TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Hotel Huzar zmieni się w Holiday Inn Express

Pracownia architektoniczna KM Rubaszkiewicz zaprezentowała koncepcję modernizacji hotelu Huzar w Lublinie, należącego do grupy Polskiego Holdingu Hotelowego. Zaplanowane prace mają na celu dostosowanie obiektu do standardów marki Holiday Inn Express.


Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego konsekwentnie realizuje swój biznesplan, którego kolejnym punktem jest modernizacja hotelu Huzar w Lublinie. Dzięki wybranej koncepcji nasz obiekt wprowadzi nową jakość do swoich przestrzeni, a nowy standard marki Holiday Inn Express w pełni odpowie na potrzeby naszych gości. Prace przygotowawcze zostały już rozpoczęte, a wykonanie większości działań projektowych zaplanowane jest jeszcze w tym roku - informuje Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

W wyniku przeprowadzonego konkursu na przebudowę i modernizację hotelu została wyłoniona zwycięska praca przygotowana przez pracownię architektoniczną KM Rubaszkiewicz, która ma dostosować obiekt do standardów marki Holiday Inn Express. Przebudowa hotelu odbędzie się w zakresie elewacji, zagospodarowania terenu wokół obiektu, wymiany instalacji wewnętrznych, modernizacji konstrukcji oraz w zakresie wnętrz.

Projektowany układ elewacji frontowej inspirowany jest brawurową muzyką Henryka Wieniawskiego - kompozytora pochodzącego z Lublina. Podziały elewacyjne są syntezą zapisu nutowego poloneza D-dur. Elewacja, zgodnie z wytycznymi marki, została zaprojektowana w stonowanej kolorystyce, w odcieniach szarości. Wejście do budynku podkreśla ażurowy przedsionek, na którym umieszczone zostało logo marki. Wieczorem hotel rozświetlony jest barwną iluminacją w kolorystyce marki Holiday Inn Express - podkreśla Konrad Rubaszkiewicz  główny projektant z pracowni KM Rubaszkiewicz.

Zgodnie z założeniami koncepcji architektonicznej - jak informuje pracownia KM Rubaszkiewicz - wnętrza hotelu zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić gościom niezapomniany pobyt. Dla pokoi hotelowych wybrano jasną tonację, by stworzyć przytulne i ciepłe wnętrza. W częściach wspólnych architekci zastosowali nowoczesną, livestylową stylistykę, nawiązującą do tkanki miejskiej Lublina. Ożywiona kolorystyka i bogaty dobór elementów wykończenia nawiązują do nowoczesnego oblicza miasta i dynamicznego charakteru marki Holiday Inn Express. Projektanci zadbali o balans między ożywionymi częściami wspólnymi a strefą prywatną i konferencyjną, dzięki czemu zostanie zapewniony komfortowy pobyt dla każdego gościa hotelu Holiday Inn Express.

»»»» Starsze informacje 2021-10-04 ««««


Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town przyjął pierwszych gości po rebrandingu
Z końcem września sieć Best Western Hotels & Resorts powiększyła swoje portfolio o nowy obiekt Best Western Plus w Olsztynie.

Do sieci dołączył należący do grupy Polskiego Holdingu Hotelowego Hotel Kopernik, który po gruntownej modernizacji przyjął nową nazwę Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town. Trzygwiazdkowy obiekt znajduje się w centrum Olsztyna, tuż obok Starego Miasta.

Do dyspozycji podróżnych oddane są nowoczesne wnętrza na trzech piętrach, w tym 83 klimatyzowane pokoje w kategorii standard, premium, studio i apartament, a także cztery sale konferencyjne i sala bankietowa z możliwością organizacji przyjęcia do 150 osób. Każda z sal wyposażona jest w niezbędny sprzęt konferencyjny, taki jak projektor multimedialny, ekran, flipchart, podstawowe nagłośnienie, bezszumową klimatyzację, a także posiada możliwość zaciemnienia. Goście mogą korzystać również z restauracji serwującej dania kuchni śródziemnomorskiej i polskiej. Hotel dysponuje własnym parkingiem zewnętrznym i garażem podziemnym.

Cieszymy się, że możemy zaprosić pierwszych gości do Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town. Jestem przekonany, że hotel w nowej odsłonie zachwyci odwiedzających nowoczesnymi wnętrzami, dobrą kuchnią oraz obsługą na najwyższym poziomie. Zdecydowanym atutem naszego hotelu jest dokonała lokalizacja, która jest bardzo istotna przy pobytach biznesowych oraz wypoczynkowych. Jesteśmy otwarci na gości z segmentu biznesowego, a także na turystów, grupy zorganizowane czy sportowe. Oprócz świetnie wyposażonego zaplecza konferencyjnego zadbaliśmy o komfort podróżujących biznesowo - w naszym hotelowym lobby znajdą oni zaciszne miejsce, gdzie mogą w spokojnych warunkach popracować - podkreśla Łukasz Uliszewski, dyrektor Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town.

Portfolio hoteli Best Western Plus w Polsce powiększyło się o olsztyński hotel, co jest dla nas kolejnym sukcesem, szczególnie w dzisiejszych czasach, będących wyzwaniem dla branży hotelowej. Wierzę, że lokalizacja obiektu w samym centrum miasta, doskonała oferta usług i udogodnień, a także ludzie, którzy tworzą niepowtarzalną atmosferę tego hotelu spełnią oczekiwania gości odwiedzających to miejsce. Wspieramy właścicieli hotelu naszym 75-letnim doświadczeniem, know-how lidera branży, które są szczególnie cenne w obecnej wymagającej sytuacji rynkowej. Jesteśmy przekonani, że wspólnie łącząc nasze siły będziemy świadkami sukcesu Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town - mówi Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca BWH Hotel Group na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

Starsze informacje 2021-08-25


Odnowione strefy wspólne w Novotel Gdańsk Marina
Novotel Gdańsk Marina zaprezentował odnowione przestrzenie wspólne, zaprojektowane przez pracownię Tremend. Za projekt wnętrz odpowiadali: Magdalena Federowicz-Boule, Paulina Szarzec, Marta Szymanowska, Aleksander Dymkowski i Klaudyna Czechowska.

Jak podkreślają architekci, wnętrza przestrzeni wspólnych, utrzymane w stylu eklektycznym, są wyraziste, ale nie onieśmielają zbyt wyszukanym wystrojem. Zaaranżowana przez architektów z pracowni Tremend strefa wspólna obejmuje: lobby, z usytuowanym w jego centrum barem Fish&Gin, niedużą recepcję, sale konferencyjne, w tym wielofunkcyjną "Salę morską" z drewnianym parkietem, w której mogą być organizowane również imprezy, salę śniadaniową oraz pokój zabaw dla dzieci.

W hotelowej recepcji znaleźć można odwołania do przyrody. Zielona ściana, która stanowi tło kontuaru, ma działać na wyobraźnię gości, kierując ich myśli ku miłym chwilom na łonie natury. Oświetlające kontuar lampy Boccia, model 73, zawieszone w grupie, przypominają obłoki na niebie.
Lobby jest urządzone w stylu soft loft i przytulne, dzięki wydzielającym poszczególne aneksy zasłonom i pastelowym obiciom kanap i foteli. W przestrzeni lobby znajduje się wiele miejsc do wypoczynku i towarzyskich spotkań: kącik ze stolikami z pni drzew, które przywołują nastrój pikniku nad wodą, aneks w stylu letniego popołudnia w ogrodzie, z rattanowymi fotelami i pufem w kształcie walizki czy też duży wygodny stół z krzesłami i zawieszonymi na łańcuchach fotelami służącymi jako huśtawki, obleganymi przez najmłodszych gości hotelu.

Sala śniadaniowa, za sprawą charakterystycznych elementów wystroju, jak choćby podwójne siedziska przy ścianie przywodzące na myśl kosze plażowe, nawiązuje do nadmorskiej lokalizacji hotelu.

W sali dla dzieci, urządzonej w stylu marynistycznym, mali goście mogą bawić się w latarni morskiej lub "pływać" łódką. Pod sufitem, w formie dekoracji, wiszą sieci rybackie, a na pomalowanych w kolorze nieba ścianach - kinkiety w kształcie obłoczków.

W wyposażeniu stref ogólnodostępnych projektanci z pracowni Tremend zestawili produkty wiodących polskich firm takich jak Noti, Fameg, Sits z meblami zagranicznych marek m.in. Norman Copenhagen, Gervasoni 1882, TON. Z wielką starannością dobrali każdy element wystroju. Na przykład w przestrzeni konferencyjnej zastosowali krzesła Aria 575 V marki Profim - dzięki połączeniu elementów plastikowych siedziska i oparcia ze zgrabnym metalowym stelażem bardzo lekkie i wygodne. Prócz produktów wymienionych wcześniej firm zastosowali także meble i dodatki marek: Ethnicraft, Calligaris, Moma Studio, Ebb&Flow, Good&Mojo, DOKI, Bolia, Bloomingville.

Starsze informacje 2021-08-04


Wybrano firmę, która zmodernizuje hotele Wieniawa i Ikar
Pracownia architektoniczna Emkaa Architekci zaprezentowała koncepcję modernizacji bliźniaczych hoteli - Wieniawa we Wrocławiu i Ikar w Poznaniu. Projekt wpasowuje się w charakter marki Four Points by Sheraton oraz spełnia wymogi klasyfikacji hoteli w standardzie 4 gwiazdek.

W wyniku przeprowadzonego konkursu na przebudowę i modernizację bliźniaczych hoteli Wieniawa we Wrocławiu i Ikar w Poznaniu została wyłoniona zwycięska praca przygotowana przez biuro architektoniczne Emkaa Architekci. Koncepcja zakłada zmodernizowanie istniejącej bryły hotelu oraz wnętrz w charakterze dopasowanym do marki Four Points by Sheraton. Prace przygotowawcze zostały już rozpoczęte, a wykonanie większości działań projektowych jest zaplanowane jeszcze w tym roku. Pracownia ma na swoim koncie między innymi realizację dwóch hoteli należących do Polskiego Holdingu Hotelowego - Moxy Poznań Airport i Moxy Katowice Airport.

Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego konsekwentnie realizuje swój biznesplan, który obejmuje modernizacje większości posiadanych obiektów w całej Polsce. Jestem przekonana, że dzięki wybranej koncepcji projektowej bliźniacze hotele we Wrocławiu i Poznaniu wprowadzą nową jakość do swoich przestrzeni, a nowy standard w pełni odpowie na potrzeby naszych gości. Wprowadzenie nowoczesnej marki Four Points by Sheraton będzie także idealnym uzupełnieniem turystycznej mapy Poznania i Wrocławia - podkreśla Agnieszka Łebska, dyrektor ds. technicznych i realizacji inwestycji Polskiego Holdingu Hotelowego.

Jak podkreślą projektanci z Emkaa Architekci, głównym celem zmian jest adaptacja obiektów dla nowego standardu hoteli. Projekt wnętrz inspirowany jest ponadczasowymi rozwiązaniami materiałowymi i nawiązuje do polskiego modernizmu. Przestrzenie publiczne i hotelowe strefowane są poprzez odpowiednio dobraną kolorystykę i elementy dekoracyjne nadające hotelowi domowy charakter. Głównym punktem strefy wejściowej jest centralnie wyeksponowane działo sztuki oraz kominek, a w pozostałych częściach zieleń i mniejsze elementy dekoracyjne. Zmianie ulegnie także otoczenie obiektu - zaprojektowane zostały nowe nawierzchnie i atrakcyjna zieleń, która prócz wartości estetycznej pozwala wizualnie i akustycznie odciąć taras od ruchu ulicznego. Prezentowana koncepcja spełnia wszelkie wymogi dotyczące klasyfikacji obu hoteli w standardzie 4 gwiazdek i dostosowania ich do wymogów marki Four Points by Sheraton.
 

Starsze informacje 2021-07-30


Marka Movenpick wejdzie do Karpacza
Grupa Accor podpisała umowę franczyzy ze spółką Piemonte sp. z o.o. (należącą do grupy Condo.pl) na nowy hotel Movenpick Karpacz.

Obiekt dotychczas działał pod nazwą Piemonte Hotel & Resort. Będzie to już piąty obiekt marki Movenpick w Polsce, w tym trzeci w miejscowości wypoczynkowej. Otwarcie hotelu planowane jest na drugi kwartał 2023 roku.

Mövenpick Karpacz dysponować będzie 126 pokojami o powierzchni ponad 34 m2 każdy. Na gości oczekiwać będą restauracja, bar, sale konferencyjne, prywatny wyciąg narciarski dla dzieci, wygodny garaż podziemny. Relaks zapewnią podgrzewany basen zewnętrzny otoczony kojącą zielenią, basen wewnętrzny, strefa dla dzieci z placami zabaw i bawialnią. Nie zabraknie również bogatej oferty strefy SPA z ośmioma gabinetami i wellness z saunami.

Obiekt znajduje się przy ul. Obrońców Pokoju, w centrum Karpacza. Jest tą piąta podpisana w ciągu ostatniego roku umowa na hotel marki Movenpick w Polsce, w tym trzecia lokalizacja w miejscowości wypoczynkowej, po obiektach powstających w Zakopanem i Kołobrzegu. Dwie kolejne miejskie inwestycje zlokalizowane są Poznaniu i Wrocławiu.

Movenpick to uniwersalna marka, pasująca zarówno do miejskich destynacji, jak i typowo wypoczynkowych. Jej niesamowicie szybki rozwój w Polsce - aż pięć umów w ciągu roku - jest najlepszym potwierdzeniem atrakcyjności tej marki premium zarówno dla inwestorów, jak i dla gości hotelowych. Jako Accor od kilku lat intensywnie poszerzamy i wzbogacamy ofertę naszych hoteli w miejscowościach wypoczynkowych. Movenpick Karpacz będzie kolejnym już obiektem z naszego portfolio położonym w Karkonoszach po Mercure Karpacz i Mercure Szklarska Poręba oraz Sanssouci Karpacz MGallery Hotel Collection. - wskazuje Jacek Stasikowski, Dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.

Inwestorem jest deweloper Grupa Condo.pl, właściciel Piemonte sp z o.o.

Naszym celem jest zapewnienie gościom odwiedzającym Karpacz luksusowego wypoczynku, zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami. Ze wspaniałą lokalizacją, niesamowitym widokiem na góry, bogatym zapleczem SPA i wellness, mamy ambicję stać się miejscem wybieranym przez najbardziej wymagających gości polskich i zagranicznych. Wybierając markę Movenpick mamy pewność, że ta wizja zostanie w pełni zrealizowana. - podkreśla Artur Wach, Prezes Zarządu Grupy Condo.pl

Starsze informacje 2021-07-29


Odnowione pokoje w Best Western Jurata
Do użytku gości zostało oddanych 30 gruntowanie wyremontowanych, w pełni wyposażonych, nowoczesnych pokoi w nowej części hotelu Best Western w Juracie.

Modernizacji poddano 27 pokoi z łazienkami, dwa pokoje typu studio z częścią dzienną, aneksem kuchennym, sypialnią i łazienką oraz jeden apartament z rozbudowaną, przestronną częścią dzienną, aneksem kuchennym, wydzieloną sypialnią, łazienką i dużym tarasem. Pokoje są przestronne, posiadają sofy wypoczynkowe z możliwością rozłożenia, co pozwala na uzyskanie dodatkowego miejsca noclegowego. Łazienki stanowiące stylistycznie integralną część pokoju, utrzymane są również w nowoczesnym stylu. Część pokoi ma dostęp do prywatnego balkonu z widokiem na otaczający sosnowy las, typowy dla krajobrazu Półwyspu Helskiego.

Celem prac remontowych było dostosowanie nowych pokoi, zlokalizowanych w dawnym budynku Melodia, do standardów marki Best Western, który finalnie został włączony do Best Western Hotel Jurata. Dzięki temu powstał kompleks zlokalizowany na Półwyspie Helskim w otoczeniu Nadmorskiego Parku Krajobrazowego, który dysponuje 75 komfortowymi pokojami, salą konferencyjną na 150 osób, basenem i spa. Je

Starsze informacje 2021-06-30


Cassubia na Helu w nowej odsłonie
Obiekt Cassubia na Helu, wchodzący w skład Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego, doczekał zakończenia prac remontowych i jest już w pełni otwarty dla gości.

Dysponuje 54 w pełni wyposażonymi pokojami w nowej odsłonie. To już jest zupełnie inna, nowoczesna Cassubia, która ma realną szansę na wzmocnienie swojej pozycji wśród obiektów turystycznych zlokalizowanych na Półwyspie Helskim. Stawiamy na polskie produkty oraz usługi, ale przede wszystkim chcemy promować ten najpiękniejszy region w Polsce. Mamy nadzieję że nowa, zmodernizowana Cassubia pozwoli naszym gościom na spędzenie sezonu wakacyjnego w komfortowych warunkach, a nadmorskie elementy wystroju umilą pobyt i będą pozytywnie wpływać na ich samopoczucie - podkreśla Michał Szopa, kierownik obiektu Cassubia.

Najważniejszą przemianę przeszły piętra z pokojami gościnnymi - łącznie 54 pokoje. Nowe pokoje charakteryzują się stonowaną kolorystką, komfortowym minimalizmem oraz lokalnymi dekoracjami. Kolorystyka w tonacjach jasnych, pastelowych nawiązuje do morza, piasku oraz błękitu nieba. Natomiast, duże gładkie płaszczyzny ścian stanowią tło dla wielu elementów dekoracyjnych, takich jak wiosła, grafiki, czy wezgłowie tworząc dopełnienie nadmorskiego charakteru wnętrza. Wzór graficzny oraz kolor wykładziny to autorskie opracowanie dedykowane do wnętrz obiektu Cassubia. Tematyka grafiki nawiązuje do mapy Helu, jego położenia względem półwyspu oraz występujących gatunków zwierząt. Natomiast ciepły, beżowy kolor odnosi się do barw plaży i piasku.

Starsze informacje 2021-06-25


Hotel Gromada w Pile po remoncie
Hotel Gromada w Pile znany dawniej jako ,,Hotel Rodło" przeszedł remont.

Rocznica uruchomienia hotelu była okazją aby pokazać zmiany wystroju i funkcjonalności, jakim przez te lata podlegał hotel. W ostatnim czasie zmieniono całkowicie i odnowiono hol główny oraz pomieszczenia restauracji z kawiarnią. Wyremontowano, najbardziej popularne wśród gości, ze względu na panoramę miasta i okolicy, 11 piętro hotelu nadając pokojom stylowy, przytulny wygląd i zapewniając nowoczesną funkcjonalność. Uwagę przyciągają szczególnie iluminacje świetlne na dużej powierzchni użytkowej wywołane przez zamontowane panele dekoracyjne. W całym obiekcie powstały wygodne strefy wypoczynkowe zlokalizowane w różnych przestrzeniach hotelu. W planach są kolejne zmiany w aranżacji i infrastrukturze hotelu.

Hotel architektonicznie podzielony jest na dwa uzupełniające się segmenty. Usługowy na parterze, w którym mieszczą się restauracja, taras restauracyjny, kawiarnia, sale konferencyjne, lobby bar oraz mieszkalny na 11 piętrach, gdzie do dyspozycji gości są 174 pokoje.

Starsze informacje 2021-06-21


Hotel Sanssouci przejdzie rebranding
Accor podpisał umowę franczyzy z inwestorem Arturem Kozieją na pięciogwiazdkowy Sanssouci Karpacz MGallery Hotel Collection.

Historyczny budynek hotelu przejdzie rebranding i przebudowę, aby przyjąć pierwszych gości na początku 2023 roku.

110-pokojowy Sanssouci Karpacz MGallery Hotel Collection powstaje w ramach gruntownej przebudowy i rozbudowy historycznego hotelu Sanssouci Karpacz, przy ul. Karkonoskiej, z przepięknym widokiem na panoramę okolicy. Wybudowany na początku XX w. Sanssouci Hotel stanowił wizytówkę regionu w Europie, została w nim zamontowana pierwsza w tych stronach winda osobowa, obiekt posiadał własną restaurację, centralne ogrzewanie, bieżącą zimną i ciepłą wodę. Mieściło się w nim również kasyno.

Oprócz 110-pokoi Sannsouci Karpacz MGallery Hotel Collection oferował będzie restaurację, salę konferencyjną, część SPA & wellness z basenem, saunami i jacuzzi. Odtworzona zostanie również historyczna sala balowa.

Będzie to czwarty hotel w Polsce funkcjonujący pod marką MGallery Hotel Collection, po Krakowie, Sopocie i Wrocławiu, jak również kolejny powstający w ramach przebudowy historycznego budynku.

MGallery Hotel Collection to butikowa marka i wyjątkowe obiekty, w których kultura i historia przenikają się z nowoczesnym designem i sztuką współczesną, tworząc niepowtarzalną atmosferę, która zapewnia gościom niezapomniane wrażenia. Każdy hotel ma swoją unikatową osobowość i jest efektem twórczej pracy światowej sławy architektów i projektantów wnętrz. Hotel Sannsouci, ze swoją historią będzie wspaniałym uzupełnieniem kolekcji MGallery, a współpraca przy takim projekcie, z tak doświadczonym inwestorem, to ogromna przyjemność i satysfakcja. - powiedział Jacek Stasikowski, Dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.

Inwestorem jest Artur Kozieja, doświadczony ekspert na rynku hotelowym w Polsce, z którym Accor niedawno podpisał również umowę o zarządzanie hotelem Mövenpick Zakopane. Hotel Sanssouci, to kultowe miejsce na mapie Karpacza, które po latach zaniedbań na nowo staje się synonimem luksusowego wypoczynku w najwyższym standardzie. Dzięki doskonałej lokalizacji i niepowtarzalnemu charakterowi, będzie atrakcyjnym kierunkiem zarówno dla gości z Polski, jak i turystów zagranicznych. Hotel jest mocno wpisany w krajobraz i tradycję miejsca, w którym się znajduje, dlatego zdecydowaliśmy się na marę MGallery, dla której niepowtarzalny charakter obiektu jest kluczową wartością - powiedział Artur Kozieja.

Otwarcie Sanssouci Karpacz MGallery Hotel Collection zaplanowane jest na początek 2023 roku.

Starsze informacje 2021-06-17


Hotel Kopernik po renowacji
Zakończył się proces renowacji pokoi w olsztyńskim Hotelu Kopernik - odnowionych zostało 36 pokoi i korytarze na wszystkich piętrach.

Kolejnym hotelem z portfela Polskiego Holdingu Hotelowego, który zyskał nowe oblicze jest Hotel Kopernik w Olsztynie. Odnowionych zostało 36 pokoi i korytarze na wszystkich piętrach. Dodatkową zmianą, która istotnie wpłynie na komfort pobytu gości, jest instalacja klimatyzacji we wszystkich pokojach hotelu.

Olsztyn to miasto z dużym potencjałem, zarówno biznesowym, jak i turystycznym. Zatem lokalizacja naszego hotelu tuż przy Starym Mieście, w otoczeniu licznych jezior, jest idealnym punktem na mapie miasta, w którym mogą zatrzymać się zarówno goście biznesowi, jak i turyści. Cieszymy się, że jeszcze przed sezonem wakacyjnym możemy przedstawić nową odsłonę hotelu i zaproponować zmodernizowane, komfortowe pokoje, które umożliwią naszym gościom pełne wyciszenie oraz wypoczynek - mówi Łukasz Uliszewski, dyrektor generalny Hotelu Kopernik w Olsztynie. 

Koncepcję architektoniczną przygotowało biuro architektoniczne Tremend, a renowację poprowadził Forbis Design Build. W projekcie architekci nawiązali do lokalizacji obiektu. Inspiracją były mgły nad jeziorem Ukiel, szaro-granatowa woda, błękit nieba, jasny piasek plaży i zieleń warmińskich lasów. W pokojach użyto miękkich i naturalnych tkanin, a na wykładzinie i grafikach ściennych połączono wiele autorskich wzorów. Przestrzeń została zaprojektowana tak, aby była bezpieczna, funkcjonalna, ale także estetycznie przyjemna i spójna z miejscem, w którym znajduje się hotel.

Renowacja została wykonana według koncepcji "projektuj i buduj". Takie holistyczne podejście do procesu aranżacji wnętrz pozwoliło nie tylko zaoszczędzić czas, ale także zaoferować gościom rozwiązania przestrzenne wykonane na miarę. Kopernik Olsztyn to jeden z trzech hoteli grupy PHH, które po renowacjach będą funkcjonować pod markami z parasola Best Western - kolejne hotele to Reymont Łódź i Huzar Lublin.

Starsze informacje 2021-06-07


Dwa nadmorskie hotele po przebudowach
Jeszcze w czerwcu dwa nadmorskie hotele: w Kołobrzegu i Sopocie, przyjmą pierwszych gości po przebudowach.

8 czerwca w Kołobrzegu gości powita hotel Royal Tulip Sand.

Liczący 114 pokoi obiekt jest owocem porozumienia między Louvre Hotels Group i Zdrojowa Invest & Hotels. Kompleksowe prace nad dostosowaniem istniejącego obiektu do standardu Royal Tulip rozpoczęły się z końcem 2020 roku. Objęły nie tylko pokoje i apartamenty hotelowe, ale także strefę spa, restaurację i przestrzenie publiczne budynku.

Cieszymy się, że możemy otworzyć hotel marki Royal Tulip w Europie, a zarazem kolejny hotel w Polsce, która od wielu lat jest dla nas ważnym rynkiem - powiedział Andreas Tscherning, COO International Hotels, Louvre Hotels Group.

Hotel znajduje się zaledwie 5 minut spacerem od plaży. Od lat cieszył się powodzeniem zarówno wśród turystów z Polski, jak i zagranicznych gości, którzy tłumnie odwiedzali Kołobrzeg, będący jedną z najatrakcyjniejszych destynacji turystycznych na polskim wybrzeżu, przybywając z pobliskich metropolii, takich jak chociażby Berlin.
Gruntowna renowacja odmieniła oblicze obiektu, nadając mu charakter prawdziwie nowoczesnego kurortu. Goście będą mogli zrelaksować się w Sand Wellness oraz znów skosztować specjałów serwowanych w restauracji Sand{acz}, która została wyróżniona w przewodniku Gault&Millau Polska - powiedział Łukasz Genera, dyrektor Royal Hotel Tulip Sand.

Swoje podwoje ponownie otworzy także hotel Rezydent w Sopocie, który dołączył do butikowej kolekcji MGallery. Otwarcie hotelu jest zaplanowane już na początek czerwca. Na gości czekają 63 pokoje. To kolejny, po Sofitel Grand Sopot, hotel Accor, w Sopocie.

Rezydent Sopot MGallery znajduje się przy deptaku Bohaterów Monte Cassino. Dzięki partnerstwu Accor ze spółką Rezydent, obiekt w ubiegłym roku dołączył do kolekcji butikowych hoteli MGallery.

Rezydent Sopot MGallery jest utrzymany w historycznym stylu określanym jako "sopocka secesja" z wieloma elementami eklektyzmu nawiązującymi do charakterystycznej architektury miejskich kamienic. Połączenie współczesnego designu z klasyczną architekturą i kameralną aranżacją wnętrz tworzy intymną przestrzeń, w której estetyka i spokój balansują z tętniącym życiem kurortem.

Doskonała kombinacja klasycznej elegancji z współczesnością i wysokim standardem hotelu Rezydent Sopot MGallery doskonale wkomponowuje się w butikowy i kameralny charakter marki. Zlokalizowanie w bliskiej odległości od plaży i najsłynniejszego molo w kraju, a także intymna i komfortowa atmosfera sprawia, że to idealny zakątek dla wszystkich szukających chwili wytchnienia w eleganckim anturażu. Każdy z hoteli MGallery zaprasza do świata fascynujących i unikalnych opowieści, które składają się na dostarczanie chwil zapadających w pamięć na zawsze. - mówi Joanna Wolny, dyrektor hotelu Rezydent Sopot MGallery.

Hotel oferuje gościom 63 kameralnych pokoi, w tym 18 o standardzie Deluxe oraz luksusowy Apartament Bałtycki. Do dyspozycji gości jest także restauracja Grino oferująca nowoczesną kuchnię. Głównym punktem menu są dania serwowane na Lava Stone. Goście mogą także rozkoszować się autorskimi pozycjami koktajlowymi w barze, który serwuje m.in. Amber Dream - drink inspirowany złotem nadmorskich plaż, którego głównym składnikiem jest bursztynowa wódka. Dodatkowo każdy może skorzystać również ze strefy wellness, szerokiej gamy zabiegów relaksacyjnych, pielęgnacyjnych oraz sauny.

Starsze informacje 2021-05-14


Wrocławski hotel przejdzie rebranding i wejdzie pod skrzydła Accoru
Grupa Accor podpisała z inwestorem Rafin sp. z o.o. umowę franczyzy na 180-pokojowy Hotel Movenpick Wrocław, funkcjonujący dotychczas jako Hotel Grand. Historyczny obiekt przejdzie rebranding i rozbudowę, aby przyjąć gości już na początku 2023 roku.

Mövenpick Wrocław powstanie w ramach rozbudowy historycznego Hotelu Grand, położonego przy ul. Piłsudskiego. To miejsce pełne tradycyjnego piękna, działające przed wojną jako Hotel du Nord i uznawane za jedno z najbardziej eleganckich obiektów we Wrocławiu.

Hotel zaoferuje 180 pokoi, restaurację, bar i sale konferencyjne. Obiekt będzie również wyposażony w centrum fitness, SPA, a także podziemny parking. To czwarty, po Movenpick Kołobrzeg, Zakopane i Poznań, obiekt szwajcarskiej marki, należącej do Accor, zaplanowany w Polsce. Będzie to również drugi hotel Accor w historycznym budynku, obok powstającego Movenpick Zakopane.

Jest to nasza czwarta umowa podpisana w Polsce na hotel Movenpick, co jest dowodem na to, że marka cieszy się renomą i zaufaniem wśród inwestorów. Jesteśmy pewni, że Movenpick Wrocław, jako architektoniczna wizytówka miasta, zaoferuje Gościom zupełnie nową jakość wypoczynku w segmencie premium. Jestem bardzo szczęśliwy i dumny z faktu, że tak doświadczony właściciel hoteli we Wrocławiu, jakim jest spółka Rafin, wybrał właśnie sieć Accor do współpracy przy tym znaczącym projekcie. - podkreśla Jacek Stasikowski, Dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.

Inwestorem jest spółka Rafin, będąca właścicielem czterech obiektów hotelowych zlokalizowanych we Wrocławiu. Za projekt rozbudowy Hotelu Grand odpowiada wrocławska pracownia Greg Architekci.

Wrocławski Hotel Grand, to obiekt ważny dla miasta, dlatego zależało nam na współpracy z marką, która z jednej strony będzie podkreślać architektoniczną wartość i historyczne dziedzictwo "Hotelu Grand", a z drugiej - wprowadzi gości w świat nowoczesnego luksusu i wyjątkowych doświadczeń z pobytu w hotelu. Movenpick doskonale odpowiada na te potrzeby i jednocześnie staje się częścią wieloletniego projektu tak znaczącej dla wrocławian historycznej rewitalizacji okolic nowego Dworca Głównego. Jesteśmy dumni, że wspólnie tworzymy nową wizytówkę stolicy Dolnego Śląska, która witać będzie wszystkich turystów odwiedzających Wrocław. - podkreśla Paweł Rojek, Prezes Zarządu spółki RAFIN.

Za zarządzanie obiektem odpowiedzialna będzie wrocławska spółka Cohm, należącą do grupy kapitałowej inwestora Rafin. Cohm zarządzać będzie, po wybudowaniu hotelu Movenpick, portfolio 5 hoteli, które mają łącznie 575 pokoi, w ścisłym centrum Wrocławia.

Otwarcie pierwszego hotelu Movenpick we Wrocławiu jest planowane na pierwszą połowę 2023 roku.

Starsze informacje 2021-02-26


Marka Movenpick wejdzie do Zakopanego
Grupa Accor podpisała z inwestorem Arturem Kozieją umowę o zarządzanie pięciogwiazdkowym Hotelem Movenpick Zakopane Imperial, który obecnie funkcjonuje jako Hotel Imperial.

Obiekt przejdzie rebranding i rozbudowę. Otwarcie planowane jest na pierwszą połowę 2023 roku.

Movenpick Zakopane Imperial Hotel powstanie w ramach rozbudowy historycznego obiektu Imperial Zakopane, położonego przy ul. Balzera 1.

Obiekt zaoferuje 142 pokoje, restaurację, bar i sale konferencyjne. Obiekt będzie również wyposażony w centrum fitness z basenem wewnętrznym, centrum SPA z gabinetami kosmetycznymi, a także podziemny parking.

To drugi, po projekcie franczyzowym Movenpick Kołobrzeg, obiekt szwajcarskiej, pięciogwiazdkowej marki z portfolio Accor, zaplanowany w Polsce. Będzie to również drugi hotel Accor w Zakopanem, obok Mercure Kasprowy.

Zakopiański Imperial, to obiekt ważny dla regionu, dlatego zależało nam na współpracy z marką, która z jednej strony podkreśli potencjał historycznego piękna, a z drugiej - wprowadzi nowoczesne podejście do luksusowego doświadczenia z pobytu w hotelu. Taki właśnie jest Movenpick, dlatego zdecydowaliśmy się na tę właśnie markę - podkreśla Artur Kozieja, inwestor.

Starsze informacje 2021-02-19


Hotel Orle Gniazdo po remoncie dołączy pod skrzydła Accoru
Do grupy 22 hoteli Mercure działających w Polsce aktualnie i czterech, których otwarcie nastąpi jeszcze w tym roku, po generalnej przebudowie dołączy Hotel Orle Gniazdo Szczyrk. Obiekt będzie funkcjonował jako Mercure Szczyrk Resort.

Hotel zaoferuje 453 pokoje, z których większość będzie miała południową ekspozycję i widok na panoramę gór Beskidu Śląskiego. Do dyspozycji gości będą dwie restauracje serwujące dania nawiązujące do tradycji kuchni lokalnej oraz trzy bary. W obiekcie pojawi się również centrum fitness oraz park wodny z wieloma atrakcjami. Dla gości biznesowych hotel udostępni centrum bankietowo-konferencyjne.

Grupa Accor podpisała umowę franczyzy ze spółką Centrum Kongresów i Rekreacji Orle Gniazdo Szczyrk na prowadzenie hotelu Mercure Szczyrk Resort. W rozmowach z siecią Accor dotyczących wyboru marki oraz w ustaleniu warunków biznesowych Umowy Franczyzy Inwestorowi doradzała firma Hotel Professionals sp. z o.o.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
13 hotel remont sieć hotelowa pokój


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję