TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Accor rozwija marki premium

Grupa Accor rozbudowuje portfolio marek premium. Wśród nowych projektów znajdują się obiekty flagowych marek na Bałkanach oraz w całym obszarze Europy Środkowo-Wschodniej.


Accor realizuje plan rozwoju marek premium w Europe i Północnej Afryce z ambitnymi projektami Pullman, Movenpick i Swissotel. Obecnie sieć zakłada plan otwarcia do końca 2027 roku 46 obiektów, co przekłada się na 7 360 pokoi dla gości.

Pullman Kolasin Breza i Swissotel Kopaonik

W ramach podpisanej umowy franczyzowej jeszcze w tym roku pierwszych gości przywita pięciogwiazdkowy Pullman Kolasin Breza nad rzeką Tarą i jednym z ostatnich pierwotnych lasów Europy. Nowy obiekt zaoferuje 144 pokoje i 17 apartamentów z widokiem na okoliczne szczyty. W projekcie kurortu, który nawiązuje do otoczenia lasów brzozowych i Parku Narodowego Biogradska Gora zwracają uwagę efektowne fasady inspirowane górskim krajobrazem. Do dyspozycji gości znajdą się dwie restauracje z tarasem, lobby bar, strefa spa i wellness, kryty basen, sale konferencyjne, klub dla dzieci i młodzieży, przechowalnia sprzętu narciarskiego oraz podziemny parking. Do tego bogaty wybór atrakcji na świeżym powietrzu dostępnych przez cały rok.

Pullman Kolasin Breza będzie obsługiwany przez Alpha Hotel Management, lokalnego operatora zaangażowanego również w inny projekt Accor -Swissôtel powstający w okolicy masywu górskiego Kopaonik w Serbii. Hotel będzie częścią prestiżowej inwestycji i resortu K16 i przywita gości w sezonie zimowym 2023/24, jako pierwszy hotel górski tej marki na Bałkanach. Kompleks hotelowy zaoferuje 201 pokoi dla miłośników sportów zimowych i wakacji w górach. Goście będą mogli korzystać z wyrafinowanych restauracji, aperitif baru, centrum SPA, usług przechowalni sprzętu narciarskiego i innych udogodnień.

Jak szacuje Accor portfolio marki Pullman w Europie i Północnej Afryce, uwzględniając dziewięć nowych projektów m.in. w Bułgarii, Chorwacji, Niemczech czy Albanii, obejmie 1 589 pokoi dla gości. Z kolei w przypadku Swissotel - 14 obiektów z 2 334 pokojami m.in. w Serbii, Czechach czy Mołdawii.

Movenpick z premierą w czeskim Beskidzie Śląsko-Morawskim

W segmencie premium Movenpick wyróżnia się największą dynamiką rozwoju z planowanymi 23 otwarciami w Europie i Afryce Północnej. Kolejna wywodząca się ze Szwajcarii marka przywita gości m.in. w Chorwacji, Szwajcarii, Azerbejdżanie czy we Włoszech.

Dzięki współpracy Accor z Fardela Solutions, Movenpick zawita także do górskiego kurortu w Czechach. To kolejny projekt premium, jaki powstanie w kraju, po ogłoszonym już Swissotel w Mariańskich Łaźniach. Movenpick Celadna Hotel & Apartments zlokalizowany miejscowości Czeladna w kraju śląsko-morawskim w 2026 roku otworzy drzwi dla pierwszych gości. Hotel będzie miał 60 pokoi i apartamentów, restaurację z 80 miejscami siedzącymi, odkryty taras oraz część wypoczynkowa z placem zabaw. Powstanie tu również strefa wellness i fitness oraz sala konferencyjna mogąca pomieścić 70 osób.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
accor movenpick swissotel czarnogóra serbia




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję