Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Sfinks sprzeda sieć restauracji Chłopskie Jadło?
Grupa Sfinks planuje wystawić na sprzedaż sieć restauracji Chłopskie Jadło. Pozbycie się tych lokali jest element wypracowanej w roku 2008 strategii Grupy. Zgodnie z planem Grupa Sfinks będzie się specjalizować w segmencie restauracji typu "casual dining".
W chwili obecnej grupa Sfinks zarządza trzema sieciami restauracji: Sphinx, Wook oraz Chłopskie Jadło. Zarówno Wook, jak i Sphinx działają w segmencie restauracji "casual dining", zachowując pełną obsługę kelnerską serwują dania tzw. "na każdą kieszeń". Chłopskie Jadło jest rodzajem restauracji typu "premium", w których oferta jest skierowana przede wszystkim do turystów, a rachunek statystyczny jest prawie dwukrotnie wyższy od tych płaconych w restauracjach typu "casual dining".
Jak mówi Leszek Rodak, Prezes Grupy Sfinks Polska S.A., jako Grupa Sfinks firma specjalizuje się w tworzeniu oraz prowadzeniu restauracji "casual dining". Grupa chce rozwijać się tam, gdzie jest najlepsza, otwiera nowe restauracje Wook, rozwija franczyzę dla Sphinxa, a już jesienią firma wystartuje z kolejnym, zupełnie nowym konceptem, także typu "casual dining". Z tego powodu sprzedaż sieci restauracji Chłopskie Jadło nie będzie mogła naruszyć spójności strategicznej portfela marek, pod których szyldami prowadzona jest działalność firmy.
Z tą ofertą sprzedaży Chłopskiego Jadła, Grupa Sfinks w tym tygodniu wystąpiła do Grupy Kościuszko specjalizującej się w prowadzeniu restauracji, które oferują dania z tradycyjnej polskiej kuchni i której przedstawiciele w wypowiedziach medialnych sygnalizowali chęć przejęcia sieci. Jednocześnie Grupa Sfinks będzie prowadziła rozmowy z innymi podmiotami, które są zainteresowane kupnem restauracji Chłopskie Jadło.
W chwili obecnej do Grupy Sfinks należy 11. restauracji Chłopskie Jadło, które są zlokalizowane w Krakowie (3), Warszawie (2), Poznaniu (2), Łodzi (1), Bielsku-Białej (1), Gdańsku (1) i Głogoczowie k. Krakowa (1).
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Sfinks chce jednak sprzedać restauracje Chłopskie Jadło
[2008-09-22 12:15 83.15.101.*]
Jeśli dobrze pamiętam, to Grupa Kościuszko sprzedała Sfinksowi te restauracje ze dwa lata temu za jakieś koszmarne pieniądze. I już wtedy zastanawiano się w branży po co... Jakaś pralnia? odpowiedz »
Sfinks chce jednak sprzedać restauracje Chłopskie Jadło
[2008-12-18 10:33 83.14.221.*]
Nie pralnia tylko zwykła nieudolność.Zamiast skupić się na tym w czy Sfinks był dobry to ,rozdrobnił swoje siły.Teraz największy konkurent przejął Sfinksa i po Sfinksie. . . . odpowiedz »
Sfinks chce jednak sprzedać restauracje Chłopskie Jadło
[2008-12-16 13:36 89.206.4.*]
Chłopskie Jadło z aktualnym jadłospisem sprawdza się w Krakowie i troszkę w Warszawie.Turystów tam nie brakuje a i naiwnych ,sądzących
że w tzw.wiejskim wystroju zjedzą coś o dawno zapomnianym smaku lub wręcz coś oryginalnego. Niestety, formuła jedzenia wymyślona przez Jana Kościuszkę,sprawdzała się w okresie biedy gastronomicznej.a i dzięki umiejetnościom marketingowym pomysłodawcy i założyciela.
Powstające kolejne "ChJ" w Łodzi,Gdańsku,Warszawie,Poznaniu(2) i Toruniu to nieudolna realizacja popularnych dań występujących w przeciętnej gastronomii polskiej rzeczywistości,dań nazywanych czesto odpowiedz »
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Już wkrótce internet na pokładach Lufthansy?
Ecco Holiday: nowa oferta produktowa na 2011 rok
Air Berlin: z Gdańska do Berlina
NetSprint wprowadza na rynek Information Access Platform eTravel
Ecco Holiday oferuje katalog i rusza z kampanią "Lato 2009"
Z okazji 10-lecia Tarnowskiego Centrum Informacji można wygrać weekend w Tarnowie
Stany Zjednoczone zniosą wizy dla Rosjan?
"Nigdy więcej wojny" w Pizza Hut!
Szybki internet we wszystkich pokojach Holiday Inn Kraków
Budapeszt: Boeing zderzył się z ptakiem
Japońska linia lotnicza All Nippon Airways (ANA) w Polsce
Radom: w październiku otwarcie nowego czterogwiazdkowego hotelu
Wrocław Strachowice - milionowy pasażer