TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowi dyrektorzy hoteli Moxy Poznań i Holiday Inn Express w Rzeszowie

Należące do Polskiego Holdingu Hotelowego (PHH), hotele Moxy Poznań i Holiday Inn Express w Rzeszowie mają nowych dyrektorów. Obydwa obiekty pierwszych gości przyjmą jeszcze w tym roku.


Maja Bujnowska objęła stery w Moxy Poznań Airport. Z kolei dyrektorem Holiday Inn Express w Jasione k. Rzeszowa został Wojciech Dobrowolski.

Maja Bujnowska doświadczenie zawodowe zdobywała m. in. w trzygwiazdkowym hotelu MAT S w Poznaniu, następnie w czterogwiazdkowym hotelu ILLON w Poznaniu. W latach 2012-2013 pracowała w firmie BVLGARI w Lyonie we Francji jako przedstawiciel marki. Do jej zadań należała skuteczna promocja marki luksusowej oraz jej produktów w wyselekcjonowanych punktach sprzedażowych w bezpośrednim kontakcie z klientem. Od października 2014 do lutego 2018 pracowała w Paryżu na stanowisku managera recepcji w trzygwiazdkowym Ibis Styles Paris Maine-Montparnasse, należącego do sieci Accor. Następnie od lutego do października ubiegłego roku sprawowała funkcję dyrektora obiektu Arty Paris Porte de Versailles Hip Hop Hotels w Paryżu. Do jej głównych obowiązków należało zarządzanie obiektem oraz jego rentownością, organizacja usługi hotelowej oraz powiązanych z nią usług uzupełniających, rozwój polityki handlowej obiektu, zarządzanie i współpraca z zespołem.

Hotel Moxy Poznań, znajdujący się tuż przy Porcie Lotniczym Poznań-Ławica, o powierzchni całkowitej ponad 5,3 tys. mkw., będzie oferował 120 pokoi, dysponował zapleczem gastronomicznym, salą spotkań, fitness clubem oraz parkingiem na 89 miejsc.

Wojciech Dobrowolski swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął w Dworze Ostoya w Jasionce k. Rzeszowa, gdzie w latach 2009-2011 był dyrektorem Działu Sprzedaży i Marketingu. Następnie, w latach 2011-2012 objął stanowisko Kierownika Sprzedaży w trzygwiazdkowym Hotel Wellness & SPA Nowy Dwór w Świlczy k. Rzeszowa. W latach 2012-2014 zajmował stanowisko F&B Managera w czterogwiazdkowym Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Następnie od 2015 do 2019 r. sprawował funkcję Kierownika Marketingu w czterogwiazdkowym Hotelu Sokół Wellness & SPA w Łańcucie. Od 2010 r. prowadzi działalność dydaktyczną w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, gdzie współpracuje z Katedrą Turystyki i Rekreacji w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych z obszaru: organizacji eventów, obsługi gości w gastronomii, hotelarstwa i działalności gospodarczej w turystyce.

120-pokojowy obiekt Holiday Inn Express, znajdujący się w bezpośrednim sąsiedztwie Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka ma służyć nie tylko pasażerom portu lotniczego, ale także klientom pobliskiej G2A Areny oraz licznym firmom ulokowanym w sąsiedztwie podrzeszowskiego lotniska.

»»»» Starsze informacje 2019-04-10 ««««


Nowy dyrektor hotelu ibis budget Katowice Centrum
Hotel ibis budget Katowice Centrum zyskał nowego dyrektora.

Dotychczasowy dyrektor obiektu Novotel Katowice Centrum - Aleksander Pietyra, objął od początku kwietnia stanowisko zarządzające także w hotelu ibis budget Katowice Centrum.

Nowy dyrektor z branżą hotelarską związany jest od ponad 40 lat, z czego ponad 20 pracował we Francji, gdzie związany był z Grupą Accor. Nadal współpracując z marką Accor wrócił do Polski, otwierając między innymi hotel Ibis w Warszawie czy w Krakowie. Przed przejęciem obiektu Novotel Katowice Centrum był dyrektorem Novotelu Warszawa Airport przez 4 lata.

Aleksander Pietyra zastąpił na stanowisku Małgorzatę Hamalę, która objęła równorzędne stanowisko w kieleckim hotelu ibis Kielce Centrum.

Starsze informacje 2019-04-04


W dwóch hotelach sieci DeSilva nastąpiły zmiany na dyrektorskich stanowiskach.

Ilona Ceglińska, która w branży hotelarskiej pracuje od 15 lat, objęła stanowisko dyrektora hotelu Victor Pruszków Desilva. Nowa dyrektor z siecią DeSilva związana jest od 5 lat - zaczynała pracę w dziale sprzedaży, a następnie awansowała na stanowisko wicedyrektora.

Z kolei hotelem Desilva Premium Poznań będzie zarządzał Krystian Gałężewski, który karierę zawodową rozpoczął w 2012 roku w sieciowej restauracji Sphinx, a następnie był managerem obiektu w jednym z poznańskich kompleksów hotelowo - gastronomicznych City Park.

Starsze informacje 2019-04-02


Spa & Wellness Hotel Diament Ustroń i Hotel Diament zyskały nowego dyrektora.

Rafał Gucia, dotychczasowy zarządzający Rezydencją Dwór Polski, zastąpił Adama Krentusza, który przez ponad 5 lat sprawował funkcję dyrektora hoteli należących do sieci Hotele Diament S.A.

Nowy dyrektor zdobywał doświadczenie w branży hotelarskiej od 1996 r. W latach 2003-2007 pracował w hotelu Mercure Kasprowy w Zakopanem jako kierownik działu sprzedaży i marketingu, a następnie kierownik działu hotelowego. W 2007 r. został zastępcą dyrektora generalnego hotelu Novotel Centrum Katowice, a w 2011 dyrektorem hotelu Orbis Aria w Sosnowcu. Po zamknięciu hotelu w Zagłębiu objął stanowisko dyrektora Mercure Karpacz Resort, a w 2014 roku dyrektora Best Western Premier w Katowicach. W latach 2015-2016 roku był dyrektorem operacyjnym Angelo by Vienna House w Katowicach.

Starsze informacje 2019-03-21


W województwie dolnośląskim nastąpiły zmiany na stanowisku dyrektora regionalnej Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.

W marcu 2019 roku dyrektorskie stanowisko objęła Joanna Stypa-Loręc, zastępując na nim Macieja Knyrka, który pozostaje w Izbie jako członek Rady.

Joanna Stypa-Loręc jest absolwentką Technikum Hotelarskiego we Wrocławiu oraz kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Swoją ścieżkę rozwoju zawodowego rozpoczęła w firmie Exbud Wrocław SA, będącej właścicielem Hotelu Exbud we Wrocławiu, przechodząc wszystkie poziomy stanowisk w hotelu. Od 2005 roku pełniła rolę managera ds. marketingu i sprzedaży w CRH Patio Sp. z o.o., będącej właścicielem trzygwiazdkowych hoteli we Wrocławiu: Hotelu Patio i Hotelu Duet. W 2016 roku objęła stanowisko dyrektora hoteli i prezesa spółki. W swoich obiektach wprowadza usprawnienia i elastyczny model zarządzania bazujący na wykorzystaniu wiedzy i potencjału współpracowników.

Rynek hotelarski na Dolnym Śląsku ma wciąż ogromny potencjał rozwojowy. Jako dyrektor regionalna IGHP skupię się na upowszechnieniu działań Izby w województwie oraz na częstszej komunikacji pomiędzy hotelarzami z mojego regionu. Będę dążyć także do zacieśniania współpracy z władzami samorządowymi i reprezentować członków Izby we wspólnych rozmowach - powiedziała nowa dyrektor regionalna IGHP.

Starsze informacje 2019-03-11


Początek 2019 roku przyniósł sporo zmian na rynku hotelowym - oprócz otwarcia nowych obiektów i modernizacji starszych nastąpiły również zmiany na stanowiskach.

Z dniem 1 marca 2019 r. dyrektorską funkcję w DoubleTree by Hilton Łódź objął Dominik Chrapek, który jest związany z hotelem od ponad sześciu lat. Od grudnia 2018 r. jest także Wiceprezesem Zarządu spółki Film Hotel, która zarządza obiektem.

Dominik Chrapek do zespołu DoubleTree by Hilton Łódź dołączył na pół roku przed oficjalnym uruchomieniem obiektu, od samego początku organizując pracę działu gastronomii. Od stycznia 2013 r. do końca lutego 2019 r., pełnił funkcję Dyrektora Gastronomii.

Kolejna zmiana nastąpiła w międzynarodowej sieci B&B Hotels. Z początkiem lutego bieżacego roku do zespołu działu rozwoju B&B Hotels dołączyła Justyna Szwenger-Łukasiewicz, która obejmując stanowisko Senior Development Project Managera będzie wspierała dalszą ekspansję marki na terenie Polski.

"Nowa rola w B&B Hotels to dla mnie wyzwanie, a wyzwania są w życiu niezwykle potrzebne - wprowadzają świeżość, dodają skrzydeł i otwierają nowe możliwości. Wierzę, że dzięki mojemu dotychczasowemu doświadczeniu oraz znajomości branży będę mogła wnieść do firmy nową wartość i dołożyć swoją cegiełkę do rozwoju sieci B&B Hotels w Polsce" - mówi Justyna Szwenger-Łukasiewicz.

B&B Hotels są w tej chwili obecne w sześciu polskich miastach, wkrótce ma dołączyć do nich Lublin.

Z kolei firma świadcząca usługi doradztwa hotelowego - Walter Herz poinformowała o nominacji Andrzeja Szymczyka na stanowisko Associate Director Hospitality Department. Dołączył on do zespołu z początkiem marca bieżącego roku.

Andrzej Szymczyk będzie odpowiedzialny m.in. za realizację strategii firmy w dziedzinie doradztwa inwestycyjnego oraz wdrożenie standardów związanych z obsługą inwestorów z segmentu hotelowego. Będzie koordynował pracę teamu w zakresie przygotowania prognoz i analiz lokalizacyjnych oraz finansowych, jak również sporządzaniu raportów dotyczących rynku nieruchomości hotelowych, w opracowywaniu których zespół wykazał się już imponującymi umiejętnościami, czego przykładem może być ostatni dogłębny raport o rynku hotelowym w Łodzi.

Starsze informacje 2019-02-12


Hotel Vienna House Andel s Cracow ma nowego dyrektora operacyjnego.

Stanowisko to objął Hubert Chołociński, który będzie koordynował pracę recepcji, housekeepingu i działu gastronomii. Jednym z jego głównych wyzwań jest wzmocnienie rozpoznawalności marki restauracji Mavericks na lokalnym rynku.

Widzę bardzo duży potencjał na krakowskim rynku dla restauracji takich jak Mavericks. Myślę, że Polacy otworzą się na lokale gastronomiczne zlokalizowane w hotelach - to trend, który niebawem dojdzie i do Polski, a który obserwowałem w Wielkiej Brytanii. - mówi Hubert Chołociński. Dla mnie restauracja i hotel to żywy organizm, o który trzeba nieustannie dbać. Jego atmosferę i jakość budują ludzie, dlatego w swojej pracy mocno stawiam na relacje w zespole, a drzwi mojego biura są nieustannie otwarte.- podkreśla.

Hubert Chołociński ukończył studia na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie na kierunku turystyka i geografia. Doświadczenie zdobywał głównie w gastronomii w Wielkiej Brytanii oraz Polsce. Pierwsze kroki stawiał w restauracji Nobu Berkeley. Następnie zdobywał szlify barmańskie w Mortons Members Club Mayfair w Londynie, gdzie awansował na Bar Managera. Jego ambicja szybko przeniosła go do Irlandii do sieci hoteli Choice Group, gdzie został asystentem Food&Beverage Managera. W 2014 r. powrócił do Polski i rozpoczął pracę w hotelu Czarny Potok Resort Spa & Conference jako Food&Beverage Manager, wspomagając również inne działy operacyjne.

Starsze informacje 2019-02-11


Nowa osoba w zarządzie Zdrojowa Hotels
Zmiany personalne w Zdrojowa Invest & Hotels. Zarząd sieci wzbogacił się o nową twarz.

Magdalena Rybicka i Piotr Śliwka awansowali w strukturze sieci. Ich doświadczenie w branży zostało docenione przez grupę hotelarską. Magdalena Rybicka, dotychczasowo Dyrektor ds. Sprzedaży, została Członkiem Zarządu Zdrojowa Hotels. Odpowiada za sprzedaż, w tym współdecyduje o strategii rozwoju całej sieci, wraz z otwarciami nowych hoteli, a także sprawne funkcjonowanie hotelowych recepcji. Ma ponad czternastoletnie doświadczenie w hotelarstwie. Pracę w tej branży rozpoczynała w InterContinental Hotel Group, następnie kontynuowała karierę w sieciach Hilton i Starwood. Będąc Managerem ds. Zakwaterowania podczas UEFA EURO 2012 miała doskonałą okazję, aby poznać obiekty noclegowe również od strony klienta. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, posługuje się 3 językami obcymi. Prywatnie spędza wolny czas z rodziną i oddaje się swoim pasjom, którymi są: podróże, latanie na paralotni oraz narciarstwo.

Piotr Śliwka został Dyrektorem Sprzedaży Zdrojowa Invest, która zajmuje się realizacją apartamentów condo - odpowiada za dział sprzedaży. Niezmiennie pozostał Dyrektorem Rozwoju w VacationClub, należącej do grupy platformy rezerwacyjnej apartamentów wakacyjnych, w której jest odpowiedzialny za poszerzanie oferty. Piotr Śliwka z rynkiem nieruchomości związany jest od ponad 12 lat. Rozpoczął swoją przygodę od stanowiska Doradcy ds. Nieruchomości Home Broker, aby po kilku latach zarządzać zespołem liczącym 120 osób jako Dyrektor Regionalny. Od 2013 otwierał w Polsce oddziały Sotheby s International Realty powiązanej z najstarszym domem aukcyjnym na świecie. Studiował ma Politechnice Wrocławskiej oraz Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Był ratownikiem medycznym, prywatnie pasjonat motoryzacji i podróży, zapalony biegacz, wielbiciel muzyki i dobrej książki kryminalnej. 

Starsze informacje 2019-01-09


Nowy dyrektor CBRE Hotels
Międzynarodowa firma doradcza CBRE rozwija dział doradztwa rynku hotelarskiego.

2 stycznia 2019 r. jej dyrektorem został Rafał Rosiejak, posiadający ponad 25 lat doświadczenia w doradztwie biznesowym, w tym 15 lat na rynku hotelowo-konferencyjnym. Do zespołu dołączyła również Agnieszka Topczewska, obejmując stanowisko Starszego Konsultanta.

Rafał Rosiejak posiada doświadczenie w sektorze hotelarskim - wprowadził m.in. na rynek hotel Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa, pracował dla FIFA w Zurychu zarządzając zakwaterowaniem na mistrzostwa świata FIFA World Cup Russia 2018, pełnił także funkcję krajowego koordynatora ds. zakwaterowania dla drużyn, VIP-ów oraz kibiców Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012. Wykładał zarządzanie przedsiębiorstwem - hotelem w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.

Agnieszka Topczewska swoje doświadczenie w zakresie doradztwa do spraw hoteli zdobyła współpracując z polskimi i międzynarodowymi sieciami hoteli, m.in. tworząc strategie i rekomendacje rozwoju obiektów oraz audyty i analizy rynku. Wcześniej zarządzała projektami z zakresu nieruchomości w Polskich Kolejach Państwowych oraz przy organizacji UEFA Euro 2012 na Stadionie Narodowym. Jest absolwentką Gospodarowania Nieruchomościami oraz podyplomowych studiów z Zarządzania Nieruchomościami w Szkole Głównej Handlowej.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
8 CBRE hotelarstwo Hampton by Hilton




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję