TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Rozstrzygnięto konkurs Hotel Stars Awards

InterContinental Hotels Group (IHG) nagrodził hotele oraz pracowników za ich wybitne osiągnięcia i wkład w działalność lokalną w corocznym konkursie Hotel Stars Awards.


Spośród 686 hoteli IHG z całej Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) zostało wybranych 91 zwycięzców w 20 kategoriach, jako najbardziej efektywnych pracowników oraz hoteli roku 2009.

Holiday Inn Kraków City Center jest jednym z 39 hoteli, któremu przyznano w 2009 Quality Excellence Awards (Nagroda za Najwyższą Jakość Usług). Nagrodę w imieniu pracowników hotelu przyjął Yossi Wircer, Dyrektor Generalny.

Kirk Kinsell, prezes InterContinental Hotels Group na EMEA powiedział: "IHG angażuje się we wspieranie i rozwój swoich pracowników, ponieważ nasze hotele są tak dobre, jak ludzie którzy w nich pracują. Dążymy do stworzenia im właściwego środowiska pracy i staramy się dać im wsparcie i inspirację niezbędnej do rozwijania ich zdolności, a te nagrody są odzwierciedleniem fantastycznych talentów ludzi, którzy pracują w naszych hotelach w całej Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce."




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
konkurs Hotel Stars Awards zwycięzcy kategorie pierwsze miejsce InterContinental Hotels Group Holiday Inn Kraków City Center Quality Excellence Awards




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję