TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Fly.pl w nowej odsłonie

Biuro podróży Fly.pl uruchomiło nową odsłonę serwisu do rezerwacji wycieczek, która ma być bardziej intuicyjna, przejrzysta i zoptymalizowana pod najnowsze trendy w turystyce i sprzedaży e-Commerce.


Co się zmienia w nowym serwisie?

Jak przekonują przedstawiciele biura, nowa strona jest prostsza w obsłudze i bardziej czytelna. Ułatwienia w ścieżce rezerwacyjnej zgodnie z założeniami User Experience, dostosowanie portalu do aktualnych wytycznych Google a, nowa szata graficzna i jeszcze więcej wartościowych treści to kilka z podstawowych zmian. 

Serwis został dostosowany pod nowe trendy w turystyce i nowy produkt, m.in. city breaki i coraz bardziej popularne wycieczki objazdowe. W ścieżce rezerwacyjnej pojawiły się także usługi dodatkowe, np. możliwość zarezerwowania parkingu przy lotnisku. Łatwiejsza nawigacja skraca czas wyboru oferty a nowe funkcjonalności pozwalają dopasować ją pod wymagającego Klienta.

W nowym serwisie Fly.pl zostały wyeksponowane największe atuty rezerwacji w internetowym biurze agencyjnym, czyli możliwość porównania ofert różnych organizatorów. Nowa prezentacja produktu dotyczy nie tylko wyglądu strony, lecz także rozbudowania najbardziej istotnych dla Klienta elementów oferty, szczególnie w wersji mobilnej. Użytkownik w przejrzysty sposób widzi, który hotel jest najtańszy, jakie ma możliwości zakwaterowania i ma jasno przedstawioną kalkulację ceny na każdym kroku.

Strategia mobile first

FLY.PL odchodzi od schematu, w którym pierwszym krokiem jest budowa wersji desktopowej, a dopiero później dostosowywanie jej do urządzeń mobilnych. Zamiast okrajać produkt pod smartfony i tablety, nowa strona powstała od bardzo funkcjonalnej wersji mobilnej, która następnie została rozbudowywana pod większe ekrany.

Nowa strona zgodnie z bieżącymi trendami jest zoptymalizowana pod mobile, w jeszcze większym stopniu niż poprzednia. Od dawna widzimy, jak duży potencjał ma ten kanał w perspektywie zakupów internetowych. Pracujemy nad kolejnymi udoskonaleniami, uruchomienie nowego serwisu to mocny początek zmian - wyjaśnia Kacper Daszke, Dyrektor Marketingu i e-Commerce FLY.PL.

Nowoczesny wygląd i łatwość użytkowania

Strona została stworzona zgodnie z aktualnymi wymogami web-usability, czyli najwyższymi standardami pod względem łatwości użytkowania i funkcjonalności. W serwisie Fly.pl zastosowane zostały wytyczne dotyczące projektowania "przyjaznych" (user-friendly) stron internetowych. Serwis został wzbogacony o duże zdjęcia, dzięki którym użytkownik już na etapie wyboru wycieczki może oczami wyobraźni przenieść się na wakacje. 

Prezentowana dziś strona jest jednym z etapów zaplanowanych zmian technologicznych i wizualnych naszego serwisu. Nowa odsłona FLY.PL to nasz największy projekt, nad którym pracowaliśmy przez ostatnie miesiące. Jestem przekonany, że będzie ona krokiem milowym w dalszym rozwoju firmy - podsumowuje Grzegorz Bosowski, prezes Fly.pl.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
biuro podróży agent touroperator nowość fly.pl strona internetowa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję