TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Accor zapowiada 300 nowych hoteli w tym roku

Grupa Accor zapowiada na ten rok otwarcia hoteli w 300 lokalizacjach na całym świecie. Nowe obiekty pojawią się m.in. w Wielkiej Brytanii, Rosji, Stanach Zjednoczonych czy Katarze. Grupa planuje także otwarcia w nowych i egzotycznych destynacjach, jak Pangkalan Bun w Indonezji czy Casco Viejo w Panamie. Do sieci Accor dołączy Dania z pierwszym hotelem, nie zabraknie też otwarć w Polsce i regionie Europy Wschodniej.


W Accor mocno wierzymy w siłę różnorodności, zarówno jeżeli chodzi o naszych pracowników, klientów, jak i portfolio marek. Nieustannie wprowadzamy nowe koncepcje i ekscytujące miejsca do odkrycia. Dzięki ponad 300 nowym hotelom i kurortom, które planujemy otworzyć w 2022 roku, każdy z naszych gości na całym świecie znajdzie dla siebie coś wyjątkowego, co zainspiruje do kolejnej podróży - zaznacza Sébastien Bazin, Chairman & CEO, Accor.

Jednym z najbardziej wyczekiwanych otwarć tego roku jest Raffles London at The OWO, który mieści się w zabytkowym Old War Office - kultowym budynku Whitehall, gdzie mieszkali niegdyś m.in. Winston Churchill czy Ian Fleming. Obiekt przechodzi całkowitą przemianę, szykując dla przyszłych gości 120 pokoi i apartamentów, 85 rezydencji oraz 11 restauracji i barów. W północno-wschodniej części Anglii pierwszych gości przywita Novotel Liverpool Paddington Village zlokalizowany w samym sercu miasta. Hotel zaoferuje ponad 220 nowoczesnych pokoi ulokowanych na 16 piętrach, stając się jednym z najwyższych i najbardziej atrakcyjnych budynków w Liverpoolu, a zarazem przepełnionym znakomitą atmosferą miejscem do spotkań dla turystów i lokalnej społeczności.

Pozycję Accor w Europie wzmocnią otwarcia nowych hoteli, takich jak m in. Sofitel Barcelona Skipper, Mercure Amsterdam North, ibis Styles St. Margrethen w Szwajcarii, Swissôtel Kolasin K16 w Czarnogórze, Mercure Hotel President w Lecce czy MGallery Cagliari Palazzo Tirso we Włoszech. W Paryżu, gdzie mieści się główne biuro grupy, Accor otworzy szeroką gamę obiektów, do których zaliczają się MGallery Issy-les-Moulineaux Domaine de la Reine Margot oraz greet Paris Vincennes.

W 2022 roku w Polsce Accor planuje dalszą rozbudowę Mercure, jednej z najpopularniejszej marek hotelowych. Do rodziny hoteli dołączy Mercure Białystok oraz Mercure Szklarska Poręba. Portfolio ibis Styles obiektów słynących z zamiłowania do kreatywnego designu, zasili nowy ibis Styles Szczecin.

Dwa otwarcia czekają także rynek rumuński, gdzie gości w tym roku przywita ibis Styles Bucharest Airport oraz zlokalizowany w sercu kraju Mercure Brasov Cubix. W Rosji, gdzie krajowa turystyka rośnie na sile, portfolio grupy uzupełnią rozmaite destynacje i obiekty, wśród których znajdą się Novotel Moscow ComCity, ibis Styles Kogalym Russia i Mövenpick Resort and Spa Anapa Miracleon.

Do międzynarodowej mapy Accor w 2022 roku dołączą nowe kraje, takie jak Dania, gdzie grupa otworzy swój pierwszy hotel. Mieszczący się w Kopenhadze ibis Styles Orestad Denmark zaprosi Skandynawów do odkrycia świata kreatywnego designu.

Z kolei po drugiej stronie Atlantyku, Stany Zjednoczone wyczekują otwarcia pierwszego w Ameryce Północnej hotelu marki Raffles. Raffles Boston Back Bay Hotel & Residences, położony w prestiżowej dzielnicy Back Bay, to 35-piętrowy budynek, w którym znajduje się 146 rezydencji, 147 pokoi i sześć lokali gastronomicznych, w tym podniebny bar. Trzypiętrowe podniebne lobby będzie pierwszym tego rodzaju w Bostonie.

W związku z tegorocznymi piłkarskimi Mistrzostwami Świata w Katarze Bliski Wschód jest kolejną gorącą destynacją. Accor pełni rolę oficjalnego dostawcy miejsc noclegowych dla gości imprezy, zapewniając personel do obsługi ponad 60 000 pokoi rozmieszczonych w licznych apartamentach i willach. Grupa poszerzy portfolio marki Rixos w Katarze i całym regionie, do którego dołączą Rixos Doha Qetaifan i Rixos Obhur Jeddah w Arabii Saudyjskiej oraz Rixos Jewel of the Creek w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Accor wprowadzi również wiele wspaniałych nowych nieruchomości w całym regionie, w tym nowy Raffles Doha i siostrzany hotel Fairmont Doha, a także Banyan Tree AlUla w Asher Valley w Arabii Saudyjskiej oraz Fairmont La Marina Rabat-Salé.

»»»» Starsze informacje 2022-01-19 ««««


Pierwszy ibis Styles w Czechach
Accor podpisał umowę na pierwszy hotel ibis Styles w Czechach.

Nowy obiekt marki powstanie w miejscowości Rožnov pod Radhoštěm. Hotel przywita pierwszych gości pod koniec 2023 roku.

Grupa podpisała umowę z firmą JR Management - Hotel, s.r.o na nowy hotel ibis Styles w Czechach. Dzięki niej, dotychczasowy Relax Hotel w Rožnov pod Radhoštěm przejdzie rebranding i wraz z końcem 2023 roku przyjmie gości jako ibis Styles.

Do dyspozycji gości w ibis Styles Rožnov znajdzie się 88 pokoi, restauracja z zewnętrznym tarasem, bar i kawiarnia oraz 4 sale konferencyjne mogące pomieścić w sumie 350 osób. Nie zabraknie także siłowni, centrum wellness z saunami, salami masażu oraz przestrzenią do hydro- i elektroterapii. Na miłośników aktywnego wypoczynku czeka mini golf, kort tenisowy, kręgle, stoły do ping-pongu i plac zabaw dla dzieci. Goście będą mogli także skorzystać z dwóch basenów: zewnętrznego i wewnętrznego.

Starsze informacje 2022-01-04


Accor wypuszcza na rynek nową markę
Accor startuje z nową linią butikowych hoteli i luksusowych kurortów pod marką Emblems Collection.

Pierwszym flagowym obiektem kolekcji będzie Guiyang Art Center Hotel, Emblems Collection, leżący w sercu chińskiej prowincji Guizhou. Obiekt pierwszych gości przyjmie w grudniu 2022 roku. Do 2030 roku Accor planuje otworzyć 60 hoteli należących do Emblems na całym świecie.

Emblems Collection dodaje świeżości i nowego, ekscytującego wymiaru do oferty obiektów luksusowych Accor. Jednym z kluczowych celi naszej strategii jest dynamiczny rozwój najsilniejszych linii i wiodących marek luksusowych, nie zapominając przy tym o całym portfolio grupy, na które składa się ponad 40 marek na całym świecie. Emblems Collection to hotele, których poszukują podróżnicy ceniący wysokiej klasy doświadczenia w butikowym stylu. To także ukłon w stronę hotelarzy, którzy cenią niezależne marki współtworzone z myślą o korzyściach współpracy z globalnym partnerem. - zaznacza Sébastien Bazin, prezes i CEO Accor.

Obiekty wchodzące w skład Emblems Collection zostaną podzielone na trzy kategorie:
  • Emblems Collection Heritage - wizytówki wybranej destynacji, hotele współtworzące charakter miasta, miejsca lub kraju; nieruchomości, które celebrują najważniejsze elementy historii i tradycje kulturowe,
  • Emblems Collection Retreat - obiekty wypoczynkowe zlokalizowane wzdłuż sielankowych plaż, w otoczeniu kojących krajobrazów lub wtulone w górskie stoki, oferujące luksusową ofertę spa i wellness z najwyższej klasy opieką, dbając o spokój i dobre samopoczucie,
  • Emblems Collection Signature - designerskie hotele, które ucieleśniają ideę najwyższej estetyki, stylu, będące jedynym w swoim rodzaju artystycznym podpisem projektantów i miejscowych społeczności dokładających do wyjątkowej spuścizny hotelu.


Jak przekonują władze Accoru, sarka Emblems Collection powstała z myślą o potrzebach niezależnych właścicieli butikowych obiektów, oferując im elastyczne i łatwe do wdrożenia standardy pozwalające podnieść prestiż nieruchomości. Do ich dyspozycji jest także współpraca na zasadach umów franczyzowych - Emblems Collection to jedyna luksusowa marka grupy Accor oferująca taką możliwość.

Właścicielom i deweloperom, którzy stworzyli wyjątkowe, luksusowe hotele, lub którzy chcą wykreować nową, ekskluzywną ofertę, oferujemy markową kolekcję, pozwalającą na poprawę profilu nieruchomości także przy ograniczonym nakładzie na działania brandingowe i marketingowe - zauważa Agnes Roquefort, Chief Development Officer w Accor.

Guiyang Art Center Hotel to pierwszy reprezentacyjny hotel wchodzący w skład portfolio Emblems Collection. Obiekt znajduje się w znanym miejskim centrum sztuki Guiyang, które powstało jako luksusowa rezydencja prywatna.

Hotel oferuje gościom 64 apartamenty i dwie sale bankietowe. W obiekcie można będzie skorzystać z takich udogodnień jak basen, spa i centrum fitness, a także bar, salon i restauracja.

Accor planuje otwarcie w sumie 60 hoteli nowej kolekcji do 2030 roku. Grupa poszukuje nowych obiektów na całym świecie do włączenia w luksusową linię. W Europie kluczowymi destynacjami są Paryż i Praga, gdzie ekskluzywne hotele mogą dołączyć do grupy obiektów kategorii Heritage lub Emblems Collection Signature. Wśród pozostałych kandydatów znajdują się m.in. Londyn, Amsterdam, Berlin, Madryt, Marrakesz, Kair, Amman, Doha, Moskwa, Bangkok, Seul, Sydney, Montreal, Nowy Jork, Hawana, Cartagena, Santiago, Buenos Aires, Montevideo i Santiago. Dla Emblems Collection Retreat miejscami docelowymi są także Toskania, Mykonos, Bodrum, Algarve, Bali, australijskie Gold Coast i meksykańska Riviera Maya.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
2 hotel marka accor hotelarstwo




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję