TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Polski rynek coffee-barów musi przejść transformację?

Polskie kawiarnie i coffee bary mają szansę utrzymać się na rynku jeśli wprowadzą ofertę dodatkową. Lokale muszą bowiem rozszerzać menu o posiłki - oznajmił Mo Mokhtar, dyrektor zarządzający Pasiony Group, angielskiej firmy konsultingowej specjalizującej się w usługach dla branży gastronomicznej.


Jeśli lokal chce uzyskać w ciągu najbliższych lat większe przychody to musi pomyśleć o o oferowaniu klientom wartości dodanej. Podobnie ja robią to bary fast-food. Kawiarnie mogą więc do filiżanki kawy proponować klientom ciastko lub inną przekąskę.

W ciągu najbliższych lat, działające w Polsce sieci coffee-barów doświadczą rosnącej konkurencji. Mo Mokhtar spodziewa się przejęć i konsolidacji aranżowanych przez największych rynkowych graczy.

Pasiony Group szacuje, że transformacja będzie przypominała wydarzenia z angielskiego rynku sprzed 11 lat. Wśród ofiar ówczesnego procesu znalazły się takie marki, jak Aroma, Seattle Coffee Company i Madisons, która zdecydowała się zrezygnować z prowadzonych przez siebie kawiarni i zainwestować w restauracje znane następnie pod szyldem Gourmet Holdings.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
coffee-bary kawiarnie w Polsce oferta kawiarni zmiany menu Mo Mokhtar Pasiony Group bary kawowe kawa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję