TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Kinga Łata dyrektorem generalnym Wave Międzyzdroje Resort & SPA

Stanowisko dyrektora generalnego Wave Międzyzdroje Resort & SPA powierzono Kindze Łacie. Zarządza ona pierwszym obiektem w Międzyzdrojach o standardzie 5-gwiazdek, w którym pracuje niemal 100 pracowników.


Goście mogli rezerwować pobyty od 29 kwietnia 2022, a za przygotowanie otwarcia odpowiadała Kinga Łata, która rok wcześniej rozpoczęła pracę przy pierwszym projekcie condohotelowym Green House Development. Jest także Członkiem Zarządu spółki Green House HM, która jest operatorem obiektu.

Najbardziej ekscytującym, ale jednocześnie wymagającym czasem dla każdego dyrektora hotelu jest otwarcie i skompletowanie zespołu. Od początku chcieliśmy stworzyć miejsce wyróżniające się nie tylko w Międzyzdrojach i sądząc po ocenach naszych pierwszych gości udało się nam to w 100% - powiedziała Kinga Łata.

Kinga Łata jest absolwentką germanistyki na Uniwersytecie Szczecińskim. Od początku drogi zawodowej związana z hotelarstwem i turystyką. Przygodę z branżą rozpoczęła w biurze podróży TUI. W swojej karierze zarządzała ponad 20 hotelami, w większości 4- i 5-gwiazdkowymi, w tym również międzynarodowych marek.

Starsze informacje 2022-05-09


Dobry Hotel powiększa kadrę dyrektorską
Do zespołu grupy Dobry Hotel dołączyła kolejna osoba. Na stanowisku Dyrektora ds. SPA i Wellness zatrudniona została Anita Bajdalska.

Anita Bajdalska obejmuje nową funkcję dyrektorską w Dobrym Hotelu jako certyfikowany manager SPA z ramienia międzynarodowego stowarzyszenia ISPA (International Spa Association), audytor obiektów SPA oraz wykładowca na studiach podyplomowych WSB na kierunku zarządzanie obiektami hotelowymi oraz SPA & Wellness. Ukończyła ona również studia na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Uniwersytetu Szczecińskiego (kierunek zarządzanie oraz biznes turystyczny i rekreacyjny).

Kompetencje w zarządzaniu obiektami SPA Anita Bajdalska zdobyła w najlepszych hotelach w Austrii i Szwajcarii. Posiada także 15-letnie doświadczenie zawodowe jako manager ds. SPA & Wellnes w hotelach znajdujących się na terenie Polski. Ponadto pracuje jako szkoleniowiec oraz konsultant biznesu SPA & Wellness.

Na stanowisku dyrektorskim w Dobrym Hotelu Bajdalska będzie odpowiedzialna m.in. za nadzór nad bieżącą działalnością obiektów SPA, ich kadrą i polityką personalną, ustalanie i rozliczanie realizacji budżetów oraz indywidualnych targetów, a także współpracę z Działem Zarządzania Kosztami przy polityce zakupowej i magazynowej.

Nowa dyrektor ds. SPA i Wellness w Dobrym Hotelu jest pasjonatką zdrowego stylu życia, a w jej szczególnym kręgu zainteresowań znajduje się m.in. ajurweda (medycyna wywodząca się z tradycji indyjskiej) i podróże po hotelach SPA.

Starsze informacje 2022-05-05


Nowa prezes PHH Hotele
Rada Nadzorcza spółki PHH Hotele powierzyła funkcję prezesa zarządu Urszuli Bąkowskiej-Morawskiej - dotychczasowemu członkowi zarządu spółki. Wcześniej była m. in. wiceprezesem zarządu spółki Interferie, która w marcu br. została włączona do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

Urszula Bąkowska-Morawska - menedżer z blisko 10-letnim stażem w sektorze usług, dr nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Od października 2019 r. do kwietnia br. była wiceprezesem zarządu Interferie S.A. z siedzibą w Legnicy i odpowiadała przede wszystkim za zarządzanie oraz nadzór nad obszarami sprzedaży, hotelarstwa, inwestycji i gastronomii. W latach 2016-2019 pełniła funkcję wiceprezesa zarządu Uzdrowisko Cieplice Sp. z. o.o. w Jeleniej Górze. Od 2007 r. do 2010 r. związana z Wyższą Szkołą Handlową we Wrocławiu, gdzie m. in. zajmowała stanowisko Dyrektora Kolegium Studiów Podyplomowych. Od 2009 r. jest adiunktem na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i prowadzi wykłady z zakresu zarządzania strategicznego, zarządzania projektami oraz logistyki usług, a także odpowiada za organizację i zarządzanie studiami podyplomowymi Menedżer usług turystycznych i hotelarskich. Autorka ponad 40 publikacji w czasopismach polskich i zagranicznych.

Z końcem kwietnia br. Urszula Bąkowska-Morawska została wybrana na prezesa zarządu PHH Hotele (spółki należącej do grupy PHH), zastępując na tym stanowisku Gheorghe Mariana Cristescu, który pełnił tę funkcję w okresie 2019-2022, będąc jednocześnie prezesem Polskiego Holdingu Hotelowego. Cristescu cały czas stoi na czele Grupy Kapitałowej PHH, która w marcu br. podwoiła liczbę swoich obiektów, włączając cztery kolejne spółki do swojego portfela: Interferie, Interferie Medical SPA, Geovitę i Elbest. Obecnie w grupie PHH znajdują się 54 obiekty świadczące usługi hotelarskie, co czyni ją drugą największą grupą hotelową w kraju i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem.

Starsze informacje 2022-03-28


Zmiany w Sofitel Warsaw Victoria
Po rocznej przerwie, związanej z realizowaniem zamiłowania do podróży, - do Sofitel Warsaw Victoria powróciła Dyrektor Sprzedaży i Marketingu - Małgorzata Denier.

Dorota Korpaczewska, która przez rok kierowała działem sprzedaży i marketingu, pozostaje w nim na stanowisku zastępcy dyrektora.


Starsze informacje 2022-03-22


Nowa twarz w kierownictwie Renaissance Warsaw Airport Hotel
Do zespołu Renaissance Warsaw Airport Hotel na stanowisko Rooms Division Managera dołączyła Viktoria Nikitchuk.

Wojna na Ukrainie zmusiła ją do opuszczenia własnego kraju i przyjazdu do Polski, tak jak miliony Ukraińców, gdzie otrzymała szanse kontynuacji swojej kariery zawodowej. Wcześniej, przez ostatnie 15 lat, pracowała w branży hotelarskiej na Ukrainie, gdzie zdobyła bogate doświadczenie, w tym m. in. zajmując stanowiska kierownicze.

Viktoria to hotelarz z bogatym doświadczeniem, które zdobyła w Ukrainie i jestem przekonany, że wykorzysta swoją wiedzę w naszym flagowym, pięciogwiazdkowym Renaissance Warsaw Airport Hotel. Cieszę się, że Viktoria dołączyła do naszego zespołu i będzie wspierała dyrektora generalnego hotelu we wszystkich działaniach operacyjnych. Choć mam nadzieję, że jak będzie taka jej wola, już wkrótce będzie mogła wraz z milionami swoich rodaków wrócić do ojczyzny i odbudować ten piękny kraj - mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Viktoria Nikitchuk jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego i ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Przez ostatnie 11 lat związania była z siecią Accor w Ukrainie.

W ostatnich latach pracowała w hotelu Ibis w Kijowie jako Rooms Division Manager, a przez ostatni rok pełniła tam również obowiązki dyrektora hotelu. Od marca br. objęła funkcję Rooms Division Managera w Renaissance Warsaw Airport Hotel. Będzie odpowiedzialna za dział recepcji, rezerwacji, rozliczeń hotelowych oraz służby pięter, a jednocześnie będzie wspierała dyrektora generalnego hotelu we wszystkich działaniach operacyjnych.

Starsze informacje 2022-02-21


Nowa dyrektor generalna Travelist.pl
Zmiana na stanowisku dyrektora generalnego Travelist.pl

Rolę CEO w portalu objęła Agata Szulc. Do jej obowiązków będzie należało umacnianie pozycji rynkowej marki oraz dbanie o rozwój firmy w kontekście wyzwań, przed którymi stoi obecnie branża turystyczna.

Travelist.pl wchodzi w skład międzynarodowej grupy Secret Escapes, działającej w ponad 20 krajach na 3 kontynentach. W 2022 r. firma szykuje dla swoich klientów oraz partnerów hotelowych liczne nowości, w tym ulepszoną platformę technologiczną, odświeżoną i bardziej przyjazną stronę, a także całkiem nową ofertę kierunków zagranicznych, przygotowaną we współpracy z grupą Secret Escapes. Nowa CEO w Travelist.pl będzie w dużej mierze odpowiadać za ten rozwój.

Wśród swoich najważniejszych celów Agata Szulc wymienia przede wszystkim utrzymanie przez Travelist.pl pozycji lidera sprzedaży pakietów hotelowych w Polsce oraz dalsze zróżnicowanie oferty, by wyjść naprzeciw potrzebom różnych grup klientów. Planuje przy tym rozszerzenie oferty pobytów zagranicznych - zarówno o nowe obiekty, jak i kierunki - w połączeniu z elastycznym dostosowaniem jej do dynamicznej sytuacji rynkowej oraz nieustannych zmian w zakresie restrykcji covidowych. Istotnym obszarem dla nowej CEO jest również dalsze budowanie pozycji marki jako silnego i wiarygodnego partnera krajowej branży hotelarskiej.

Travelist.pl jest fenomenem na rynku portali rezerwacyjnych w Polsce. Jako pierwszy wyszedł naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy potrzebowali profesjonalnego i wiarygodnego wsparcia online w zakresie wyboru najlepszych ofert wypoczynkowych w atrakcyjnych cenach. W szybkim tempie zbudował wielomilionową bazę zaangażowanych klientów, posiadających bardzo konkretne potrzeby i wymagania. Na swojej stronie prezentuje im szeroką ofertę wyselekcjonowanych obiektów, które te wymagania spełniają. Mam ogromną satysfakcję, że mogłam być współtwórczynią tego sukcesu. Dziś, stając na czele zespołu doskonałych specjalistów w zakresie zarówno turystyki, jak i marketingu czy e-commerce, jestem przekonana, że zrealizujemy wszystkie założone cele - mówi Agata Szulc, CEO w Travelist.pl.

Agata Szulc była odpowiedzialna za rozwój Travelist.pl niemal od początków istnienia firmy. Swoją przygodę z portalem rozpoczęła w 2013 roku, gdy jako Brand Manager tworzyła strategię marki na polskim rynku usług turystycznych online. W kolejnych latach, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu, odpowiadała m.in. za budowanie i utrzymanie lojalnej i zaangażowanej bazy klientów oraz ekspansję marki na rynki Europy Środkowej i Wschodniej. Zanim dołączyła do zespołu Travelist.pl, zdobywała doświadczenie w międzynarodowych korporacjach takich jak L oreal i Unilever.

Starsze informacje 2022-02-10


Powołano dyrektor hotelu ibis Styles Szczecin Stare Miasto
Pełniąca dotychczas rolę dyrektora generalnego hotelu ibis budget Szczecin, Helena Pinkowska została powołana na dyrektora generalnego hotelu ibis Styles Szczecin Stare Miasto.

Helena będzie odpowiedzialna za prowadzenie nowego hotelu Grupy Orbis w Szczecinie (161 pokoi), którego otwarcie zaplanowane jest w tym roku. Nową funkcję obejmie 1 marca br.

Helena Pinkowska do Grupy Orbis dołączyła w 2002 roku jako recepcjonistka w hotelu ibis Szczecin Centrum, gdzie później rozwijała swoje kompetencje i pełniła funkcje kierownicze. Wspierała również hotel ibis Poznań Stare Miasto w obowiązkach zastępcy dyrektora hotelu. Od września 2013 pełniła rolę dyrektora generalnego hotelu ibis budget Szczecin. Uczestniczyła w programach rozwojowych, a wraz ze swoim zespołem hotelowym ibis Szczecin Centrum zdobyła nagrodę "Złote Drzewo" w kategorii Team Management za projekt, w którym pracownicy mogli zamieniać się rolami, mając możliwość pracy na różnych stanowiskach. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Turystycznej w Szczecinie.

ibis Styles Szczecin Stare Miasto to nowa inwestycja Orbisu, która powiększy portfolio grupy o 161 pokoi. Otwarcie hotelu w historycznej części Szczecina, w którym znajdzie się restauracja Winestone, WineBar, sale konferencyjne, strefa fitness oraz parking podziemny zaplanowane jest w tym roku.

Starsze informacje 2022-02-01


Nowi dyrektorzy hoteli należących do PHH
Zmiany na stanowiskach dyrektorów w hotelach należących do Polskiego Holdingu Hotelowego.

Adriana Biernatowicz-Jadczak została dyrektorem generalnym pięciogwiazdkowego Regent Warsaw Hotel, a Artur Derela stanął na czele pięciogwiazdkowego Renaissance Warsaw Airport Hotel. Z kolei Sylwia Korzeniewska, dotychczas będąca zastępcą dyrektora hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport, awansowała na dyrektora generalnego tego obiektu. Zmiana dyrektora nastąpiła również w Hampton by Hilton Warsaw Airport - stanowisko GM hotelu objął Matthieu Carrour.

Adriana Biernatowicz-Jadczak ma ponad 23 lata doświadczenia w branży hotelarskiej. Z Polskim Holdingiem Hotelowym związana jest od 2013 roku, gdzie jako dyrektor hotelu z sukcesem wprowadziła na rynek hotel Hampton by Hilton Warsaw Airport. Następnie, w 2018 roku, objęła funkcję dyrektora generalnego nowo wybudowanego, pięciogwiazdkowego hotelu Renaissance Warsaw Airport Hotel.

Artur Derela od 24 lat w branży hotelarskiej. Dołączył do zespołu Polskiego Holdingu Hotelowego w 2019 r., gdzie do końca sierpnia 2020 r. pełnił funkcję dyrektora hotelu Best Western w Juracie, a w tym samym czasie od kwietnia wspierał merytorycznie załogę Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town. Natomiast, od 1 września 2020 roku pełnił funkcję dyrektora czterogwiazdkowego hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport.

Nowym dyrektorem hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport Hotel od 1 lutego została Sylwia Korzeniewska, mająca 20 letnie doświadczenie w hotelarstwie. Z hotelem związana jest od 14 lat, z czego ostatnie 4 lata pełniła funkcję zastępcy dyrektora hotelu. Sylwia Korzeniewska jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego.

Matthieu Carrour, nowy dyrektor Hampton by Hilton Warsaw Airport z Polskim Holdingiem Hotelowym związany jest od 2016 roku. To właśnie w tym hotelu zdobywał swoje pierwsze doświadczenie operacyjne w grupie PHH. Dalej rozwijał się w gdańskim Hampton by Hilton Airport, Renaissance Warsaw Airport Hotel, Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town, a w ostatnim czasie pełnił funkcję dyrektora hotelu Moxy Poznań Airport.

Starsze informacje 2022-01-27


Zmiany personalne w Louvre Hotels Group
Początek roku przyniósł kolejne zmiany w strukturze organizacyjnej Louvre Hotels Group.

Olga Śmielak objęła posadę General Managera w hotelu Campanile Katowice, a Szymon Ciężkowski awansował na stanowisko Deputy General Managera warszawskiego kompleksu hotelowego grupy.

Olga Śmielak jest częścią rodziny Louvre Hotels Group od 2014 roku, gdy rozpoczęła swoją karierę w hotelu Campanile Katowice. Pierwsze szlify zdobywała w dziale Front Office, by wkrótce awansować na stanowisko zastępcy dyrektora hotelu. Szczególne doświadczenie zdobyła w czasach trwającego kryzysu, gdy najpierw wsparła swoją wiedzą i umiejętnościami hotele z multibrandowych kompleksów Louvre Hotels Group w Warszawie i Wrocławiu, a następie powróciła do katowickiego Campanile w roli pełniącej obowiązki dyrektora hotelu. Dobrymi wynikami w ostatnich miesiącach potwierdziła swoje zdolności przywódcze, dzięki czemu z początkiem bieżącego roku oficjalnie objęła stanowisko General Managera hotelu Campanile Katowice. Wybraliśmy Olgę ze względu na jej duże zaangażowanie we wszystkie codzienne operacje hotelu, doskonały kontakt z zespołem oraz chęć rozwoju - powiedział Jan Błoński, dyrektor regionu południowego Louvre Hotels Group.

Ostatnie miesiące pracy w niezwykle trudnych warunkach pozwoliły nam nie tylko przetrwać, ale też wytyczyć nowe ścieżki rozwoju. Dziękuję mojemu zespołowi za wsparcie. Jestem przekonana, że gdy jesteśmy razem, to nie ma dla nas rzeczy niemożliwych - mówi Olga Śmielak, General Manager hotelu Campanile Katowice.

Szymon Ciężkowski rozpoczął swoją karierę w Louvre Hotels Group w 2014 roku w hotelu Campanile Warszawa. Dzięki dobrym wynikom już w 2017 roku otrzymał awans i objął stanowisko General Managera hotelu Campanile Lublin. Po kilku latach sukcesów powrócił do Warszawy w roli Operations Managera, gdzie pracował pod kierunkiem najpierw Grzegorza Uszyckiego, a następnie Iwony Janosiewicz w warszawskim kompleksie hotelowym Louvre Hotels Group obejmującym hotele marek Premi re Classe, Campanile i Golden Tulip. Nowy rok to dla multibrandowego obiektu czas ponownego otwarcia odnowionego hotelu Golden Tulip Warsaw Centre oraz uruchomienia przestrzeni gastronomiczno-rozrywkowej The Complex.

Starsze informacje 2022-01-07


Bridge Wrocław MGallery z nowym dyrektorem generalnym
The Bridge Wrocław MGallery ma nowego dyrektora generalnego.

Z dniem 3 stycznia 2022 roku na to stanowisko został mianowany Piotr Bubnowski.

Piotr Bubnowski do Wrocławia trafił prosto z Warszawy, gdzie przez półtora roku pełnił funkcję Dyrektora Hotelu Bristol A Luxury Collection Hotel Warsaw. Przez ponad rokkierował hotelem z 206 pokojami i apartamentami, zapleczem spa, przestrzenią konferencyjną dla 300 gości oraz atrakcyjnymi punktami Food & Beverage. Nowy dyrektor generalny wrocławskiego hotelu ma za sobą wieloletnią karierę menedżerską, rozwijaną przez ostatnie 18 lat, głównie w sieci Hilton Worldwide, a ostatnio w Marriott International, podczas której pełnił różne funkcje w wiodących obiektach Hilton w Wielkiej Brytanii oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Z wielkim zaszczytem i przyjemnością podejmuję nowe wyzwanie we Wrocławiu i cieszę się, że będę mógł zapewnić naszym gościom, partnerom biznesowym i członkom zespołu hotelowego, niezapomniane, dopasowane do ich potrzeb doświadczenia. Będę także kontynuował ścisłą współpracę z lokalnymi społecznościami w tym historycznie położonym obiekcie, należącym do kolekcji hoteli MGallery Collection by Accor - mówi Piotr Bubnowski.

Dotychczasowy Dyrektor Generalny The Bridge Wrocław MGallery Hotel Collection by Accor, Stefan Bauer, w ramach tej samej grupy właścicielskiej, od 17 stycznia 2022 roku, będzie kierował hotelem NOBU Hotel Warsaw.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
9 hotel zmiana dyrektor accor grupa hotelowa praca


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję