TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Na co może liczyć pasażer, którego lot odwołano?

Gazeta Wyborcza pisze, że zgodnie z unijnym przepisami w przypadku, gdy lot zostanie odwołany pasażer ma prawo żądać od przewoźnika:

- zwrotu opłaty przewozowej (plus bezpłatny przelot do portu, w którym rozpoczęto podróż),
- zwrotu kosztów wyżywienia i pobytu w hotelu (łącznie z transportem)
- zwrotu kosztów innych świadczeń (np. za połączenia telefoniczne, faks).

Przewoźnik zobowiązany jest do wypłacenia pasażerowi rekompensaty za odwołany lot w ciągu 7 dni, chyba że dostatecznie wcześnie poinformuje pasażera o anulowaniu rejsu i zaproponuje alternatywny przelot w terminie zbliżonym do zarezerwowanego wcześniej.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
odwołane loty lotnicze rekompensata odszkodowanie dla za odwołany lot anulowany odwołano siedziba tanie z odwolany do




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję