Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Dział: Dam pracę
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Biurze Podróży
Data wstawienia: 2021-09-17 01:05Data ważności: 2021-10-17
Województwo: Dolnośląskie
O nas
Działamy we Wrocławiu już ponad 10 lat! W dwóch lokalizacjach: Strzegomska 194 i Ruska 40. Dzięki temu, że mamy rzeszę wiernych Klientów (z większością się lubimy i przyjaźnimy) udało nam się suchą stopą przejść przez koronawirusowy kryzys i z optymizmem patrzymy w przyszłość. W pracy jesteśmy zawsze profesjonalni i pomocni, zawsze działamy dla dobra naszych Klientów i mamy głowy pełne turystycznej wiedzy, doświadczenia i nowych pomysłów. Filarem działalności firmy jest agencyjna sprzedaż ofert wszystkich największych polskich i niemieckich touroperatorów (m.in. TUI, Itaka, Grecos, Rainbow itp.), a także przygotowywanie własnych, szytych na miarę podróży.
Twój zakres obowiązków
-bieżąca obsługa zapytań od Klientów, telefonicznych i mailowych,
-przyjmowanie Klientów w biurze,
-przygotowywanie ofert dla Klientów,
-doradztwo w zakresie kierunków wakacyjnych, rekomendowanych hoteli itp.,
-dbanie o aktualną ofertę na witrynie biura,
-dbanie o czystość stanowiska pracy,
-kontrola godzin i terminów wylotów Klientów biura,
-aktywny udział w promocji biura i pozyskiwaniu Klienta,
-prowadzenie ewidencji sprzedaży w przygotowanych systemach
Nasze wymagania
- mile widziane doświadczenie w pracy w branży turystycznej na podobnym stanowisku,
-dyspozycyjność 5 dni w tygodniu - także w soboty (system zmianowy),
-wysoka kultura osobista,
-chęć do nauki i szybkiego osiągnięcia samodzielności na stanowisku pracy,
-punktualność,
-bardzo dobra wiedza geograficzna,
-umiejętność podejmowania trafnych decyzji,
-ukierunkowanie na Klienta,
-aktywność "pro-Klient" w codziennej pracy,
-pomysłowość,
- śmiałość do pracy z Klientem i łatwość w nawiązywaniu przyjaznych kontaktów
Ogłoszeniodawca
Firma: Strefa Podróży OrlicaZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaNowe godziny otwarcia Informacji Turystycznej w Giżycku
Przewoźnicy i touroperatorzy przeciw absurdalnym przepisom!
Europejscy ministrowie rzucili się na koszulki z polskim hydraulikiem!
Krakowscy przewodnicy coraz częściej uczą się o Nowej Hucie
Ruszyła jesienna kampania Pizza Hut
Światowy Salon Turystyczny w Paryżu
Łatwiej przez granicę państw Ameryki Południowej
Świnoujście walczy o Błękitną Flagę
Toalety tylko dla kobiet w samolotach - tak czy nie?
Nowe przepisy dla przewoźników - kierowcy będą mogli pracować dłużej
Bilety na mecze Polaków w biurze podróży!
Zielonogórski Hotel Amadeus walczy o 3 gwiazdki
Powiat kluczborski i oleski stworzy pierwszy w Polsce klaster turystyczny