TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Ireneusz Węgłowski przewodniczącym rady nadzorczej Orbisu

W związku z wprowadzonymi 24 czerwca br. zmianami w składzie rady nadzorczej Orbisu, jej członkowie wybrali 24 lipca br. nowego przewodniczącego, którym został Ireneusz Węgłowski.


Powierzenie mi roli przewodniczącego rady nadzorczej Orbisu to ogromny zaszczyt. Mam nadzieję, że moja wiedza i wieloletnie doświadczenie w branży hotelarskiej będą wsparciem w dalszym rozwoju spółki i umacnianiu jej pozycji na rynku. - skomentował Ireneusz Węgłowski.

Ireneusz Węgłowski dotychczas pełnił funkcję wiceprezesa zarządu Orbisu, w którym był obecny od 1991 roku. W ostatnich latach był odpowiedzialny m.in. za komunikację korporacyjną Spółki, relacje inwestorskie, relacje z mediami i CSR. Wcześniej działał w Orbisie w obszarze zarządzania nieruchomościami hotelowymi, uczestniczył także w restrukturyzacji spółki, która miała na celu zmianę modelu biznesowego. Z powodzeniem brał udział w realizacji wielu projektów zbycia niestrategicznych dla spółki nieruchomości. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, zrealizował Program Rozwoju Zawodowego w Szkole Administracji Hotelowej Cornell University w Ithaca (USA).

Ireneusz Węgłowski jest także prezesem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.

»»»» Starsze informacje 2020-07-14 ««««


Nowy dyrektor w Hotelu Panorama
Hotel Panorama w Mszczonowie ma nowego dyrektora.

Odchodzącego po 20 latach pracy Marka Pempla zastąpił Robert Błoch, który swoją pracę w hotelarstwie rozpoczął 20 lat temu od stanowiska recepcjonisty właśnie w Hotelu Panorama. Następnie był związany z siecią hoteli Arche, pracował na stanowisku kierownika sprzedaży w Hotel Puławska Residence w Warszawie, a także na stanowiskach: dyrektora hotelu w Koszary Arche Hotel Góra Kalwaria, oraz dyrektora sprzedaży w Arche Hotel Poloneza Warszawa.

Przyjście nowego dyrektora zbiegło się w czasie z kilkoma inwestycjami dokonanymi na terenie obiektu. Pokoje zostały wyposażone w klimatyzację, pojawiły się nowe rodzaje pokoi: Family (6 pokoi dostosowanych do potrzeb pobytu rodziny), oraz Superior (4 pokoje o podwyższonym standardzie). W hotelu zainstalowano także nowy plac zabaw dla dzieci, oraz na sezon letni 2020 sprowadzono Salon Gier X-BOX Room (gry PS 2020 - piłka nożna, symulatory jazdy samochodami wyścigowymi, gry sportowe typu kręgle, tenis, wspinaczka oraz wyścigi wodne i strzelanie, a także symulator taneczny jazz dance).

Starsze informacje 2020-06-25


Zmiany w zarządzie Orbisu
Rada nadzorcza Orbisu powołała członków zarządu na jedenastą kadencję.

Do składu zarządu Spółki powołano następujące osoby zarządzające:
  • Gilles Clavie - prezes zarządu i dyrektor generalny
  • Dominik Sołtysik - wiceprezes zarządu i dyrektor operacyjny
  • Inesa Kuczalska - członek zarządu i dyrektor finansowy

Zgodnie z decyzją rady nadzorczej do zarządu została powołana Inesa Kuczalska, dyrektor finansowy Orbisu. Karierę zawodową rozpoczęła w obszarze finansów w spółkach Accor w Polsce. Od 2009 r. pełniła rolę zastępcy dyrektora finansowego Orbisu, po czym we wrześniu 2019 r. objęła funkcję dyrektora finansowego spółki.

Inesa Kuczalska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość oraz Executive MBA. Ukończyła również program MBA Uniwersytetu w Montrealu (UQAM). Od 2007 r. członek ACCA (FCCA). Podczas swojej wieloletniej kariery zdobyła szerokie doświadczenie zawodowe z zakresu finansów i zarządzania.

Prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Orbisu ponownie został wybrany Gilles Clavie, który od 1 lipca br. będzie również pełnił funkcję prezesa zarządu i dyrektora generalnego AccorInvest, strategicznego inwestora Orbisu. Dominik Sołtysik, dotychczasowy członek zarządu i dyrektor ds. zarządzania nieruchomościami objął stanowisko wiceprezesa zarządu i dyrektora operacyjnego.

Ireneusz Węgłowski, którego kadencja w zarządzie wygasła, został powołany w skład rady nadzorczej Orbisu z dniem 16 lipca br. Ireneusz Węgłowski był wiceprezesem zarządu od 1991 roku. W ostatnich latach był odpowiedzialny m.in. za komunikację korporacyjną Spółki, relacje inwestorskie, relacje z mediami i CSR. Wcześniej działał w Orbisie w obszarze zarządzania nieruchomościami hotelowymi, uczestniczył także w restrukturyzacji spółki, która miała na celu zmianę modelu biznesowego.

Starsze informacje 2020-06-17


Nowy prezes AccorInvest
Rada dyrektorów AccorInvest ogłosiła, że Gilles Clavie, dotychczasowy prezes i dyrektor generalny Orbisu zastąpi Johna Ozingę na stanowisku prezesa i dyrektora generalnego grupy AccorInvest.

AccorInvest jest inwestorem, właścicielem i operatorem hotelowym, obecnym z 911 hotelami w 31 krajach Europy, Ameryki Łacińskiej i Azji. Grupa inwestuje w konsolidację swojego portfela nieruchomości poprzez modernizacje i nowe projekty rozwojowe w Europie w segmencie ekonomicznym i midscale.

W marcu br. AccorInvest nabył 100% akcji spółki Orbis SA, w której od sześciu lat Gilles Clavie jest prezesem zarządu i dyrektorem generalnym. Orbis jest dziś międzynarodową grupą inwestującą w nieruchomości hotelowe z 73 obiektami w 6 krajach regionu Europy Wschodniej.

Starsze informacje 2020-02-12


Nowi dyrektorzy w hotelach Campanile
Awanse na stanowiskach dyrektorskich w hotelach należących do Louvre Hotels Group.

Szymon Ciężkowski od 1 lutego 2020 roku objął stanowisko Deputy General Managera w kompleksie hoteli w Warszawie - Campanile, Golden Tulip oraz Premiere Classe. Karierę w Louvre Hotels Group rozpoczął w Campanile Warszawa, gdzie pracował jako Front Office Manager, aby w 2017 objąć stanowisko General Managera w lubelskim hotelu Campanile

Szymona Ciężkowskiego, na stanowisku General Managera hotelu Campanile Lublin zastąpi Andrzej Kozak, który współpracę z Louvre Hotels Group rozpoczął w 2014 roku, jako stażysta. Później pracował jako kelner, a następnie recepcjonista w lubelskim hotelu Campanile. W 2016 roku został Zastępcą Dyrektora Hotelu.

Starsze informacje 2020-02-04


Nowy dyrektor Hotelu Katowice
Od lutego 2020 r. Hotel Katowice ma nowego dyrektora.

Stanowisko to objął Jakub Przybyła, który do stycznia 2020 r. pełnił funkcję zastępcy dyrektora hotelu Moxy Katowice Airport w Pyrzowicach.

Jakub Przybyła jest absolwentem Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej im. Wojciecha Korfantego. W latach 2001 - 2004 pracował w Hotelu Ibis Zabrze początkowo jako recepcjonista, a później został kierownikiem recepcji. Przez kolejne lata pełnił funkcję kierownika działu sprzedaży, po czym kierownika części hotelowej Novotelu Centrum w Katowicach, a następnie dyrektora hoteli: Novotel Malta w Poznaniu, Mercure w Opolu, Hotel Szafran w Czeladzi oraz Golden Tulip Magnus w Bystrej. W lipcu 2019 r. Jakub Przybyła objął stanowisko zastępcy dyrektora hotelu Moxy Katowice Airport oraz brał udział, jako wsparcie merytoryczne oraz szkoleniowe w otwarciu hotelu Moxy Poznań Airport.

W związku z planami rozwoju hotelu Katowice jestem przekonany, że osoba z takim doświadczeniem operacyjnym jak Jakub Przybyła będzie niewątpliwym wzmocnieniem dla hotelu. Jestem przekonany, że w szybkim czasie Kuba będzie mógł wykazać się zarówno swoimi umiejętnościami operacyjnymi jak i zarządzania zasobami ludzkimi, które będą miały wpływ na zwiększenie pozycji hotelu Katowice na rynku - mówi Gheorghe Marian Cristescu, Prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Starsze informacje 2020-02-03


Nowy dyrektor operacyjny Polskiego Holdingu Hotelowego
Grupa kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego ma nowego dyrektora operacyjnego.

Stanowisko to objął Jacek Szymanowicz, dotychczasowy dyrektor operacyjny w spółce AMW Hotele. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął w 2002 roku. Z Polskim Holdingiem Hotelowym związany jest od września 2018 r., gdzie do czerwca 2019 r. pełnił funkcję zastępcy dyrektora Renaissance Warsaw Airport Hotel. Następnie w lipcu 2019 roku objął stanowisko dyrektora operacyjnego w spółce AMW Hotele, która jest kluczowym podmiotem w tworzeniu Polskiego Holdingu Hotelowego.

Jacek Szymanowicz udowodnił w czasie pełnienia funkcji dyrektora operacyjnego AMW Hotele, że jest osobą, która potrafi podejmować właściwe decyzje operacyjne. Patrząc na osiągnięte w krótkim czasie wyniki tej spółki po przejęciu przez PHH jestem przekonany, że Jacka stać na jeszcze więcej, stąd decyzja o powierzeniu mu dodatkowych obowiązków, które polegają na byciu dyrektorem operacyjnym wszystkich hoteli z grupy PHH. Przed nami wiele nowych wyzwań i cieszę się, że nasz zespół cały czas się umacnia, a hotelarze z takim doświadczeniem wspierają rozwój firmy - mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Starsze informacje 2020-01-23


Hotel Robert s Port**** ma nową dyrektor.

Stanowisko to objęła Małgorzata Jędrzejczyk. Pracę w hotelarstwie zaczęła w 2006 roku jako recepcjonistka w Hotelu Gołębiewski w Mikołajkach. Po 11 latach jej pracodawcą został Hotel Mazuria w Mrągowie, w którym objęła funkcję koordynatora ds. rezerwacji grupowych. W maju 2018 roku przeszła do Hotelu Robert s Port na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży. Po 5 miesiącach awansowała na managera sprzedaży, a później - dyrektora hotelu.

Starsze informacje 2020-01-20


IGHP powołała nową dyrektor regionalną na Mazowsze
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego ma nowego dyrektora regionalnego w województwie mazowieckim.

Na to stanowisko została powołana Elżbieta Nitsze, która od 2014 roku jest związana z niezależnym hotelem Airport Hotel Okęcie, gdzie aktualnie pełni funkcję dyrektora generalnego.

W trakcie ponad 20-letniej działalności w branży Elżbieta Nitsze pracowała między innymi w Warsaw Marriott Hotel, Sheraton Warsaw Hotel & Towers, prowadziła własną działalność konsultingową i szkoleniową w obszarze hotelarstwa. Od 2014 roku zajmuje stanowisko dyrektor generalnej w hotelu Airport Hotel Okęcie. Przez 6 lat, do roku 2014 była związana z siecią hoteli Elbest Hotels: jako dyrektor generalny nowego Hotelu Krynica**** w Krynicy-Zdroju oraz jako dyrektor sprzedaży i marketingu całej sieci hotelowej. Od ponad 10 lat jako trener dzieli się wiedzą i doświadczeniem z hotelarzami i inwestorami. Jest autorką wielu artykułów na łamach prasy branżowej, w tym wielu o skutecznej sprzedaży i efektywnym zarządzaniu. Na co dzień koncentruje się na wdrażaniu nowoczesnych konceptów Total Customer Experience, komunikacji nieantagonizującej oraz inżynierii sprzedaży transformacyjnej w tej branży, a także w realizacji konceptów zarządzania systemowego w operacyjnym funkcjonowaniu dużych organizacji. Aktywnie wspiera projekty CSR, jest m.in. współpomysłodawcą i współorganizatorem akcji Hotel Super Hero.

Elżbieta Nitsze jest absolwentką szkoły hotelarskiej w Wiśle. Studiowała zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W roku 2017 ukończyła General Managers Program organizowany przez Cornell's School of Hotel Administration przy Cornell Univeristy. Od 2019 roku jest członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Menedżerów Hotelowych (European Hotel Managers Association).

Elżbieta Nitsze przejęła funkcję dyrektora regionalnego od Miłosza Stanisławskiego, który podjął nowe wyzwania zawodowe związane z rozwojem własnego projektu, pozostając jednak w bliskich relacjach z Izbą.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
8 hotel dyrektor praca hotelarstwo stanowisko izba gospodarcza hotelarstwa polskiego Warsaw Marriott Hotel Sheraton Warsaw Hotel & Towers




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję