Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
Dział: Dam pracę
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Biurze Podróży
Data wstawienia: 2021-11-25 09:40Data ważności: 2022-02-23
Województwo: Dolnośląskie
O nas
Działamy we Wrocławiu już ponad 10 lat! W dwóch lokalizacjach: Strzegomska 194 i Ruska 40. Dzięki temu, że mamy rzeszę wiernych Klientów (z większością się lubimy i przyjaźnimy) udało nam się suchą stopą przejść przez koronawirusowy kryzys i z optymizmem patrzymy w przyszłość. W pracy jesteśmy zawsze profesjonalni i pomocni, zawsze działamy dla dobra naszych Klientów i mamy głowy pełne turystycznej wiedzy, doświadczenia i nowych pomysłów. Filarem działalności firmy jest agencyjna sprzedaż ofert wszystkich największych polskich i niemieckich touroperatorów (m.in. TUI, Itaka, Grecos, Rainbow itp.), a także przygotowywanie własnych, szytych na miarę podróży.
Twój zakres obowiązków
-bieżąca obsługa zapytań od Klientów, telefonicznych i mailowych,
-przyjmowanie Klientów w biurze,
-przygotowywanie ofert dla Klientów,
-doradztwo w zakresie kierunków wakacyjnych, rekomendowanych hoteli itp.,
-dbanie o aktualną ofertę na witrynie biura,
-dbanie o czystość stanowiska pracy,
-kontrola godzin i terminów wylotów Klientów biura,
-aktywny udział w promocji biura i pozyskiwaniu Klienta,
-prowadzenie ewidencji sprzedaży w przygotowanych systemach
Nasze wymagania
- mile widziane doświadczenie w pracy w branży turystycznej na podobnym stanowisku,
-dyspozycyjność 5 dni w tygodniu - także w soboty (system zmianowy),
-wysoka kultura osobista,
-chęć do nauki i szybkiego osiągnięcia samodzielności na stanowisku pracy,
-punktualność,
-bardzo dobra wiedza geograficzna,
-umiejętność podejmowania trafnych decyzji,
-ukierunkowanie na Klienta,
-pomysłowość,
- śmiałość do pracy z Klientem i łatwość w nawiązywaniu przyjaznych kontaktów
Ogłoszeniodawca
Firma: Strefa Podróży Orlica Sp. z o.o. Sp. K.Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaeSKY.pl wprowadziło do swojej oferty loty czarterowe
Krakowski Radisson Blu wyróżniony przez TripAdvisor
Trzy opcje płci w australijskich paszportach
Eurolot rozpoczyna sprzedaż biletów
Kielecki Wersal wystawiony na sprzedaż
Goście wybrali najlepsze hotele wellness w Polsce i Europie
Nowy prezes sieci Starwood Hotels & Resorts
Google w Zakopanem - walka z oszustami
Pizza Dominium w nowej lokalizacji
Agoda zaczyna współpracę z Profitroom
ULC: czartery bardziej odporne na kryzys od połączeń sieciowych
Imprezy z dojazdem własnym zyskują na popularności
Wymachiwał maczetą na Krupówkach
Klienci nie zawsze myślą o wakacjach