę światowego dziedzictwa UNESCO, można dotrzeć w 20 minut spacerem.

Starsze informacje 2019-05-27


Ibis Styles wchodzi do Chorwacji
Spółka Rijeka Property d. o. o. podpisała z Orbisem umowę o zarządzanie dla pierwszego hotelu ibisStyles w Chorwacji.

ibis Styles to wiodąca na świecie marka hoteli ekonomicznych, która doskonale łączy wyjątkowy design i pozytywny styl z przystępną ceną, a tego właśnie szukaliśmy. Ta znana marka daje nam dużą elastyczność jeśli chodzi o charakter hotelu - niezależnie od tego, czy chodzi o poduszkę, łazienkę, bar czy ogólny wystrój wnętrz - poprzez szczegóły będziemy mogli opowiedzieć historię o Rijece. W Chorwacji nie ma jeszcze takiego produktu i jesteśmy pewni, że ibis Styles wprowadzi zupełnie nową jakość i energię na rynek hotelarski w Rijece i Chorwacji. To nasza ambicja. - wyjaśnia przedstawiciel Rijeka Property d. o. o.

ibis Styles Rijeka to nowa inwestycja, prace budowlane powinny rozpocząć się przed końcem tego roku. Inwestycja będzie warta 18,5 mln euro. Hotel o łącznej powierzchni 14 969 m2, z czego 4 150 m2 przeznaczono na pokoje, zaoferuje pracę dla ok. 45 osób. Wnętrza hotelu opowiedzą gościom o przemysłowym dziedzictwie Rijeki, która jest dziś jednym z najważniejszych portów w południowej Europie i największym portem w Chorwacji. Hotel ibis Styles Rijeka zaoferuje 150 pokoi - w tym 18 pokoi rodzinnych, bar, restaurację, 4 sale konferencyjne i przestrzeń dla segmentu MICE, strefę wellness, a także 115 miejsc parkingowych dla gości hotelowych i mieszkańców Rijeki. Hotel będzie zlokalizowany na ulicy Cambierieva 13 w Rijece.

Cieszymy się, że partner zdecydował się na współpracę z marką ibis Styles i wybrał Grupę Orbis i Accor do zarządzania tym hotelem. Rijeka - jako największy port w Chorwacji, gwarantuje zarówno solidny potencjał biznesowy, jak i atrakcje rekreacyjne. Zdecydowanie widzimy więcej możliwości rozwoju w całej Chorwacji - nie tylko w stolicy czy w Rijece, ale także nad samym morzem i w większych miastach na terenie całego kraju. - dodaje Frank Reul, szef działu rozwoju Orbis & Accor w Europie Środkowo-Wschodniej.

Hotel ibis Styles Rijeka będzie położony zaledwie 20 minut spacerem od centrum miasta i strefy wyłączonej z ruchu samochodowego, zwanej "Korzo", 2 godziny jazdy od Zagrzebia i dobrze połączonej z chorwacką i europejską autostradą oraz siecią kolejową.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
4 hotel sieć hotelowa świat chorwacja ibis styles




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję