Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Nowy dyrektor w Golden Tulip Międzyzdroje
Obiekt Golden Tulip Międzyzdroje Residence ma nowego dyrektora.
Od grudnia br. stanowisko to objął Mariusz Ładny, który swoją karierę w hotelarstwie rozpoczął w hotelu Marriott Warsaw Hotel. W 2003 r. związał się ze spółką Chopin Airport Development i rozpoczął pracę w Courtyard by Marriott Warsaw Airport, gdzie w latach 2014-2017 sprawował funkcję zastępcy dyrektora hotelu. Następnie w 2017 r. objął stanowisko dyrektora generalnego hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw. Od 1 grudnia br. ponownie związał się z Chopin Airport Development i objął stanowisko dyrektora obiektu Golden Tulip Międzyzdroje Residence.
Firma Sun&Snow wyznaczyła kierownika pierwszego zagranicznego oddziału
Nowe biuro mieści się w popularnym niemieckim kurorcie Bansin, 10 kilometrów od Świnoujścia. Firma Sun & Snow powierzyła rolę kierownika swojego pierwszego zagranicznego oddziału Annie Rogowskiej.
Na stanowisku kierownika niemieckiego biura Sun & Snow Anna Rogowska odpowiada przede wszystkim za wsparcie zagranicznych turystów w planowaniu wypoczynku w Polsce. Niemieckie biuro będzie też oferowało inwestycyjny zakup apartamentów wypoczynkowych w naszym kraju. Docelowo spółka planuje umożliwić klientom inwestowanie oraz wynajem obiektów w Niemczech.
Anna Rogowska wnosi do firmy ponad 10 lat doświadczenia w branży nieruchomości, zdobytego między innym podczas pracy dla sieci hotelarskiej Travel Charme. W 2014 roku otworzyła działalność gospodarczą w Niemczech w zakresie wynajmu polskich apartamentów. Ukończyła studia magisterskie z zakresu turystyki zdrowotnej na Uniwersytecie w Krems an der Donau w Austrii.
MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel**** ma nowego dyrektora generalnego.
Od dnia 21 maja 2018 r. stanowisko to, oraz stanowisko dyrektora generalnego w Mazurkas Catering 360° objęła Aneta Klepacka-Kołbuk.
Z branżą MICE związana od 23 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w hotelu Sobieski oraz w hotelu Twins. Następnie przez 12 lat kierowała pracą działu Gastronomii w firmie Batata, mieszczącej się w hotelu Gromada Airport. W 2014 roku dołączyła do zespołu MCC Mazurkas, rozpoczynając pracę w dziale Konferencji i Bankietów. Po dwóch latach we wrześniu 2016 roku objęła stanowisko Kierownika Działu Konferencji i Bankietów.
Jako Dyrektor Generalny MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel**** oraz Mazurkas Catering 360° Aneta Klepacka-Kołbuk tworzyć będzie strategię firmy i nadzorować jej realizację, a także uczestniczyć w wyznaczaniu ogólnego kierunku polityki sprzedażowej Grupy Mazurkas.
Nowy prezes CKiR Akwawit
Pod koniec kwietnia, Przemysława Biechowiaka, który był prezesem Centrum Konferencji i Rekreacji "Akwawit" przez prawie 11 lat, a wcześniej przez 2 lata dyrektorem zarządzającym, zastąpiła Edyta Kulka, dotychczas związana z Satoria Group S.A., jako dyrektor hoteli Best Western Portos, Start Hotel Atos i Aramis.
Edyta Kulka posiada 15 letnie doświadczenie w branży, karierę zawodową rozpoczynała na stanowisku food and beverage supervisor w londyńskim pięciogwiazdkowym hotelu Thistle Royal Horseguard obecnie Gouman Hotels, następnie została asystentem managera w East India Club w Londynie, klubie dżentelmeńskim powstałym w połowie XIX wieku, gdzie członkami były m.in. osoby z rodzin królewskich, parlamentarzyści osoby znaczące w światowym biznesie. Kolejnym miejscem jej pracy był Holiday Inn Bydgoszcz, gdzie zajmowała się głównie kompleksową koordynacją podczas otwarcia nowego hotelu. Następnym krokiem w karierze były stanowiska w sieci Qubus Hotel : z-ca dyrektora Qubus Hotel Prestige Katowice oraz dyrektor Qubus Hotel Łódź.
Hotel Akwawit, należący do grupy Polish Prestige Hotels przeszedł właśnie gruntowny remont pokoi oraz sali bankietowej.
Awans w grupie hotelowej Orbis
Stanowisko Dyrektora Sprzedaży Hoteli Luksusowych w regionie Europy Wschodniej w Centralnym Biurze Sprzedaży grupy hotelowej Orbis objął Paweł Feliszek.
Paweł Feliszek z firmą związany jest od 2007 roku. Na nowym stanowisku jest odpowiedzialny za rozwój i animację istniejących oraz potencjalnych klientów w markach luksusowych grupy AccorHotels na całym świecie, a także reprezentowanie hoteli LUXE z Europy Wschodniej na lokalnych i międzynarodowych targach.
Paweł Feliszek ukończył kierunek Turystyka i Rekreacja na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie co sprawiło, że związał się z branżą turystyczną. Swoją historię z AccorHotels rozpoczął w roku 2007 jako Concierge w hotelu Sofitel Warsaw Victoria. Po roku awansował do Działu Sprzedaży Konferencji i Bankietów w tym samym hotelu. Jego entuzjazm i nastawienie na osiąganie wyników pozwoliło mu kierować działem sprzedaży przez kolejnych 7 lat. Od 2015 roku pełnił funkcję Kierownika ds. Sprzedaży Międzynarodowych Grup i Konferencji w Centralnym Biurze Sprzedaży.
Spółka Sun&Snow poinformowała o wzmocnieniu swojego zespołu.
Do Sun & Snow dołączył Maciej Bochyński, który stanowisko Dyrektora Realizacji Inwestycji Deweloperskich. Będzie odpowiadać za przygotowywanie nowych projektów do realizacji, współpracę z działem marketingu oraz koordynację działań firm zaangażowanych w proces powstawania inwestycji apartamentowych spółki.
Maciej Bochyński posiada 15 lat doświadczenia w branży budowlanej, które zdobył, realizując projekty na wielu poziomach zarządzania procesem realizacyjnym. Pracował zarówno po stronie generalnego wykonawcy, jak i inwestora, na stanowiskach od inżyniera budowy, przez inspektora nadzoru inwestorskiego, aż po kierownika projektu. Brał udział w takich projektach inwestycyjnych jak Travelodge Hotel (Dublin), Scandinavian House (Warszawa), Przebudowa dworca kolejowego Warszawa Wschodnia, Botanika, La Clarte, Madison Apartments I i II etap oraz Wólczyńskaah. W firmie Apricot Capital Group Sp. z o.o., poprzednim miejscu pracy, koordynował i nadzorował prace realizacyjne oraz projektowe w trakcie powstawania Madison Apartments.
W Sun & Snow Maciej Bochyński odpowiada za przygotowanie i realizację inwestycji apartamentowych Sun & Snow w całej Polsce, do których należą między innymi obiekty Sun & Snow Resorts w Karwicy, Kołobrzegu, Białce Tatrzańskiej i Szklarskiej Porębie.
Cieszę się, że Maciej dołączył do naszego zespołu - mówi Marcin Dumania, prezes zarządu spółki Sun & Snow. Ma ogromne doświadczenie w branży budowlanej i dogłębną znajomość procesu inwestycyjnego, od pozyskania odpowiedniej działki, przez proces projektowania i wybór wykonawcy, aż po realizację i odbiór inwestycji. Brakowało nam w zespole osoby z takimi umiejętnościami, i jestem przekonany, że Maciej doskonale sprawdzi się na powierzonym mu stanowisku. - dodaje.
Maciej Bochyński ukończył Wydział Budownictwa na Politechnice Poznańskiej.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Krakowskie lotnisko otrzymało prestiżową nagrodę
A&O otwiera nowy obiekt w Kopenhadze
Makarun otwiera lokal poza Europą
Nowy dyrektor operacyjny w Ryanair
PLL LOT z nową trasą w sezonie letnim
Uniwersytet chce kształcić pilotów wycieczek i przewodników
Końcówka roku udana dla Kraków Airport
Mniej pasażerów na lotnisku w Poznaniu
Lato 2020: Łódzkie lotnisko podwaja ofertę wakacyjnych czarterów