Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2022-01-20
Województwo: Śląskie
BP ITAKA
Miejsce pracy: Gliwice
Twoje stanowisko:
Marzysz o odkrywaniu i poznawaniu nowych miejsc?
Chcesz rozwijać swoje umiejętności w obsłudze Klienta?
Zależy Ci na pracy zespołowej, a jednocześnie chcesz realizować swoje aspiracje?
Jeśli tak, to stanowisko Specjalisty ds. Turystyki Salonie Firmowym ITAKA (CH FORUM) jest właśnie dla Ciebie. Będziesz miał możliwość obsługi klienta z wykorzystaniem pionierskich w branży turystycznej rozwiązań technologicznych, a dzięki nowościom w naszej ofercie okazję do poszerzania swoich horyzontów.
Nasze wymagania:
*doświadczenie w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży
*wysoka motywacja i chęć spełniania podróżniczych marzeń Klientów
*znajomość geografii świata oraz zagadnień turystyki zagranicznej
*doświadczenie w sprzedaży ofert turystycznych będzie dodatkowym atutem
*odpowiedzialność, systematyczność i dokładność w realizacji obowiązków
Dla Ciebie:
*praca, która pozwoli połączyć pasję podróżniczą ze zdobywaniem nowej wiedzy
*kompleksowe szkolenie i wdrożenie w nowe zadania
*nowoczesne systemy i aplikacje usprawniające obsługę Klienta
*liczne szkolenia z zakresu technik sprzedaży oraz oferty produktowej
*programy motywacyjne i wewnętrzne konkursy
*długoterminowa współpraca w oparciu o umowę o pracę
*dofinansowanie wakacji w atrakcyjnych miejscach dla Ciebie i Twoich bliskich
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji poprzez formularz dostępny pod adresem: https://tiny.pl/95g63
Dział: Dam pracę
Specjalista ds. Turystyki - BP ITAKA
Data wstawienia: 2021-12-21 13:14Data ważności: 2022-01-20
Województwo: Śląskie
BP ITAKA
Miejsce pracy: Gliwice
Twoje stanowisko:
Marzysz o odkrywaniu i poznawaniu nowych miejsc?
Chcesz rozwijać swoje umiejętności w obsłudze Klienta?
Zależy Ci na pracy zespołowej, a jednocześnie chcesz realizować swoje aspiracje?
Jeśli tak, to stanowisko Specjalisty ds. Turystyki Salonie Firmowym ITAKA (CH FORUM) jest właśnie dla Ciebie. Będziesz miał możliwość obsługi klienta z wykorzystaniem pionierskich w branży turystycznej rozwiązań technologicznych, a dzięki nowościom w naszej ofercie okazję do poszerzania swoich horyzontów.
Nasze wymagania:
*doświadczenie w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży
*wysoka motywacja i chęć spełniania podróżniczych marzeń Klientów
*znajomość geografii świata oraz zagadnień turystyki zagranicznej
*doświadczenie w sprzedaży ofert turystycznych będzie dodatkowym atutem
*odpowiedzialność, systematyczność i dokładność w realizacji obowiązków
Dla Ciebie:
*praca, która pozwoli połączyć pasję podróżniczą ze zdobywaniem nowej wiedzy
*kompleksowe szkolenie i wdrożenie w nowe zadania
*nowoczesne systemy i aplikacje usprawniające obsługę Klienta
*liczne szkolenia z zakresu technik sprzedaży oraz oferty produktowej
*programy motywacyjne i wewnętrzne konkursy
*długoterminowa współpraca w oparciu o umowę o pracę
*dofinansowanie wakacji w atrakcyjnych miejscach dla Ciebie i Twoich bliskich
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji poprzez formularz dostępny pod adresem: https://tiny.pl/95g63
Ogłoszeniodawca
Firma: Nowa ItakaZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaGdzie na shopping - turystyka zakupowa na świecie
Grupa Żywiec: Co piją polskie kobiety?
Japońska kuchnia na liście UNESCO
Ilu gości skorzystało w maju z obiektów noclegowych?
W Hiszpanii powstaje europejskie Las Vegas
Adam Gessler gotuje z Euro 2012 w tle
PKP Intercity oddaje głos pasażerom
Indie nie chcą rosyjskich turystów
VI Podlaskie Targi Turystyczne za nami
Nowoczesne rozwiązania w ośrodkach SPA
Hotelarz odpowie na negatywną opinię gościa - rozwiązanie HRS