TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Biuro sprzedało bilet na lot, zainkasowało prowizję, ale turysty na liście pasażerów nie było..

Pani Barbara z Kielc zakupiła w biurze turystycznym Łysogóry bilet lotniczy z Warszawy do Brukseli. W dniu odlotu, na lotnisku okazało się, że nie figuruje ona na liście pasażerów - podała Gazeta Wyborcza.


Pani Barbara, często podróżuje służbowo do Brukseli i korzysta z połączeń lotniczych. Tak też postanowiła uczynić w maju br. Bilet w obie strony, z Warszawy do Brukseli i z Brukseli do Warszawy nabyła w kieleckim biurze turystycznym. Problemy turystki zaczeły się już na lotnisku. - Na Okęciu okazało się, że nie ma mnie na liście pasażerów, a moja rezerwacja, nie wiadomo z jakich przyczyn, została anulowana. Przeżyłam szok. Tylko dzięki uprzejmości pracownika belgijskich linii lotniczych zostałam w ostatniej chwili wpisana na listę. Dobrze, że działo się to przed sezonem wakacyjnym, bo wtedy nie wiem, jak by się to wszystko skończyło - oświadczyła pani Barbara.

W Brukseli okazało się, że na powrotny lot również nie była wpisana! Kieleckie biuro podrózy Łysogóry zainkasowało więc prowizję za usługę która nie została wykonana.

Prasa codzienna nie podaje szczegółowego wyjaśnienia dla tej sutuacji. Wiadomo jednak, iż na początku czerwca, Pani Barbara, wysłała do agencji tuirystycznej, w której nabyła bilet pismo z żądaniem przeprosin i zadośćuczynienia. Na odpowiedź biura czekała prawie dwa miesiące. Przeprosiny i zadośćuczynienie w ostaci rabatu na kolejne bilety poszkodowana usłyszała dopiero po wizycie ojca w biurze i szantażu rozgłosem miedialnym (w tym. m.in. "Gazetą Wyborczą").

- To bardzo rzadki przypadek, za który odpowiada pośrednik sprzedający bilety lotnicze. - powiedziała Gazecie Wyborczej Urszula Jaworska, kierownik biura turystycznego Łysogóry. - Zwróciliśmy się do niego o wyjaśnienie całej sprawy. Wtedy też prześlemy pani Barbarze pismo z wyjaśnieniem sytuacji - dodała.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
problemy z biletem lotniczym kupionym z biurze podróży Kielce Łysogóry pośrednicy prowizja bilety lotnicze biuro turystyczne Urszula Jaworska kierownik biura rezerwacja lotnisko Okęcie Warszawa Bruksela Belgia biuro


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję