TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Otwórz własną pijalnię czekolady

Sieć pijalni czekolady Mount Blanc rozwija się na polskim rynku. Obecnie w sieci jest 5 lokali własnych i 8 franczyzowych, a docelowo do 2012 roku powinno ich być 30 (wcześniejsze plany posiadania 40-tu lokali zrewidował kryzys).


Pijalnia czekolady to niszowy rodzaj działalności gastronomicznej. W obecnej chwili w zakresie sieci konkurują tylko Mount Blanc i pijalnie E. Wedel. Na tym etapie tworzenia się dopiero grupy klientów pijących czekolady i odwiedzających takie lokale, nie ma ostrej walki konkurencyjnej. Marka Mount Blanc liczy na lepszy asortyment, przystępniejsze ceny oraz fakt, że markę Wedel bardziej kojarzy się z produktami na półkach sklepowych, a nie z dość ekskluzywnym rodzajem kawiarni.

Franczyzobiorca chętny do otwarcia takiej działalności musi posiadać ok. 350-400 tys. złotych i zaangażować się osobiście w prowadzenie lokalu. Sieć pomaga lub wyszukuje lokalizacje oraz zapewnia pomoc i bezpłatne szkolenia. Za korzystanie ze wsparcia sieci płaci się 3% obrotu netto miesięcznie. Rentowność lokali zależy od funkcjonowania galerii handlowej, a przeciętny okres zwrotu inwestycji to 2-2,5 roku.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
pijalnie czekolady Mount Blanc pijalnia czekolady E.Wedel Wedla franczyza sieć franczyzowa franczyzobiorca




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję