TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Rego-Bis: zmiana terminu lub voucher na 110 proc. wpłaty

Katowickie Biuro Podróży Rego-Bis zaproponowało kilka rozwiązań, skorzystania z wyjazdu w innym, dogodnym terminie.


Touroperator przygotował trzy alternatywne możliwości skorzystania z wyjazdów, które zaplanowane były w niemożliwych do zrealizowania terminach.

Pierwszą z nich jest skorzystanie z innej wycieczki lub oferty wypoczynku, zaproponowanej przez pracownika Biura, bez konieczności dopłat i opłat manipulacyjnych. Jeśli zaoferowany produkt nie zadowoli klienta, będzie mógł samodzielnie wybrać interesujący go wyjazd, przy czym konieczna będzie dopłata.

W przypadku, gdy Klient nie zdecyduje się na żadną z oferowanych propozycji, ma możliwość skorzystania z vouchera, który, zgodnie z przepisami tzw. tarczy antykryzysowej będzie ważny przez rok od daty rozpoczęcia wstępnie planowanej imprezy. Wartość bonu opiewa będzie 110% na wartości wpłaconej kwoty. Dowodzi to, w myśl hasła "zmień termin nie odwołuj", że bardziej opłaca się przenieść zaplanowany wyjazd na późniejszy termin, niż z niego zrezygnować.

Starsze informacje 2020-04-02


Itaka przygotowała bony o wartości przekraczającej kwoty wpłat klientów
W związku z decyzją o przywróceniu granic, wstrzymaniem międzynarodowego ruchu lotniczego oraz aktualną sytuacją związaną z pandemią koronawirusa, Itaka przedłużyła zawieszenie wszystkich wyjazdów do 31 maja 2020 r.

Wszyscy klienci, którzy mają zarezerwowany wyjazd w tym okresie zostaną powiadomieni o zawieszeniu wyjazdów przez pracowników biur sprzedaży, gdzie dokonano rezerwacji.

Zwracamy się do naszych klientów z apelem o zmianę terminu rezerwacji, co nie tylko pozwoli nam dopełnić podjętych zobowiązań wobec klientów i kontrahentów, ale także wesprze branżę turystyczną w szerokim sensie znaczenia: linie lotnicze, hotele, pilotów, a także inne podmioty związane z branżą jak muzea i zabytki. - apeluje wiceprezes Itaki, Piotr Henicz.

Jeżeli klient nie skorzysta z tej opcji, będzie miał możliwość rozliczenia kwoty wpłaconej na poczet rezerwacji objętej anulacją w formie bonu wakacyjnego o wartości 105% wpłaconej kwoty (odpowiednio zaliczki lub całości). Bon będzie ważny przez 1 rok od dnia, w którym miała się odbyć (rozpocząć) impreza turystyczna, za którą bon jest wystawiony. Jego wykorzystanie będzie możliwe wyłącznie w biurze sprzedaży, w którym została założona pierwotna rezerwacja. Bon jest zabezpieczony przez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny. - dodaje Piotr Henicz.

Te kroki są zgodne z propozycjami wiceprezesa Henicza z piątkowej telekonferencji z udziałem wiceministra rozwoju Andrzeja Guta-Mostowego, o której pisaliśmy w artykule Touroperatorzy: potrzebujemy jasnych i spójnych rozwiązań

Starsze informacje 2020-03-30


Merlin X zrezygnuje z opłat za kwiecień
Merlin X nie pobierze opłat za kwiecień.

Jak poinformował prezes spółki Elektroniczne Systemy Sprzedaży, Tomasz Berdowski, dla każdego agenta który nie jest w stanie wypowiedzenia, nie zalega z opłatami, spółka nie wystawi w miesiącu Kwiecień faktury za korzystanie z systemu Merlin X.

Faktury za produkty VACATIONS CMS, VACATIONS IBE, MDS, Robin, czy umowy zbiorcze i sieciowe zostaną wystawione normalnie po 14.04.2020. Wszystkie faktury zostaną wysłane tylko i wyłącznie za pomocą maila.

Władze spółki nie podjęły jeszcze decyzji odnośnie do faktur za maj.

Starsze informacje 2020-03-13


Itaka wstrzymuje wyjazdy
W związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego i decyzją o przywróceniu granic na 10 dni z możliwością przedłużenia, oraz wstrzymaniem międzynarodowego ruchu lotniczego, Itaka zawiesiła ze skutkiem natychmiastowym wszystkie wyjazdy do 15.04.2020.

Jak podał Piotr Henicz, wiceprezes touroperatora, wszyscy Klienci, którzy mają zarezerwowany wyjazd w tym okresie zostaną powiadomieni o zawieszeniu wyjazdów przez pracowników punktów sprzedaży, gdzie dokonano rezerwacji.

Mając jednak na celu usprawnienie procesu, prosimy o kontakt z punktami sprzedaży w celu dopełnienia niezbędnych formalności i ewentualnej konsultacji w sprawie zmiany terminu wyjazdu lub destynacji. Jednocześnie informujemy, że wszyscy Klienci przebywający aktualnie za granicą za pośrednictwem Biura Podróży ITAKA mają zagwarantowane powroty do kraju. W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego polscy obywatele po przekroczeniu granicy zostaną skierowani na domową 14-dniową kwarantannę lub w inne miejsce wskazane przez służby graniczne, jeśli osoba wracająca nie wskaże swojego miejsca zamieszkania jako miejsca, w którym może odbyć kwarantannę - szczegółowe informacje osoby wracające otrzymają w miejscach przylotu do kraju - informuje Piotr Henicz.

Do podjęcia podobnych decyzji zostaną zmuszeni także inni organizatorzy turystyki. O zamknięciu granic pisaliśmy w artykule Polska zamyka granice

Starsze informacje 2020-03-09


Funclub oferuje możliwość dokupienia opcji bezkosztowej rezygnacji z wyjazdu
Biuro Podróży Funclub oferuje swoim turystom specjalny produkt Kup Sobie Spokój.

Nowy produkt gwarantuje możliwość bezkosztowej rezygnacji do 21 dni przed imprezą bez podawania przyczyn. Koszt Kup Sobie Spokój to od 40-80 PLN w zależności od ceny imprezy.

Starsze informacje 2020-01-20


Unity Line otwiera sklep z wycieczkami
Unity Line otwiera internetowy sklep z wycieczkami.

Sklep znajduje się pod adresem: skandynawskiepodroze.pl. Turyści znajdą tam wycieczki głównie po Skandynawii, oparte na połączeniach promowych Unity Line. Jak przekonuje armator, w ofercie są propozycje m.in dla miłośników przyrody i aktywnego wypoczynku, czy pasjonatów historii.

W e-sklepie Unity Line znajdzie się również kilka propozycji dla szukających mniej typowych wyjazdów, np. programy skierowane w stronę pasjonatów skandynawskiego kina, miłośników szwedzkich kryminałów, czy koneserów dobrego wina.

Starsze informacje 2019-10-09


Fly.pl w nowej odsłonie
Biuro podróży Fly.pl uruchomiło nową odsłonę serwisu do rezerwacji wycieczek, która ma być bardziej intuicyjna, przejrzysta i zoptymalizowana pod najnowsze trendy w turystyce i sprzedaży e-Commerce.

Co się zmienia w nowym serwisie?

Jak przekonują przedstawiciele biura, nowa strona jest prostsza w obsłudze i bardziej czytelna. Ułatwienia w ścieżce rezerwacyjnej zgodnie z założeniami User Experience, dostosowanie portalu do aktualnych wytycznych Google a, nowa szata graficzna i jeszcze więcej wartościowych treści to kilka z podstawowych zmian. 

Serwis został dostosowany pod nowe trendy w turystyce i nowy produkt, m.in. city breaki i coraz bardziej popularne wycieczki objazdowe. W ścieżce rezerwacyjnej pojawiły się także usługi dodatkowe, np. możliwość zarezerwowania parkingu przy lotnisku. Łatwiejsza nawigacja skraca czas wyboru oferty a nowe funkcjonalności pozwalają dopasować ją pod wymagającego Klienta.

W nowym serwisie Fly.pl zostały wyeksponowane największe atuty rezerwacji w internetowym biurze agencyjnym, czyli możliwość porównania ofert różnych organizatorów. Nowa prezentacja produktu dotyczy nie tylko wyglądu strony, lecz także rozbudowania najbardziej istotnych dla Klienta elementów oferty, szczególnie w wersji mobilnej. Użytkownik w przejrzysty sposób widzi, który hotel jest najtańszy, jakie ma możliwości zakwaterowania i ma jasno przedstawioną kalkulację ceny na każdym kroku.

Strategia mobile first

FLY.PL odchodzi od schematu, w którym pierwszym krokiem jest budowa wersji desktopowej, a dopiero później dostosowywanie jej do urządzeń mobilnych. Zamiast okrajać produkt pod smartfony i tablety, nowa strona powstała od bardzo funkcjonalnej wersji mobilnej, która następnie została rozbudowywana pod większe ekrany.

Nowa strona zgodnie z bieżącymi trendami jest zoptymalizowana pod mobile, w jeszcze większym stopniu niż poprzednia. Od dawna widzimy, jak duży potencjał ma ten kanał w perspektywie zakupów internetowych. Pracujemy nad kolejnymi udoskonaleniami, uruchomienie nowego serwisu to mocny początek zmian - wyjaśnia Kacper Daszke, Dyrektor Marketingu i e-Commerce FLY.PL.

Nowoczesny wygląd i łatwość użytkowania

Strona została stworzona zgodnie z aktualnymi wymogami web-usability, czyli najwyższymi standardami pod względem łatwości użytkowania i funkcjonalności. W serwisie Fly.pl zastosowane zostały wytyczne dotyczące projektowania "przyjaznych" (user-friendly) stron internetowych. Serwis został wzbogacony o duże zdjęcia, dzięki którym użytkownik już na etapie wyboru wycieczki może oczami wyobraźni przenieść się na wakacje. 

Prezentowana dziś strona jest jednym z etapów zaplanowanych zmian technologicznych i wizualnych naszego serwisu. Nowa odsłona FLY.PL to nasz największy projekt, nad którym pracowaliśmy przez ostatnie miesiące. Jestem przekonany, że będzie ona krokiem milowym w dalszym rozwoju firmy - podsumowuje Grzegorz Bosowski, prezes Fly.pl.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
6 biuro podróży agent touroperator nowość fly.pl strona internetowa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję