TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowy prezes Ecco Holiday

W Ecco Holiday nastąpiła zmiana na stanowisku prezesa zarządu.


Funkcję prezesa zarządu w Ecco Holiday Sp. z o.o. przejęła Karolina Warzybok. Pełniący ją dotąd nieprzerwanie od 2011 r. Grzegorz Płókarz pozostaje w zarządzie.

Wiele jest powodów, dla których ta zamiana miejsc jest równie zasłużona, jak i przyszłościowa dla firmy - mówi Grzegorz Płókarz. Moja następczyni od lat trzymając stery zarządzania biurem, de facto kierowała poznańskim zespołem, więc przekazanie władzy było jedynie naturalnym i formalnym usankcjonowaniem istniejącego stanu rzeczy. Ale to także efekt wytężonej pracy oraz konsekwencji w działaniu, które nie raz uchroniły spółkę od problemów, tak często dotykających branżę w ostatnich latach. Odnosząc się do mojego ulubionego sportu - piłki nożnej, Ecco Holiday wdarło się przebojem do Ligi Mistrzów, a to najwyższy czas na przekazanie opaski kapitana w dobre, lepsze ręce, bo młodsze, silniejsze i należące do odważnej kobiety, która nie boi się wyzwań, a przede wszystkim wie i umie sobie z nimi radzić. Ja pozostaję w sztabie w roli grającego trenera i bardzo Karolinie kibicując deklaruję ciągłą gotowość do wspierania moim doświadczeniem.

Karolina Warzybok związana jest z firmą od 2007 roku, kiedy jako Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży odpowiadała za współpracę z biurami franchisingowymi, partnerskimi i agencyjnymi. Pracę w zarządzie zaczęła w 2011 roku wraz z Grzegorzem Płókarzem.

Starsze informacje 2019-07-02


Nowa dyrektor Biura Wykonawczego PIT

Polska Izba Turystyki poinformowała, że z dniem 15 sierpnia br. stanowisko dyrektora Biura Wykonawczego Polskiej Izby Turystyki obejmie Wiesława Przybylska, wcześniej dyrektor ds. marketingu w biurze Sun&Fun Holidays.

Po trzech latach pracy z Izbą żegna się Iwona Nasiłowska. Z wykształcenia ekonomistka, w PIT zarządzała pracą Biura Wykonawczego. Od sierpnia rozpocznie pracę w firmie nie związanej bezpośrednio z turystyką, obejmie stanowisko w dziale finansów i controllingu.

Niezależnie, Prezydium PIT rozważa korektę struktury organizacyjnej Biura Wykonawczego oraz powiększenie jego zespołu ze względu na coraz większy zakres zadań, obowiązków i problemów podejmowanych przez Polską Izbę Turystyki.

Starsze informacje 2019-05-24


Wybrano nowego przewodniczącego rady nadzorczej TUI
23 maja 2019 roku rada nadzorcza TUI AG wybrała jednogłośnie nowego przewodniczącego.

Dr Dieter Zetsche zastąpi na stanowisku profesora Klausa Mangolda, który zgodnie z zapowiedzią, po ośmiu latach ustąpił ze stanowiska.

"Przekazuję funkcję przewodniczącego rady nadzorczej po nieco ponad ośmiu latach, który to okres charakteryzuje się dużymi zmianami zarówno w sektorze, jak i w TUI. Dziś Grupa TUI jest w dobrej kondycji i pozostaje rozwijającą się firmą. Nowy przewodniczący wniesie swoje doskonałe doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowym z korzyścią dla TUI. Przekazuję mu pałeczkę, wiedząc, że Dieter Zetsche zapewni najlepsze możliwe doradztwo i wsparcie dla TUI AG w miarę rozwoju grupy" - powiedział ustępujący ze stanowiska Klaus Mangold.

W imieniu całej rady nadzorczej nowy przewodniczący dr Dieter Zetsche podziękował profesorowi Mangoldowi i wyraził uznanie dla jego udanej pracy: "Zarząd i rada nadzorcza dziękują Klausowi Mangoldowi za jego wybitne zaangażowanie i usługi świadczone na rzecz TUI w ciągu ostatnich kilku lat. Podczas pełnienia przez Klausa Mangolda funkcji kierownika, grupa odnotowała znakomity rozwój. W tym okresie z powodzeniem zrealizowano przekształcenie grupy w zintegrowaną grupę turystyczną, a TUI znalazło się w światowej czołówce. Z niecierpliwością czekam na moją nową rolę i będę współpracował z Zarządem i naszymi 70.000 pracownikami, aby zapewnić, że TUI będzie kontynuował swoją udaną drogę".

Dr Dieter Zetsche studiował elektrotechnikę, kończąc studia inżynierskie na Uniwersytecie w Karlsruhe. Następnie uzyskał tytuł doktora na Uniwersytecie w Paderborn. W 1976 r. dołączył do działu badań Daimler-Benz AG. Dr Zetsche został powołany na członka zarządu grupy w grudniu 1998 r., a 1 stycznia 2006 r. został prezesem zarządu Daimler AG. Był również szefem dywizji Mercedes-Benz Cars.

Jako kandydata do obsadzenia wolnego stanowiska w radzie nadzorczej TUI, po awansie dr Zetsche, zaproponowano Vladimira Lukina, który był jej członkiem w 2014 roku.

Starsze informacje 2019-05-13


Maciej Gruczyński ponownie w Weco Travel

Z początkiem maja bieżącego roku stery działu Incentive Weco Travel objął Maciej Gruczyński, który będzie pracował na stanowisku Head of Incentive Department.

Maciej Gruczyński z branżą turystyczną jest związany od 12 lat w czasie których poznał przeszło 50 krajów z ulubionymi Stanami Zjednoczonymi na czele. Do Weco Travel wrócił po równo 50 miesięcznej przerwie.

Decyzja o ponowieniu współpracy z Weco Travel spowodowana była dynamicznym rozwojem firmy i świetnymi wynikami w sektorze wyjazdów incentive oraz chęcią powrotu do niezwykle przyjaznego i profesjonalnego środowiska pracy - powiedział Maciej Gruczyński.

Nowy kierownik działu Incentives jest absolwentem Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, na którym pracował również jako nauczyciel akademicki. Ukończył także podyplomowe studia Menedżerów Turystyki w stołecznej Szkole Głównej Handlowej. Swoje doświadczenie w branży MICE zdobywa już od 12 lat, rozpoczynając od pracy w Lufthansa City Center w Poznaniu, następnie przez 6 lat w Weco Travel. Od 2015 roku realizował projekty dla klientów Haxel Events & Incentive, a od roku pełnił funkcję dyrektora działu incentive w ICP Group S.A.

Starsze informacje 2019-03-14


Neckermann stawia na ściślejszą współpracę z biurami agencyjnymi. Nowe kadry mają zasilić szeregi touroperatora już w kwietniu bieżącego roku.

Do zespołu handlowego Neckermanna dołączy manager Artur Godlewski oraz Anna Bliskowska. Godlewski przez ostatnie lata pracował jako Kierownik Sieci Sprzedaży w Mouzenidis Travel, wcześniej współpracował z agentami z ramienia Net Holiday. Z kolei Anna Bliskowska w ostatnich kilku sezonach pracowała jako Regionalny Kierownik Sprzedaży w Net Holiday, zna doskonale produkt Neckermanna, ponieważ przez wiele lat prowadziła biuro franczyzowe tego touroperatora.

Nasi współpracownicy - biura agencyjne są dla nas bardzo ważne. Zależy mi, aby doskonale znali produkt i zalety Neckermanna, stąd te wzmocnienia sprzedażowe - mówi Artur Rezner Commercial Director w Neckermann. Zarówno Ania, jak i Artur to doświadczeni managerowie, znają świetnie rynek agencyjny i potrzeby naszych partnerów handlowych. Jestem przekonany, że ściślejsza współpraca w biurami agencyjnymi przyniesie obopólne korzyści biznesowe - dodaje.

Artur Godlewski będzie kierował sprzedażą Neckermann w Polsce Południowej, przy wsparciu doświadczonej kierowniczki regionalnej - Izabeli Szerer, Anna Bliskowska obejmuje z kolei region Zachodni. Team kierowników regionalnych uzupełnia Piotr Kołodziej, który z sukcesem kieruje sprzedażą w Polsce Centralnej.

Wzmocnienia w terenie to nie jedyne zmiany w Neckermannie. W celu lepszej obsługi agentów touroperator zwiększa liczbę pracowników w dziale helpdesk

Chcemy, aby nasz serwis agencyjny był najlepszy na polskim rynku - mówi Artur Rezner. Od kilku tygodni mamy w sprzedaży nowe produkty oparte o dynamiczne pakietowanie i przeloty liniowe oraz low cost. Więcej osób w dziale wsparcia sprzedaży - helpdesk to również sprawniejsza obsługa zapytań naszych partnerów, dotycząca właśnie tych nowych produktów - konkluduje.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
4 Neckermann biuro podróży touroperator kadry sprzedaż




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję