TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Miliardowe straty w przemyśle transportowym i turystycznym

Wulkaniczny pył powoduje miliardowe straty w przemyśle transportowym i turystycznym.


Te cztery dni podczas, których chmura pyłu wulkanicznego utrudniała komunikację w Europie przyniosły ponad miliard funtów strat w związku z odwołanymi lotami, rejsami i rezerwacjami hotelowymi. Linie lotnicze mają ogromne kłopoty, które wynikają nie tylko z mniejszych przychodów, ale także wypłacanych klientom odszkodowań oraz konieczności wygospodarowania miejsc dla pasażerów, których loty zostały odwołane - komentuje sytuację z ostatnich kilku dni Paul Charles, były dyrektor ds. komunikacji w firmie Virgin Atlantic oraz liniach kolejowych Eurostar, a obecnie dyrektor ds. operacyjnych w agencji Lewis PR.

Firmy zajmujące się transportem musiały już dwukrotnie w tym roku stawić czoła poważnym problemom - najpierw były to zamiecie śnieżne, teraz chmura wulkaniczna. Kilka z nich jest przez to w tej chwili bliskich bankructwa. Dodatkowo, na skutek panującej recesji, ich rezerwy finansowe znacznie zmalały.

Lewis PR świadczy usługi z zakresu media relations, media training, kreacji wizerunku w internecie, organizacji eventów i wiele innych w Europie, Azji, Australii oraz Ameryce Północnej.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
miliardowe straty w przemyśle transportowym turystycznym wulkaniczny pył w agencji Lewis PR




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję