Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot na Portugalię, 26 kwietnia - 4 maja 2024
- Specjalista ds. turystyki Warszawa
- Kasjer/ kasjerka lotnicza - Warszawa
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki- Warszawa
- Pilot 26.04 - 03.05.2024 Włochy
- Pracownik biura podróży
- Nowy salon Wakacje.pl zatrudni specjalistę ds....
- Pomoc Księgowa w biurze podróży
- SPECJALISTA DS TURYSTYKI Z J. JAPOŃSKIM
- Bydgoszcz - Kierownik Biura

Awanse w Louvre Hotels Group
Ostatni kwartał roku przynosi ważne zmiany w Louvre Hotels Group w Polsce. Sieć chwali się awansami swoich pracowników: Emila Gajda została dyrektorką sprzedaży w warszawskim kompleksie Louvre Hotels Group, Weronika Wójtowicz kierowniczką recepcji hotelu Campanile Warszawa, a Adam Romanowski managerem hotelu Premi re Classe Warszawa.
Emila Gajda związała się z Louvre Hotels Group w 2005 roku. Zaczynała jako recepcjonistka w ówczesnym hotelu Kyriad Prestige. Po trzech latach awansowała na stanowisko kierowniczki recepcji w warszawskim kompleksie Louvre Hotels Group. W 2015 roku zajęła stanowisko kierowniczki działu rezerwacji, a od 2017 roku jako Group Reservation Manager była odpowiedzialna za kontraktowanie grup turystycznych we wszystkich własnościowych hotelach sieci w Polsce. W 2022 roku przeszła do działu MICE, gdzie zyskała doświadczenie w sprzedaży konferencji w Golden Tulip. Teraz podjęła nowe wyzwania jako dyrektorka sprzedaży w warszawskim kompleksie Louvre Hotels Group.
https://turinfo.pl/zdjecia/6e6f46795ad4f3097acdcb02
Weronika Wójtowicz rozpoczęła pracę na stanowisku recepcjonistki w hotelu Campanile Warszawa w 2019 roku. Po ponad dwóch latach otrzymała awans na stanowisko kierowniczki zmiany, po czym awansowała na zastępczynię kierowniczki recepcji w hotelu Golden Tulip Warsaw Centre, gdzie pełniła też obowiązki kierowniczki recepcji przy otwarciu hotelu po renowacji. Po półtora roku powróciła do hotelu Campanile na stanowisko kierowniczki recepcji.
Przygoda Adama Romanowskiego z Louvre Hotels Group rozpoczęła się od stanowiska recepcjonisty w hotelu Premi re Classe Warszawa. Już po roku otrzymał awans na stanowisko kierownika zmiany w Campanile Warszawa, gdzie spędził w sumie cztery i pół roku, również jako kierownik recepcji. W czerwcu tego roku rozpoczął pracę jako manager hotelu Premi re Classe Warszawa.
Stanowisko Dyrektora Generalnego hotelu Radisson Blu Resort & Conference Center w Ostródzie objął Michał Grobelny. Z siecią hoteli związany już od ponad 20 lat.
Michał Grobelny posiada ponad 20-letnie doświadczenie pracy w branży hotelarskiej. Swoją karierę rozpoczął w 2002 r. w hotelu wtedy określanym jako "Radisson SAS Warszawa", obecnie to flagowy obiekt sieci - Radisson Collection na ul. Grzybowskiej. Pracował tam jako Food & Beverage Manager.
W kolejnych latach na tym samym stanowisku pojawił się w hotelu sieci we Wrocławiu i w 2012 r. jako Food & Drinks Manager w Radisson Blu Sobieski w Warszawie. Swoje doświadczenie z posadą Dyrektora Generalnego zbierał na przestrzeni ostatnich 10 lat, kiedy zarządzał różnymi obiektami Radisson Hotel Group w Rosji. Teraz wrócił do Polski, aby podjąć się nowych wyzwań w Ostródzie.
Niedawno otwarty Radisson Blu Resort w Ostródzie jest wyjątkowym obiektem na mapie Mazur. Cieszę się, że po kilku latach pracy za granicą, mam okazję wrócić do Polski i prowadzić świeży obiekt sieci Radisson Hotel Group. Hotelarstwo w Polsce zawsze było na wysokim poziomie, dlatego wraz z moim zespołem, chcemy kontynuować tę tradycję oraz ze zrozumieniem wsłuchiwać się w potrzeby naszych gości. - powiedział Michał Grobelny, Dyrektor Generalny Radisson Blu Resort & Conference Center w Ostródzie.
Michał Grobelny jest absolwentem Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii w Warszawie, gdzie uzyskał tytuł licencjata. Studia magisterskie natomiast ukończył w 2007 r. na Wyższej Szkole Zarządzania Turystyką, również w Warszawie. W wolnym czasie uwielbia podróżować i odkrywać nowe kultury oraz kraje.
W Radisson Blu Resort & Conference Center Ostróda Mazury znajduje się 238 pokoi, których kolorystyka nawiązuje do barw natury. Za projekt architektury, wnętrz stref publicznych i pokoi w hotelu odpowiedzialna jest Tete Concept. Do dyspozycji gości jest nowoczesny Aqua Park obejmujący krytą strefę wodną z dwutorowym basenem sportowym, płytkim basenem dla dzieci, trzema jacuzzi, strefą termalną z sauną i spa oraz łaźnią parową a także kompleksowe SPA LAVA e SAL. Obiekt posiada 16 świetnie wyposażonych sal konferencyjnych, mogących pomieścić łącznie do 1000 osób.
Grupa B&B Hotels coraz śmielej przystępuje do realizacji nowo przyjętej strategii rozwojowej dla Polski. Koronnym na to dowodem jest pozyskanie w ostatnich miesiącach do zespołu pięciu kolejnych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży hotelarskiej i nieruchomości. Zasilą oni kluczowe departamenty odpowiedzialne za marketing, finanse i obsługę prawną.
B&B Hotels swoją ekspansję opiera na trzech filarach: przejęciach hoteli, konwersjach nieruchomości niehotelowych oraz nowych inwestycjach z deweloperami i inwestorami. Plany związane z realizacją nowo przyjętej strategii dla Polski i chęcią zdobycia pozycji lidera w segmencie value-for-money wymagają w obecnych realiach rynkowych szczególnego wysiłku m.in. obszarach finansów, obsługi prawnej, rozwoju produktu i marketingu. W tym kontekście nie mogą dziwić działania mające na celu poszerzenie i wzmocnienia zespołu firmy o doświadczonych specjalistów.
Aby dać nowy impuls do rozwoju sieci B&B HOTELS w Polsce i realizować efektywnie strategię biznesową dla naszego kraju, niezbędne jest pozyskanie najlepszych ekspertów na rynku. Naturalną koleją rzeczy jest zatem inwestycja w kadry, bo to ludzie budują sukces finansowy i wizerunkowy naszego brandu. Po wzmocnieniu osobowym i reorganizacji Departamentu Development postanowiliśmy również wzmocnić struktury w obszarze Product & Marketing, Finance oraz Compliance & Legal. Odgrywają one bowiem kluczową rolę w działalności operacyjnej naszej firmy. - mówi Jakub Bilik, Prezes i Dyrektor Zarządzający B&B Hotels Polska.
Wspomniane zmiany w kluczowych departamentach przedstawiają się następująco.
Departament Product & Marketing Department zasilili Marzanna Kretowicz-Nowak (Multi Property Revenue Manager), Lilianna Dorotkiewicz (Marketing Manager) oraz Wojciech Kogut (Product & Quality Manager).
Marzanna Kretowicz-Nowak z B&B Hotels związała się w lutym bieżącego roku. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie jako Revenue Manager, które zdobywała w międzynarodowych sieciach hotelowych, jak Choice Hotels i BWH Hotels. Ukończyła zarządzanie hotelarstwem w Dublin Institute of Technology (DIT), posiada certyfikat w Advanced Revenue Management wydany przez Cornell University oraz certyfikaty w zakresie Digital Marketing przyznany przez Dublin Business School. Jej dewizą jest holistyczne podejście do zarządzania przychodami.
Lilianna Dorotkiewicz jest hotelarzem z powołania z ponad 30-letnim stażem. Doświadczenie w obszarach Revenue Managementu i E-Commerce zyskała działając zawodowo w międzynarodowych sieciach hotelowych: Accor, Louvre Hotels i BWH Hotels. W pracy kładzie nacisk na zrozumienie potrzeb i doświadczeń gości, przy jednoczesnym rozwoju rozpoznawalności marki.
Wojciech Kogut to zarówno hotelarz, jak i marketingowiec. Zawodowe szlify w tym drugim obszarze zdobywał głównie podczas pracy dla korporacji w Londynie. Tam też ukończył studia CIM - Chartered Institute of Marketing. Po powrocie do Polski postanowił powtórnie związać się z branżą hotelarską, w której rozpoczynał swoją karierę.
Lilianna Dorotkiewicz i Wojciech Kogut pełnią swoje obowiązki w Grupie B&B HOTELS Polska od lipca.
Na czele Działu Finansów stanął w czerwcu Konrad Pazorek (Financial Director). Jest on członkiem międzynarodowej organizacji ACCA (The Association of Chartered Certified Accountants). Ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości i finansów przedsiębiorstw, które zdobywałm.in. w największych firmach audytorskich z tzw. Wielkiej Czwórki (Big-4). Przez ostatnie 10 lat zajmował się finansami i raportowaniem funduszy private equity, jak również finansowaniem dłużnym nieruchomości komercyjnych.
Za działania departamentu Compliance & Legal Department odpowiada Piotr Furmaga (Head of Legal and Compliance), który dołączył do zespołu w lipcu. Od kilkunastu lat zapewnia obsługę prawną przedsiębiorcom, w szczególności w zakresie szeroko rozumianego prawa nieruchomości. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w kancelariach prawnych, jak i świadcząc pomoc prawną w charakterze in-house lawyer w spółce z branży deweloperskiej. Przez ostatnie lata pracował z kolei w spółce będącej liderem rynku FMCG.
Nowy prezes Geovity
Rada Nadzorcza spółki Geovita S.A., należącej do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego, powierzyła funkcję prezesa, dotychczasowemu członkowi zarządu, Jackowi Szymanowicz.
Jacek Szymanowicz przygodę z hotelarstwem rozpoczął w 2002 roku. Z Polskim Holdingiem Hotelowym związany jest od września 2018 r. Początkowo pełnił funkcję zastępcy dyrektora Renaissance Warsaw Airport Hotel, następnie objął stanowisko dyrektora operacyjnego w spółce PHH Hotele później awansował na stanowisko dyrektora operacyjnego całej Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego. Od czerwca 2023 pełnił funkcję członka zarządu spółki Geovita S.A.
Mamy bardzo poważne plany związane ze spółką Geovita, która ma ogromny potencjał. Celem jest poprawa rentowności, zmiana standardów i tworzenie nowych atrakcyjnych miejsc na mapie Polski do wypoczynku dla naszych gości. Dzięki naszemu doświadczeniu i wizji Geovita stanie się prawdziwą perełką oferującą obiekty w najpiękniejszych rejonach Polski. Wierzę, że Jacek jest kluczem do tego sukcesu mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.
Obiekty Geovita położone są w najpiękniejszych rejonach Polski, od malowniczych terenów Bieszczad, przez góry i jeziora, aż po urocze nadmorskie kurorty. Nasze plany zakładają dostosowanie standardów do obecnych oczekiwań zarówno segmentu leisure oraz MICE. Zmiany będziemy realizować etapami zgodne z założeniami naszego business planu. Z niecierpliwością oczekuję dnia, kiedy przekażemy nową jakość i nowy standard do dyspozycji naszych gości podkreśla Jacek Szymanowicz, prezes spółki Geovita.
Geovita S.A. to podmiot funkcjonujący na rynku usług turystycznych nieprzerwanie od roku 2004. Na bazę wypoczynkową Geovity składa się 10 obiektów zlokalizowanych w różnych miejscach Polski - obiekty nadmorskie (Dąbki, Dźwirzyno, Mrzeżyno), sześć górskich (Lądek-Zdrój, Wisła, Krynica-Zdrój, Złockie, Zakopane, Czarna k. Ustrzyk Dolnych) i jeden ośrodek nad jeziorem (Jadwisin nad Zalewem Zegrzyńskim koło Warszawy). Obok standardowych usług hotelowych, prowadzi w siedmiu obiektach zabiegi zdrowotne i rehabilitacyjne.
Od niedawna nowa osoba zarządza poziomem cen, wskaźnikami obłożenia, podaży i popytu obiektów tej sieci na rynku polskim - Edyta Niedoba objęła stanowisko Revenue Managera firmy Leonardo Hotels.
Leonardo Hotels posiada w Polsce hotele działające pod marką NYX Hotels, Leonardo Royal oraz Leonardo Boutique, które są zlokalizowane w Warszawie i w Krakowie. Od maja maksymalizacją ich przychodów oraz umacnianiem pozycji na rynku zajmuje się manager z dwudziestoletnim doświadczeniem w hotelarstwie - Edyta Niedoba. Jak sama mówi - cieszę się, że dołączyłam do firmy w kluczowym dla jej rozwoju momencie, w czasie gdy tak wiele dzieje się w zakresie umacniania jej struktur, procesów operacyjnych i gdy każdy z jej pracowników ma duże szanse na rozwój.
W Leonardo Hotels bardzo poważnie podchodzimy do rozwoju Polski jako nowego regionu sieci. Zarządzanie ceną i maksymalizacja przychodów daje nam bardziej przejrzysty obraz rynku, przede wszystkim pod kątem podejmowania decyzji o nowych inwestycjach. Edyta Niedoba gwarantuje nam efektywność działań w tym zakresie, a jej imponujące doświadczenie, doskonałe zrozumienie trendów oraz zamiłowanie do cyfr przekłada się na jeszcze lepszą rentowność naszych hoteli - mówi Paulina Kołodziejczyk, Multi Property Manager Leonardo Hotels w Polsce. Bardzo się cieszę, że zdecydowała się dołączyć do struktur Leonardo Hotels. To osoba, której na tym stanowisku w pełni mogę zaufać dodaje.
Edyta Niedoba to wyśmienity strateg, analityk rynku i prawdziwy ścisły umysł w hotelarstwie. Hotelarskie doświadczenie i wiedzę zdobywała w Radisson Hotels, HRS Group, a także jako Partner w firmie Z-Factor. Jej atutem jest niezawodna intuicja i zamiłowanie do danych. W pracy najbardziej ceni sobie mierzalność efektów, ocenianą na podstawie wyników poszczególnych obiektów. Uważa, że aktualnie najważniejszą cechą revenue managera jest elastyczność. Od kilku lat rynek hotelarski nieustannie się zmienia i trudno liczyć na powtarzalność jakichkolwiek schematów. Jednocześnie jej zdaniem: revenue management nie jest dziełem jednej osoby - to praca zespołowa. Ja określam strategię i daję wytyczne do jej realizacji, ale to praca powiązana bardzo ściśle z działem sprzedaży, recepcji, marketingiem i każdym innym. Każdy pracownik hotelu ma realny wpływ na wyniki finansowe.
Cel swoich najbliższych działań Edyta Niedoba określa jako zwiększenie przez Leonardo Hotels udziałów w rynku, przedstawienie jej obiektów grupom docelowym jako atrakcyjnych, wartych odwiedzenia ze względu na ciekawą, zróżnicowaną ofertę, a także zbudowanie dla nich solidnych podstaw do dalszego wzrostu.
Polka pracująca w zarządzanym przez Grupę Dobry Hotel, jako jedyna z Europy, została laureatką prestiżowej nagrody branżowej J. Willard Marriott Award of Excellence, przyznawanej przez największą na świecie sieć hoteli Marriott International.
Nagroda J. Willard Marriott Award of Excellence co roku przyznawana jest 10 pracownikom, spośród wszystkich pracowników sieci Marriott na całym świecie, w uhonorowaniu ich codziennego zaangażowania w wykonywaną pracę, poświęcenie, wysiłek i wzorowe osiągnięcia. Emilia Domańska, Reservation Supervisor Hotelu Moxy Warsaw Praga została wybrana z grona ponad 500 nominowanych kandydatów i co więcej, jest jedyną Europejką nagrodzoną w tegorocznej edycji konkursu. Z tej okazji, Emilia w październiku poleci na tydzień do Stanów Zjednoczonych do Waszyngtonu, gdzie weźmie udział w uroczystej gali i odbierze przyznaną jej nagrodę.
To Wyróżnienie przyznawane przez Marriott International, to ogromny zaszczyt, dlatego wszyscy jesteśmy niesamowicie dumni z Emilii. Jej codzienna postawa, pogoda ducha i pozytywne relacje zarówno z hotelowymi gośćmi, jak i pracownikami, pomagają przetrwać trudne chwile i motywują wszystkich do ciężkiej pracy. Wszystkim obiektom hotelarskim życzymy tak empatycznych i zaangażowanych pracowników, jakich mamy w Moxy Warsaw Praga mówi Katalin Vajda, Captain Moxy Warsaw Praga.
Emilia Domańska na co dzień pracuje jako Reservation Supervisor w Hotelu Moxy Warsaw Praga, należącym do Grupy Dobry Hotel. Z obiektem Moxy związana jest od samego początku, będąc częścią tzw. pre opening team. Emilię wyróżnia wielozadaniowość, uczynność i cierpliwość, co w branży hotelarskiej jest szczególnie ważne i cenione. Dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu, zna pracę na wszystkich stanowiskach hotelowych, nie boi się wyzwań i sytuacji kryzysowych. Zawsze stara się jak najlepiej otoczyć opieką gości Hotelu Moxy, nigdy nie odmawia swojej pomocy, wspierając mniej doświadczonych współpracowników. Reprezentuje Hotel Moxy Warsaw Praga w Marriott Junior Business Council i jest zaangażowana we wszystkie jego inicjatywy. Co równie istotne, Emilia każdą wolną chwilę poświęca na swój rozwój i naukę, szkoląc się w Revenue Managementu.
Sieć B&B HOTELS już od jakiego czasu wprost sygnalizuje swoje ambitne plany rozwojowe związane z Polską. W tym celu chce się skoncentrować na trzech głównych obszarach ekspansji: przejęciach hoteli, konwersjach nieruchomości niehotelowych oraz nowych inwestycjach z deweloperami oraz inwestorami.
Zgodnie z opublikowaną strategią dla Polski i nakreślonymi w niej celami biznesowymi, postanowiliśmy wzmocnić nasze struktury, modelując na nowo Dział Rozwoju. Ponieważ naszym głównym założeniem jest ekspansja na terenie całego kraju, dlatego podzieliliśmy nasz zespół ekspercki na trzy regiony - Centrum, Północ i Południe. Takie rozwiązanie pozwoli zbliżyć się nam do lokalnych rynków, inwestorów oraz podmiotów wynajmujących obiekty na potrzeby hotelowe. Zadanie badania rynku i poszukiwania atrakcyjnych terenów inwestycyjnych pod kolejne obiekty z szyldem B&B HOTELS to obecnie duże wyzwanie, stąd powierzyliśmy je najlepszym specjalistom o wszechstronnych kompetencjach zawodowych, znającym specyfikę poszczególnych regionów. podkreśla Jakub Bilik, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu w B&B HOTELS Polska.
Nowy podział kompetencji w ramach zespołu Development obejmuje regiony:
Centrum (woj. mazowieckie, podlaskie, lubelskie, świętokrzyskie, łódzkie, wielkopolskie). Będą za niego odpowiadać Justyna Szwenger-Łukasiewicz, Development Director oraz Laura Kunicka, Senior Development Manager. Justyna Szwenger-Łukasiewicz z branżą nieruchomości i hotelarską związana jest od 20 lat. W tym czasie zakres jej kompetencji obejmował m.in. sprzedaż, kupno, najem i wynajem nieruchomości, a także zarządzanie i rachunkowość zarządczą. Z kolei Laura Kunicka jest doświadczoną menedżerką z 16-letnim stażem, posiadającą dwie licencje zawodowe - pośrednika oraz zarządcy nieruchomościami. Pracowała w działach ekspansji sieci handlowych, a także pełniła funkcję Dyrektora Inwestycyjnego w funduszu realizującym projekty mieszkaniowe na wynajem.
Południe (woj. podkarpackie, małopolskie, śląskie, opolskie, dolnośląskie, południowa część woj. lubuskiego). Jego rozwojem zajmie się Łukasz Bracki, Regional Head of Development. Wywodzi się on z ekspansji sieci FMCG. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w realizacji różnych rodzajów projektów - od greenfield, brownfield, przez tradycyjny wynajem, aż po ground lease.
Północ (woj. pomorskie, zachodniopomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, północna część woj. lubuskiego). Odpowiedzialnym ze ten region będzie Maciej Kandybowicz, Regional Head of Development. Przez ostatni rok odpowiadał za reprezentację najemców na trójmiejskim rynku biurowym i rozwój międzynarodowej agencji nieruchomości Knight Frank w tej części kraju. W branży real estate działa od 16 lat.
Największą siłą nowego zespołu Development jest to, że tworzą go najwyższej klasy specjaliści wywodzący się z różnych branż - rynku biurowego, hotelowego i komercyjnego. Jest to bardzo twórcze i synergiczne połączenie, sprzyjające wymianie doświadczeń, rozwiązań i kontaktów. Jestem przekonany, że team w składzie Laura Kunicka, Justyna Szwenger-Łukasiewicz, Łukasz Bracki i Maciej Kandybowicz wesprze naszą markę
w zdobyciu pozycji lidera rynku w segmencie value-for-money. Witam wszystkich na pokładzie, a partnerów biznesowych zapraszam do kontaktu z Działem Rozwoju w celu nawiązania współpracy w oparciu o długoterminowe umowy najmu. dodaje Jakub Bilik, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu w B&B HOTELS Polska.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Sprawozdawczość z najmu krótkoterminowego coraz
Niskie zadowolenie klientów w
Hotelarze obawiają się kosztów i niskiego
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Starsze aktualności:
Mistrzostwa wirtualnych biur
Ceny wakacji nieznacznie
Krakowski hotel z piątą
Gdzie Polacy wybierają się na urlop
eSky oferuje AEGEAN przez Direct
Michelin będzie recenzował
Nekera promowana przez nową
Koniec darmowego zwiedzania tureckiej
Dobry październik w Kraków
Wypełnione samoloty na wrocławskim lotnisku
Generali wprowadza nowe ubezpieczenie od kosztów rezygnacji
Vienna House Mokotow Warsaw ma już dyrektor generalną
Orient Express La Dolce Vita rozpocznie rezerwacje 6 grudnia
Nowa restauracja w Nowym Sączu
Ryanair zainaugurował nowe połączenie z Krakowa
Rego-Bis wprowadza nowości do oferty
Hiszpańscy przewoźnicy z nowymi prezesami
Dobre wyniki Portu Lotniczego Gdańsk
Przewoźnik Misura na trasie Janów Lubelski - Biłgoraj nie kursuje
Ryanair zapowiada nowe połączenie z Gdańska
Warsztaty turystyczne we Wrocławiu i Warszawie
Rośnie ruch pasażerski na lotnisku w Zielonej Górze
PIT będzie rozmawiała w sprawie wycieczek szkolnych
Accor powołał nowego CEO Regionu Północnego
Ryanair otwiera nowe połączenie z Olsztyna