TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Stolica nareszcie zacznie się promować do obcokrajowców

Władze stolicy będą promować miasto. Biuro promocji miasta zamierza postawić na przyciągnięcie turystów, inwestorów, stworzenie marki Warszawy oraz skuteczniejsze jej reklamowanie.


Szefowa biura Katarzyna Ratajczyk na wczorajszym spotkaniu z dziennikarzami opowiadała, co udało się zrobić w roku ubiegłym i jakie cele stawia sobie na rok przyszły. Przedstawiła również nową dyrektor Stołecznego Biura Informacji i Promocji Turystycznej - Barbarę Tekieli. Obie panie zadeklarowały, że będą współpracować w promowaniu Warszawy, przyznały także, że wiele jest jeszcze do zrobienia. - Nie tylko trzeba poprawić wizerunek naszego miasta w Polsce i na świecie, ale też wśród samych warszawiaków. Tak wielu jest tu przyjezdnych, którzy prawie nic nie wiedzą o mieście, w którym mieszkają i pracują - deklarowała Barbara Tekieli. W tym celu biuro promocji miasta wybierze agencję reklamową, która stworzy profesjonalną strategię promocyjną Warszawy i - jak powiedziała Katarzyna Ratajczyk - "budowaniem jej marki".

- Pojedyncze billboardy nie wystarczą, trzeba krok po kroku konsekwentnie tworzyć pozytywne skojarzenia i dobrą reputację Warszawy - dodała. Na międzynarodowych targach turystycznych dotychczas reklamowaliśmy nasze miasto głównie jako cel clubbingu i shoppingu. - Nie ma się czego wstydzić. Prawda jest taka, że turyści z Rosji czy Niemiec po odwiedzeniu muzeów czy Łazienek jadą do Arkadii lub innego centrum handlowego. I to też powinniśmy wykorzystać - mówiła Katarzyna Ratajczyk. Zapowiedziała również stworzenie nowocześniejszej strony internetowej miasta (ogłoszono dopiero przetarg, więc potrwa to jeszcze z pół roku) oraz ułożenie ciekawego kalendarza sztandarowych imprez, które mogłyby być magnesem dla przyjezdnych. W nadchodzącym roku miasto zamierza skoncentrować się szczególnie na obchodach 65 rocznicy powstania w Getcie.

W Warszawie nie przeprowadzano dotąd żadnych profesjonalnych badań liczby turystów i ich oczekiwań. - Z dużych miast Polski takie badania prowadzi jedynie Kraków - lider w krajowej turystyce. W tym roku skorzystamy z ich metody, zrobimy badania i wreszcie zorientujemy się, jakich usług, produktów czy imprez oczekują w Warszawie turyści - zapowiedziała Barbara Tekieli. Zapytana, czy stolica będzie przyciągać turystów tak jak firma Wizz Air, reklamując na londyńskim lotnisku Gdańsk jako miasto taniej wódki i śledzika, odpowiedziała, że taka kampania była bardzo krytykowana, a warszawiaków stać na coś więcej.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Warszawa stolica promocja turyści inwestorzy marka reklama Stołeczne Biuro Informacji i Promocji Turystycznej Katarzyna Ratajczyk Barbara Tekieli w Polsce agencja reklamowa billboardy targi turystyczne clubbing shopping z Rosji z Niemiec Łazienki Arkadia strona internetowa Kraków Wizz Air Gdańsk


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję