TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

348 tysięcy gości w 12 lat

Qubus Hotel zlokalizowany w sercu malowniczego miasta Bielsko-Biała obchodził na początku czerwca 12-lecie istnienia. Ten 4* hotel jest 11 obiektem sieci Qubus Hotel, która na polskim rynku działa już od ponad 20 lat. Przez te wszystkie lata w obiekcie gościło aż 348 tysięcy osób z całego świata. To tak jakby hotel odwiedzili wszyscy mieszkańcy Bydgoszczy.


Hotel oferuje swoim Gościom 201 miejsc noclegowych w 122 nowoczesnych i komfortowych pokojach. W ciągu 12 lat Goście zarezerwowali ich prawie 300tyś. Ze względu na wysoką jakość i świetną lokalizację w obiekcie nocowało wiele znanych osób m.in. Coolio, Ron Carter, Kenny Garret, Wynton Marsalis, Chris Botti, Krzysztof Cugowski, Dawid Podsiadło, Pat Metheny, Ralf Kamiński, Kasia Nosowska, Tomasz Kot, Tamara Arciuch, Wojciech Mecwaldowski, Marcin Dorociński, Janusz Gajos, czy Otylia Jędrzejczak.

Odwiedzający obiekt z pewnością czują się u nas świetnie, a nasz najwierniejszy Gość nocował u nas aż przez 449 nocy. Przyznam, że cała nasza załoga zaprzyjaźniła się z nim bardzo przez ten czas i cieszymy się, że mogliśmy go gościć w naszych progach tak długo mówi Monika Łagoda, Dyrektor Qubus Hotel Bielsko-Biała.

Choć 80% Gości hotelu stanowią Ci z segmentu biznesowego, to obiekt chętnie odwiedzany jest też przez rodziny z dziećmi czy pary. Wpływa na to z pewnością bliskość gór, możliwość uprawiania sportów rowerowych w lecie, czy narciarstwa w zimie. Samo miasto jest także bardzo atrakcyjne do wypoczynku dla Gości indywidualnych. Nazywane Małym Wiedniem, co roku przyciąga do siebie tysiące turystów.
Imponujące jest również Centrum Konferencyjne Qubus Hotel Bielsko-Biała, którego metraż przekracza 300m2. Do dyspozycji Gości jest również elegancka restauracja 4Elements serwująca dania kuchni europejskiej.

Czym jeszcze się wyróżniamy? Większość Gości z pewnością przyznałoby, że śniadaniami. Nasza sieć jest znana ze swych porannych posiłków, podczas których serwujemy ponad 100 najwyższej jakości, świeżych produktów. Goście doceniają to i widać to w liczbach. Przez 12 lat z hotelowego śniadania skorzystało prawie 320 tysięcy osób dodaje Monika Łagoda.

Swoje 12-lecie hotel uczcił bankietem dla kontrahentów. Przyjęcie odbyło się w tematyce Great Gatsby. Zarówno Goście jak i pracownicy obiektu świętowali urodziny w przypadających na tę epokę strojach. A Szefowie Kuchni zaproponowali wspaniałe potrawy m.in. buffalo wings, smażone pomidory z duńskim sosem remoulade, łososia podlanego Jackiem Danielsem, kreolską potrawę zwaną Jambalaya, czy oryginalne gofry z boczkiem i syropem klonowym.

»»»» Starsze informacje 2023-06-14 ««««


Nowy hotel Rehabilis to przykład obiektu, którego budowa wynikła z potrzeb medycznego centrum rehabilitacyjnego. Obiekt zlokalizowany jest przy ulicy Boya-Żeleńskiego 100 w dzielnicy Kostuchna.

Trzygwiazdkowy hotel z 32 pokojami jest połączony bezpośrednio z Centrum Rehabilis, co ułatwia dostęp pacjentów do pokoi. Oczywiście hotel posiada jadalnie, salę konferencyjną oraz przestrzeń wypoczynkowo-gastronomiczną z tarasem.





Dodatkowym atutem oferty hotelu jest opiekun każdego turnusu towarzyszący gościom podczas zaplanowanych zabiegów rehabilitacyjnych. Hotel oferuje także pobyty krótko- i długoterminowe dla seniorów. W ramach takich pobytów w hotelu dostępny jest przez 24h asystent.

Starsze informacje 2023-06-12


Cykl marketingowych spotkań adresowanych do hotelarzy, restauratorów i travel managerów TravelCamp ponownie zawita do stolicy Małopolski.

Najbliższa edycja branżowego barcampu odbędzie się w czwartek, 22 czerwca, w Browarze Lubicz w Krakowie. Obecnie w planach są prelekcje:
  • Magda Urbaniak, Powiem Ci, co robisz źle. 7. wskazówek, jak przyciągnąć gości z pomocą neuromarketingu.
  • Monika Sztejnwald-Zagórska, Przewaga konkurencyjna dzięki sztucznej inteligencji i automatyzacji procesów marketingowych.
  • Piotr Kasperczak, 10 tipów, dzięki którym zwiększysz widoczność strony hotelu w Google.
  • Piotr Bajerlein, Digital marketing hotelu. Co się zmieni od 1 lipca 2023?
  • Mateusz Goliat, Ucz się na błędach, ale nie na swoich! Jak zmaksymalizować skuteczność oferty w portalach rezerwacyjnych?


Gościem specjalnym krakowskiej edycji TC będzie Magdalena Urbaniak, założycielka agencji MaxTractor, szkoleniowiec w obszarze komunikacji i budowania marek. Chciałbym odkurzyć nieco ideę TravelCampu. Z każdą kolejną edycją będę wprowadzał też zmiany w formule spotkania, tak by jeszcze bardziej uatrakcyjnić wydarzenie i zaangażować do czynnego udziału jego uczestników mówi Piotr Kasperczak organizator eventu.

TravelCamp jest spotkaniem nieformalnym i niezależnym. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich, którzy pracują w branży travel lub sektorze horeca. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie !https://travelcamp.pl

Starsze informacje 2023-06-09


Sieć B&B HOTELS już oficjalnie otwarła swój nowy obiekt zlokalizowany w Kielcach, poszerzając świętokrzyską bazę hotelową nie tylko o 114 komfortowych pokoi, ale także o nowy, rozpoznawalny w Europie brand. W uroczystym otwarciu udział wzięli przedstawiciele sieci, lokalnych władz, inwestora oraz zaproszeni goście.

B&B HOTEL Kielce Centrum, znajdujący się przy ulicy Warszawskiej 19 przyjmuje gości już od 8 maja, jednak to 1 czerwca odbyło się jego oficjalne otwarcie. Sieć podkreśla, że otwarcie najnowszego hotelu w Kielcach jest ważnym wydarzeniem, a sam proces przystosowania istniejącego obiektu do standardu określonego przez B&B HOTELS Polska doskonale wpisuje się w obecną strategię marki.

Kielce są ważnym punktem w strategii naszego rozwoju. To miasto o bogatej ofercie kulturalnej oraz targowej, będące destynacją zarówno turystyczną, jak i biznesową. Cieszymy się, że wreszcie możemy pochwalić się obiektem B&B w tej części Polski. Dążymy do tego, by w każdym tak atrakcyjnym miejscu w Polsce pojawił się hotel naszej sieci mówił Jakub Bilik, Dyrektor Zarządzający B&B HOTELS Polska.





Szef polskiego oddziału sieci B&B HOTELS, skorzystał również z okazji, by podziękować swoim Partnerom, władzom miasta Kielce oraz województwa świętokrzyskiego, a także całemu zespołowi B&B HOTELS Polska.

Nowy hotel położony w centrum Kielc, przy ul. Warszawskiej 19, spełnia najwyższe standardy w swojej kategorii. Jego oferta obejmuje 114 komfortowo wyposażonych, klimatyzowanych pokoi. Na miejscu do dyspozycji gości są także restauracja, bar, B&B Shop z napojami i przekąskami, przestronne lobby, 2 sale konferencyjne (na 16 osób każda, z możliwością łączenia) oraz prywatny parking. Ponadto, na terenie obiektu można bezpłatnie korzystać z szybkiego, bezprzewodowego Internetu. Doskonała lokalizacja, w sąsiedztwie najważniejszych atrakcji turystycznych miasta i największego w regionie centrum konferencyjno-wystawienniczego Targi Kielce sprawia, że jest to świetna opcja noclegowa, która sprawdzi się zarówno w podróży służbowej, jak i podczas wyjazdów rekreacyjnych. 

B&B HOTEL Kielce Centrum to 11. w Polsce hotel międzynarodowej sieci B&B HOTELS, której portfolio obejmuje blisko 700 hoteli w 15 europejskich krajach oraz w Brazylii. Marka należy do segmentu value-for-money i kieruje swoją ofertę do osób poszukujących wygodnego noclegu w doskonałej lokalizacji, ceniących nowoczesne rozwiązania, a przy tym unikających dużych, nieuzasadnionych wydatków.

Starsze informacje 2023-06-07


Od 1 czerwca br. pięciogwiazdkowy Hotel Haffner w Sopocie będzie zarządzany przez Grupę Dobry Hotel - kierującą obecnie 18 hotelami w całej Polsce. Umowa współpracy obejmuje również prowadzenie Restauracji Café Xander Show & Dining, hotelowej cukierni, Haffner Baru, a także funkcjonującego w sezonie letnim - Beach Baru.

Hotel Haffner to jedna z ikon sopockiego krajobrazu turystyki i rekreacji. Od ponad 20 lat w 99 pokojach i 6 apartamentach przyjmuje gości z całego świata. Obiekt to tzw. "oczko w głowie" właściciela, który przykłada szczególną uwagę do jakości i profesjonalizmu obsługi często wracających co roku na wypoczynek do Haffnera gości.

Zmieniliśmy operatora obiektu na Dobry Hotel z kilku powodów. Pierwszy to nieposzlakowana opinia Grupy Dobry Hotel. Będąc w branży obserwujemy, jak ważna jest dobra strategia, ale też stabilność finansowa i transparentność w zarządzaniu. Patrząc na obiekty zarządzane przez Dobry Hotel widzimy, że, mimo trudnych czasów popandemicznych, ich sytuacja stale się poprawia, a dodatkowo spółka ma silne filary kapitałowe oraz kadrowe. Widzimy ogromną wiedzę branżową oraz motywację w zespole naszego partnera, który łączy sprawność zarządzania oraz wrażliwość na pracowników mówi Angelika Cieślowska, Prezes Hotel Haffner Sp. z o.o. Takiego połączenia i profesjonalizmu szukaliśmy. Chcemy, aby nasz hotel rozwijał się ze stałym, stabilnym i zadowolonym zespołem pracowników, którzy mogą liczyć na swojego pracodawcę.

Cały proces przejęcia jest prowadzony metodycznie i w pełnym poszanowaniu praw pracowników oraz ustaleń z gośćmi. Nowy operator jednocześnie ma ambitne plany odnośnie Hotelu Haffner i widzi duże możliwości wynikające z poszerzenia portfolio zarządzanych przez siebie polskich obiektów nadmorskich.

Dołączenie Hotelu Haffner do portfolio Grupy Dobry Hotel to kamień milowy w realizacji naszej strategii rozwoju, ponieważ dzięki niej zyskaliśmy pierwszy pięciogwiazdkowy obiekt na Pomorzu. Najwyższy standard oferowanych usług to główna wartość naszej Grupy, dlatego tym bardziej cieszymy się, że poszerzamy listę naszych hoteli o tak znakomite miejsce. Wierzę, że zbliżające się wakacje skłonią naszych gości do rezerwacji pobytów w nadmorskich lokalizacjach, w tym oczywiście w przepięknym Sopocie mówi Daniel Łukaszewicz, Dyrektor Zarządzający w Grupie Dobry Hotel.

Hotel Haffner to pięciogwiazdkowy hotel w Sopocie znajdujący się niedaleko plaży i ulicy Bohaterów Monte Cassino. Oprócz eleganckich, a zarazem kameralnie urządzonych pokoi, w hotelu mieszczą się m.in.: restauracja, centrum konferencyjne, basen, sauna, siłownia czy Instytut SPA & Wellness z 9 gabinetami zabiegowymi. Hotel posiada też prywatny dostęp do plaży. W Hotelu Haffner nakręcono kilka scen serialu Naznaczony.

Starsze informacje 2023-05-26


Accor i Grupa Polski Holding Hotelowy ogłaszają rozpoczęcie współpracy, w ramach której planują realizację pierwszego wspólnego przedsięwzięcia. Już w przyszłym roku wchodzący w skład Grupy PHH Interferie Hotel Medical Spa Świnoujście przyjmie pierwszych gości jako hotel należącej do grupy Accor marki Mövenpick.

Accor nie zwalnia tempa rozwijania portfolio niezastąpionych marek w Europie Wschodniej. Po zapowiedziach pierwszych obiektów Mövenpick w Polsce, Świnoujście będzie już piątą destynacją wiodącej marki hoteli premium w kraju. Obok obiektów miejskich we Wrocławiu i Poznaniu już wkrótce gości powitają także górskie kurorty w Karpaczu i Zakopanem. Mövenpick dynamicznie zdobywa rynek hoteli premium w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej, przede wszystkim w miejscowościach o dużych walorach wypoczynkowych, m.in. w Serbii i na Węgrzech, wraz z planowanymi otwarciami w Czechach i Estonii.

Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z tak prężnie działającą grupą, jaką jest Polski Holding Hotelowy. Doceniamy zaangażowanie naszego partnera w rozwój hotelarstwa w Polsce i wierzymy, że zawarte porozumienie wzmocni krajową pozycję obu grup. Jesteśmy dumni, że Polski Holding Hotelowy wybrał dla swojego prestiżowego obiektu w Świnoujściu naszą markę Mövenpick. Jej wysoka rozpoznawalność w Niemczech oraz rosnąca popularność w Polsce z pewnością przyczynią się do zwiększenia atrakcyjności hotelu, zwłaszcza dla segmentu gości indywidualnych i konferencyjnych. mówi Jacek Stasikowski, Development Director Poland, Accor

Swoją współpracę z Accor grupa rozpocznie od dołączenia do portfela marki Mövenpick kurortu Interferie Hotel Medical Spa w Świnoujściu. W 2024 roku obiekt już pod nową marką zaoferuje gościom szukającym wypoczynku nad Bałtykiem 308 pokoi z restauracją, browarem, kawiarnią oraz rozbudowaną strefą spa i wellness. Klienci zainteresowani zorganizowaniem wydarzenia w Świnoujściu docenią natomiast obszerne centrum konferencyjne hotelu obejmujące siedem sal o łącznej powierzchni 740 mkw.

Wybór brandu Mövenpick nie był przypadkowy. Ta marka bardzo dobrze pasuje do usług świadczonych przez Interferie Medical Spa w Świnoujściu. Dodatkowo nasza współpraca z kolejną międzynarodową siecią rozpoczyna się w momencie, gdy Accor jest w trakcie prac nad budową grupy hoteli na terenie całej Europy, posiadających i rozwijających współpracę z obiektami oferującymi usługi medyczne. Mövenpick w Świnoujściu będzie wspaniałym uzupełnieniem naszej kolekcji o hotel wypoczynkowy w modnej destynacji, gdzie główny segment gości stanowi rynek niemiecki, na którym Accor ma bardzo silną i ugruntowaną pozycję. Jesteśmy przekonani, że współpraca z tak silnym graczem zabezpieczy świetlaną przyszłość naszemu obiektowi, a także jeszcze bardziej podwyższy jakość naszych usług hotelowych, pozwalając nam przyjmować gości w standardzie sławnej i cieszącej się rosnącą popularnością marki premium. Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego

Zarówno Accor, jak i Grupa Polski Holding Hotelowy nie wykluczają kolejnych wspólnych działań w ramach nawiązanego właśnie partnerstwa. Mövenpick to pochodząca ze Szwajcarii marka premium o globalnym zasięgu, która skupia się na drobnych gestach i podstawowych przyjemnościach życia, by zaprosić swoich gości do uczestnictwa w niezapomnianych chwilach. Jej historia sięga lat 40. XX wieku, a dziś pod jej szyldem działa ponad 110 obiektów na świecie - zarówno wielkomiejskich hoteli, jak i kurortów zlokalizowanych w topowych destynacjach turystycznych. Marka słynie z holistycznego podejścia do zrównoważonego rozwoju połączonego z głębokim zaangażowaniem w życie lokalnych społeczności, o czym świadczy rekordowa liczba przyznanych certyfikatów Green Globe.

Starsze informacje 2023-04-27


Po globalnej premierze Handwritten Collection ogłasza debiut marki w polsce. do wyjątkowej kolekcji butikowych obiektów z całego świata dołączy pełen uroku hotel mieszczący się w odnowionej kamienicy w sercu Krakowa. Czterogwiazdkowy hotel przywita pierwszych gości już tego lata.

Już w tym sezonie letnim The Crown Kraków Handwritten Collection przyjmie pierwszych gości w charakterystycznej narożnej kamienicy położonej przy ulicy Królewskiej 6, tuż obok placu Inwalidów i Alej Trzech Wieszczów w stolicy Małopolski. Liczący 44 pokoje obiekt dołączy do nowej kolekcji hoteli butikowych w ramach umowy franczyzowej między grupą Accor a spółką Alventa Invest Sp. z o.o., właściciela obiektu oraz PI Apartamenty&Hotele, odpowiedzialną za zarządzanie hotelem.

Podpisanie umowy na pierwszy hotel nowej marki Handwritten Collection to ważny krok w rozbudowie oferty Accor nie tylko w Krakowie, który cieszy się dużym zainteresowaniem turystów z całego świata, ale i portfolio naszej sieci w Polsce. Osobiście bardzo cieszę się, że polski debiut marki Handwritten Collection odbędzie się właśnie w Krakowie. Nowy hotel dzięki współczesnej elegancji architektonicznej 100-letniej kamienicy i okazałym wnętrzom bezbłędnie wpisuje się w charakter marki Handwritten Collection. Jestem przekonany, że wspólnie z naszymi partnerami stworzymy niepowtarzalne miejsce. Jacek Stasikowski, Development Director Accor Poland.





The Crown Kraków Handwritten Collection mieści się w eleganckiej kamienicy z 1923 roku powstałej na podstawie projektu Wacława Krzyżanowskiego, zainspirowanej okresem Art Deco. Budynek powstał jako okazały i prestiżowy pięciokondygnacyjny dom w prestiżowej lokalizacji Krakowa. Już od samego progu, nowy hotel przeniesie gości w świat epoki, która kojarzy się z wytwornością, elegancją i szykiem poprzez wyjątkowe dzieła sztuki oraz starannie wyselekcjonowane niszowe alkohole i cygara. Dzięki temu obiekt stanie się unikalnym miejscem na mapie miasta, wpisującym się w jego dorobek kulturowy i historię. Poza starannie urządzonymi pokojami, do dyspozycji gości znajdzie się też restauracja, bar&cigar, sala konferencyjna oraz strefa fitness.

Dołożyliśmy wszelkich starań aby zrewitalizować tą wyjątkową kamienicę i tchnąć w nią nowego ducha. Zachowując szacunek do historycznej formy budynku dodaliśmy współczesną elegancję, łącząc tym samym przeszłość z teraźniejszością. Zadbaliśmy o każdy detal i szlachetność materiałów, nie zapominając jednocześnie o użytecznej stronie obiektu. Wiesław Hałucha Prezes Zarządu Alventa Invest.

The Crown Kraków Handwritten Collection znajduje się na jednym z głównych historycznych traktów miasta, wiodącym wprost na Rynek Główny. Najważniejsze punkty Starego Miasta, Wawelu i Kazimierza znajdują się w zasięgu pieszej wycieczki. Blisko stąd także do gmachów Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego i innych krakowskich uczelni, a także najważniejszych instytucji kultury w mieście oraz prężnie rozwijającego się biznesu.

The Crown, to wyjątkowy obiekt, łączący w sobie świetny pomysł połączenia stylu Art Deco w nowoczesnej odsłonie, niebanalne wykończenie, sztukę oraz fantastyczny storytelling. Dla naszych gości stworzyliśmy miejsce o wyjątkowym charakterze, stylowe i przytulne, a zarazem pełne życia i barwnych doświadczeń. Cieszymy się, że dzięki współpracy z grupą Accor nasz obiekt stał się wartościowym dodatkiem do tak niezwykłej kolekcji. Agnieszka Dąbrowska, prezes zarządu PI Apartamenty&Hotele

Handwritten Collection obejmuje starannie wyselekcjonowane hotele zlokalizowane w najmodniejszych destynacjach, które wyróżniają się stylem opartym na osobowościach prowadzących je hotelarzy. Marka gwarantuje połączenie wyjątkowych miejsc z indywidualnymi osobowościami, pełnymi ciepła i serdeczności, które leżą u podstaw prawdziwej gościnności. Niepowtarzalny charakter Handwritten Collection wiąże się z unikalnymi doświadczeniami z pobytu poprzez wyjątkową osobowość gospodarza hotelu, rozmowę i atmosferę prywatnego domu stworzoną w hotelu, do którego zaprasza gości. Od Szanghaju przez Kraków i Paryż aż po Sydney znak Handwritten Collection to gwarancja niepowtarzalnych doświadczeń.
Marka wystartowała z początkiem 2023 roku z portfolio obejmującym kilkanaście obiektów i ponad setką kolejnych na różnych etapach negocjacji. Zaprojektowano ją z myślą o współpracy zwłaszcza z niezależnymi właścicielami działających już hoteli o dobrze zdefiniowanej tożsamości, którzy chcieliby wznieść swój biznes na wyższy poziom, a zarazem zachować jego charakter i uczynić go jednym ze składników przyszłego sukcesu. Do 2030 roku Accor planuje, by w skład Handwritten Collection wchodziło 250 hoteli na całym świecie. W związku z tym grupa aktywnie poszukuje zlokalizowanych w popularnych destynacjach obiektów o silnie indywidualnym stylu, które mogłyby stanowić wartościowy dodatek do nowej kolekcji i są gotowe, by w pełni wykorzystać możliwości otwierające się dzięki współpracy z wiodącym graczem w globalnej branży hotelarskiej.

Starsze informacje 2023-04-19


Grupa Dobry Hotel, kierująca obecnie 18 hotelami na terenie całej Polski, podpisała umowę franczyzową z Wyndham Hotel & Resorts na otwarcie w Krakowie hotelu pod marką Wyndham Grand. Będzie to pierwszy obiekt marki w segmencie upper upscale w Polsce.

Wyndham Grand kieruje swoją ofertę do podróżujących, którzy poszukują wyróżniającej się jakości usług w przystępnej formule oraz unikalnych doświadczeń gościnności.

Zarządzany przez Dobry Hotel, pięciogwiazdkowy obiekt, funkcjonować będzie pod nazwą Wyndham Grand Kraków Old Town, w miejscu obecnego hotelu Unicus Palace, położonego przy słynnej ulicy Floriańskiej na krakowskim Starym Mieście.

Hotel Unicus Palace to luksusowy obiekt zlokalizowany w ścisłym centrum miasta, zaledwie kilkuminutowy spacer dzieli go od Rynku Głównego i Sukiennic. Oferuje 60 komfortowych i bogato wyposażonych pokoi, restaurację Unique Taste, w której serwowana jest kuchnia europejska z polskimi akcentami oraz restaurację Trattoria Degusti z kuchnią włoską, a także klimatyczną Strefę Relaksu z basenem, dwiema saunami, jacuzzi, gabinetem masażu, grotą solną oraz siłownią. Do dyspozycji gości jest również podziemny parking.
Wyjątkowy charakter hotelu i najwyższą jakość świadczonych usług potwierdzają doskonałe recenzje gości i ugruntowana pozycja na rynku.
Wyndham Grand Kraków Old Town wyróżniać się będzie również unikalną architekturą i bogatą historią dawnego Pałacu Morsztynów.

"Zarówno dla Hotelu Unicus Palace, jak i całej Grupy Dobry Hotel jest to prestiżowa zmiana, która pozwoli nam nie tylko na dywersyfikację portfolio, ale przede wszystkim na dostęp do międzynarodowych kanałów dystrybucji Wyndham Hotels & Resorts i szerszą promocję destynacji. Mamy nadzieję, że w wyniku tej współpracy przyciągniemy do Krakowa jeszcze więcej turystów i gości, którzy zatrzymują się w hotelach Wyndham zlokalizowanych na całym świecie" - mówi Daniel Łukaszewicz, Dyrektor Zarządzający Grupy Dobry Hotel.

Wyndham Hotels & Resorts jest największą na świecie hotelową firmą franczyzową pod względem liczby obiektów, posiadającą około 9 100 hoteli w ponad 95 krajach na sześciu kontynentach. Spółka zarządza portfelem 24 marek hotelowych.

Starsze informacje 2023-04-14


Otwarty w ubiegłym roku Mercure Białystok otrzymał wyjątkowe wyróżnienie LIV Hospitality Design Awards, zdobywając główną nagrodę w kategorii Interior Design Hotel - Midscale & Lifestyle. Wspomniany plebiscyt to międzynarodowy konkurs wnętrzarski i architektoniczny dla branży hotelowej, w którym każdego roku jury złożone z wiodących architektów, projektantów i deweloperów wyróżnia najciekawsze przestrzenie hotelowe oraz gastronomiczne. W tym roku odbyła się trzecia edycja wydarzenia.

Między Wschodem a Zachodem, między sztuką ludową a barokiem, między mozaiką kultur a nieprzebranym bogactwem podlaskiej przyrody - wnętrza hotelu Mercure Białystok to kwintesencja szacunku do miejscowego dziedzictwa. Nowoczesna forma oraz prawdziwe designerskie tour de force wiedzie od inspiracji tym, co lokalne, do realizacji wnętrz, w których chce się być. Projekt przestrzeni wspólnych hotelu wykonany przez zespół studia MIXD pod kierunkiem Piotra Kalinowskiego zdobył nagrodę w kategorii Interior Design Hotel - Midscale & Lifestyle w trzeciej edycji międzynarodowego konkursu LIV Hospitality Design Awards, w której wzięło udział 450 obiektów z 53 krajów. Złożone z 41 profesjonalistów jury w procesie wielorundowych głosowań wyłoniło zwycięskie projekty w kategoriach wnętrz hotelowych i gastronomicznych, które kształtują wiodące trendy w globalnej branży hotelarskich.

Wyróżnienie wnętrz Mercure Białystok przez jury LIV Hospitality Design Awards to dla nas nie tylko wielki zaszczyt, lecz także dowód, że wybraliśmy słuszny kierunek dla wystroju hotelu. Powierzając projekt konceptu wnętrz studiu MIXD, chcieliśmy wykorzystać potencjał filozofii marki Mercure do maksimum, łącząc zamiłowanie do lokalności z nowoczesnością. Naszym celem było stworzenie wnętrz czerpiących z kulturowego i naturalnego piękna regionu przy zachowaniu funkcjonalności i komfortu. Cieszymy się, że nasze pomysły znalazły aprobatę gości, a także ekspertów z całego świata, co doskonale oddaje nagroda LIV Hospitality Design Awards mówi Małgorzata Kalinowska-Klimek, Vice President Franchise Operation Eastern Europe.





Czterogwiazdkowy hotel Mercure Białystok oferuje 92 stylowe pokoje w sercu Podlasia. Obiekt znajduje się przy ulicy Hetmańskiej 46, w zacisznej okolicy nieopodal centrum miasta oraz szlaków komunikacyjnych wiodących bezpośrednio do najważniejszych punktów na biznesowej i kulturalnej mapie regionu. Do dyspozycji gości jest restauracja, bar, strefa fitness, zewnętrzy oraz podziemny parking, a także przestrzeń konferencyjno-bankietowa o powierzchni 200 metrów kwadratowych, która pomieści wydarzenia dla nawet 160 uczestników.

Od dominujących barw zieleni przez grę świateł i cieni naśladujących leśne prześwity i lustro imitujące meandry Biebrzy aż po niekonwencjonalnie podwieszoną pod sufitem restauracji figurę majestatycznego żubra - dzika przyroda Podlasia, z Puszczą Białowieską i Biebrzańskim Parkiem Narodowym na czele, stanowi najważniejsze źródło inspiracji dla wystroju hotelu Mercure Białystok. Wnętrza w umiejętny i wyrafinowany sposób łączą elementy czerpane z lokalnego dziedzictwa kulturowego. Monumentalny barok pałacu Branickich, różnorodność architektoniczna okolicznych synagog, cerkwi i kościołów, orientalne wpływy i zabytki sztuki ludowej - elegancja, eklektyzm i tajemnica spotykają się w hotelowych przestrzeniach z naturą, by stworzyć organiczną całość zaprojektowaną z myślą o biznesie i wypoczynku na światowym poziomie.

Starsze informacje 2023-03-30


Czterogwiazdkowy Hyatt Place Kraków, zarządzany od niedawna przez Grupę Dobry Hotel, został wyróżniony prestiżową nagrodą Gold Winner 2023 w kategorii Urban Design & Architecture Design Awards. Według jury międzynarodowego konkursu, Hyatt Place Kraków to jeden z dwóch najpiękniejszych budynków w całej Polsce w tej niezwykle konkurencyjnej kategorii.

Inwestorem obiektu jest konsorcjum Core Development, Wirth Group i Weyhouse Hospitality, a za wyjątkowy projekt hotelu odpowiada pracownia architektoniczna STANDart. Hyatt Place Kraków posiada łącznie osiem kondygnacji, z których sześć w całości przeznaczone zostały na funkcję noclegową, obejmującą 216 komfortowych i przestronnych pokoi oraz apartamentów. Na kondygnacji podziemnej znajduje się z kolei garaż, rowerownia, sale fitness czy kuchnia. Obiekt dysponuje także 147 m kw. powierzchni konferencyjnych i eventowych, oferując możliwość zorganizowania szkolenia, spotkania firmowego czy uroczystości rodzinnej, jak również restauracją, lobby barem i patio.





Jesteśmy zaszczyceni, że jako Grupa Dobry Hotel możemy zarządzać obiektami, które dzięki swoim atutom wygrywają tak ważne, międzynarodowe konkursy branżowe. Wpływa to nie tylko na jeszcze większą dbałość o najwyższą jakość oferowanych usług, ale również na fakt, że dzięki takim wyróżnieniom nasze obiekty stają się coraz bardziej rozpoznawalne zarówno wśród polskich, jak i zagranicznych gości, którzy decydują się spędzić swój pobyt właśnie w obiektach Dobrego Hotelu, co daje nam ogromną satysfakcję mówi Daniel Łukaszewicz, Dyrektor Zarządzający Grupy Dobry Hotel.

Urban Design & Architecture Design Awards jest jedną z najważniejszych nagród w branży architektonicznej na świecie, przyznawaną przez organizację Architecture Press Release. Zgłoszenia obiektów zostały ocenione przez 13 ekspertów, którzy skoncentrowali się na wysokiej jakości projektu, oryginalności, innowacyjności oraz rozwiązaniach zgodnych z koncepcją zrównoważonego rozwoju.

Starsze informacje 2023-03-20


Leonardo Boutique Kraków City Center zyskał nowy wygląd. Odnowione zostały pokoje, bar oraz restauracja. Już wkrótce gruntowanie przearanżowane zostanie hotelowe patio, chillout room, sala konferencyjna oraz strefa fitness. Za koncepcję estetyczną odpowiada, specjalizujący się w projektach hotelowych, architekt wnętrz Andreas Neudahm.

Zakończyła się pierwsza i najważniejsza część renowacji otwartego jesienią ubiegłego roku czterogwiazdkowego hotelu Leonardo Boutique Kraków City Center. Dzięki niej jego wnętrza nabrały nowoczesnego i zarazem przytulnego charakteru. Zmienione zostały m.in. części wspólne - bar oraz restauracja śniadaniowa, które zyskały elegancki, a jednocześnie klimatyczny wygląd. Otwarte lobby zostało zaaranżowane w ciepłych kolorach, kontrastując z dość prostą elewacją budynku. - Leonardo Boutique Kraków City Center został zmieniony z dbałością o każdy detal. Naszym zamiarem było stworzenie atmosfery wyjątkowości i komfortu wypoczynku. Codziennie cały zespół dokłada tu wszelkich starań, by goście mogli poczuć się u nas swobodnie, ale i wyjątkowo - mówi Marcin Reis, Operations Manager w Leonardo Boutique Kraków City Center.





Nowy wygląd otrzymały wszystkie pokoje, których w hotelu jest 59. Wyposażono je w meble o jasnych, pastelowych barwach, dzięki czemu pomieszczenia zyskały na przestronności. - Meble wypoczynkowe w większości tapicerowane aksamitem, tworzą ciepłe wrażenie przestrzeni. Zostały zaprojektowane i wykonane specjalnie dla tego krakowskiego hotelu tak, aby optymalnie podkreślić jego domowy klimat - mówi odpowiedzialny za renowację architekt Andreas Neudahm. Przy wyborze materiałów skupiono się na ich wyjątkowości i walorach estetycznych. Zastosowano tekstylia, które tworzą przytulny klimat, są produkowane w wysokim standardzie, oferują przyjemne odczucia, a jednocześnie są wytrzymałe - dodaje Neudahm.

Dzięki przeprowadzonym pracom remontowym Leonardo Boutique Kraków City Center zyskał elegancki, a jednak swobodny charakter. Zlokalizowany jest w zaułkach krakowskiego Starego Miasta, blisko zakola Wisły i popularnych terenów rekreacyjnych - jak bulwary wiślane, Planty i Błonia. Jednocześnie jest przystosowany do potrzeb gości biznesowych - można zorganizować tu kameralne spotkanie i szybko dostać się do Centrum Kongresowego ICE, głównych parków biznesowych i na lotnisko Balice.

Starsze informacje 2023-02-24


Był szóstym w Polsce obiektem, który powstał w ramach sieci Qubus Hotel. Zlokalizowany w sercu miasta, niedaleko gliwickiego rynku, gościł w swoich progach ponad 400 tysięcy osób. To tak jakby hotel odwiedzili wszyscy mieszkańcy Szczecina!

Trzygwiazdkowy obiekt na stałe wpisał się już w krajobraz miasta. Swoim gościom oferuje 143 miejsca noclegowe w 89 pokojach. W ciągu 20 lat zarezerwowano ich w sumie ponad 350 tysięcy. Odwiedzający obiekt na pewno świetnie się w nim czują, bowiem najdłuższy pobyt jednego gościa trwał aż 404 noce, to ponad rok! Ze względu na wysoką klasę obiektu, często wybierany jest także przez znane postacie. Byli w nim m.in. Cesaria Evora, Herbie Hancock, Chick Corea czy Chris Botti.

Qubus Hotel Gliwice jest dziś jednym z chętniej wybieranych obiektów w mieście. Przez 20 lat stał się synonimem najlepszych hotelowych standardów i najwyższej jakości obsługi. Obiekt odwiedzają przede wszystkim biznesmeni, którzy stanowią 80% Gości naszego hotelu. Od 2 lat widzimy także, że coraz częściej, ze względu na jakość świadczonych usług, wybierają nas też goście indywidualni. Trend "po pandemiczny" na zwiedzanie polskich miast jest naprawdę duży, a tacy goście zazwyczaj przyjeżdżają do nas średnio na 2 noce i w weekendy opowiada Aleksandra Niemczyk, Dyrektor Qubus Hotel Gliwice.

Pokaźne są także statystki restauracji. Przez 20 lat goście zjedli 397 tys. słynnych "qubusowych" śniadań składających się z ponad 100 produktów. Wypitych zostało ponad 392tyś kaw i zjedzonych ponad 700tys. jaj.

20 lat to przede wszystkim doświadczenie, które z pewnością jest naszą mocną stroną. Jesteśmy profesjonalistami na rynku hotelarskim. Mamy duże kompetencje do organizacji konferencji, czy eventów prywatnych - mówi Pani Aleksandra Niemczyk - Jesteśmy także cenionym i nagradzanym pracodawcą. W hotelu gwarantujemy stabilną i bezpieczną pracę w oparciu o umowę o pracę. To dla nas ważne, bowiem to ludzie są sercem naszego hotelu. Nasi pracownicy mają często długoletnie, dobre relacje biznesowe z Gośćmi, a to z kolei sprawia, że Ci często do nas powracają - podsumowuje Dyrektor Qubus Hotel Gliwice.
Z okazji jubileuszu na początku marca dla kontrahentów Qubus Hotel Gliwice zorganizowany zostanie uroczysty bankiet, a dokładnie 14 marca na wszystkich gości śpiących w tym dniu w hotelu będzie czekała słodka niespodzianka.

Starsze informacje 2023-02-17


Ferie można spędzić wypoczywając na Mazurach z widokiem na Jezioro Drwęckie w nowym Radisson Blu Resort & Conference Center Ostróda Mazury. Otoczony zielenią, położony zaledwie 100 metrów od piaszczystej plaży w Ostródzie, gwarantuje spokojny wypoczynek wśród natury. Inwestycja w tym regionie to już 18. obiekt w portfolio grupy Radisson w Polsce.

Hotel Radisson Blu Resort & Conference Center Ostróda Mazury, którego budowa została właśnie oficjalnie ukończona, usytuowany jest nad jeziorem Drwęckim, tuż przy plaży. Dzięki swojemu położeniu jest idealną bazą noclegową dla gości ceniących aktywny wypoczynek. Do ich dyspozycji jest m.in. wielokilometrowa ścieżka rowerowa wiodąca dookoła jeziora. Zapewni zachwycające widoki na malowniczo usytuowany zbiornik wodny. Fani doznań historycznych mogą zwiedzić zamek krzyżacki z XIV wieku czy sprawdzić dokąd wiedzie Kanał Elbląski.

W Radisson Blu Resort & Conference Center Ostróda Mazury znajduje się 238 pokoi, których kolorystyka nawiązuje do barw natury - ciepłego drzewa, chłodu kamienia, przeplatanych błękitem morza i nieba. Taka kolorystyka dominuje w całym obiekcie. Za projekt architektury, wnętrz stref publicznych i pokoi w hotelu odpowiedzialna jest Tete Concept.

Nowy Radisson Blu Resort to wyjątkowe miejsce na mapie Mazur. Cieszymy się, że w końcu możemy przyjąć pierwszych gości. Jestem przekonany, że nasz obiekt dostarczy im wielu niezapomnianych wrażeń. - powiedział Adam Pruszkowski, Dyrektor Generalny hotelu Radisson Blu Resort & Conference Center Ostróda Mazury.

Do dyspozycji gości jest również nowoczesny Aqua Park obejmujący krytą strefę wodną z dwutorowym basenem sportowym, płytkim basenem dla dzieci, trzema jacuzzi oraz strefą termalną z sauną i łaźnią parową. W okresie letnim dostępna jest również strefa zewnętrzna z basenem relaksacyjnym i dwoma jacuzzi. Dla spragnionych rozluźnienia i relaksu, hotel zaprasza do spa Lava e Sal, którego filozofią jest znalezienie harmonii między ciałem a umysłem - poprzez detoksykację i kojące terapie holistyczne. To wszystko w 12. salonach zabiegowych, strefie VIP i łaźni parowej.

Leniwe popołudnia i wieczory można spędzić w jednej z dwóch oryginalnych restauracji. The Grus posiada w menu dania kuchni międzynarodowej bazującej na sezonowych lokalnych produktach. W karcie królują ryby z mazurskich jezior. Posiłek można zjeść w środku, lub na tarasie restauracji z widokiem na okolicę, The Stoke Restaurant natomiast to idealne miejsce dla fanów wołowiny i owoców morza. Restauracja posiada taras z widokiem na Jezioro Drwęckie oraz specjalne sale VIP zapewniające większą prywatność W Lobby Barze na gości czekają przekąski lub lunch, aromatyczna kawa, herbata, zdrowe owocowe koktajle i desery.

Dla tych, którzy lubią aktywnie spędzać wieczory czeka Klub Black Swan, w którym w mniej zobowiązującej atmosferze towarzyszy zabawa i integracja z możliwością gry w bilard, 4-torowa kręgielnia i kort do squasha.

Biorąc pod uwagę wymagania klientów biznesowych, hotel posiada 16 świetnie wyposażonych sal konferencyjnych, mogących pomieścić łącznie do 1000 osób. To ponad 2300 metrów kwadratowych przestrzeni do spotkań i wydarzeń, rozmieszczonych w różnych miejscach. Hotelowe zaplecze konferencyjne obejmuje również Audytorium, cztery sale wielofunkcyjne, siedem sal konferencyjnych oraz foyer, które można zaaranżować na różne imprezy, w tym spotkania biznesowe, bankiety i wesela.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
12 nowy hotel obiekt w Polsce hotelowy remont aranżacja




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję