Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Tajlandia stawia na promocję w Europie
Tajlandia zamierza przyciągnąć do końca 2007 roku 15 mln turystów, z tego względu planuje turystyczną ekspansję w regionach z największym potencjałem - między innymi w Europie Środkowej i Wschodniej.
Wzmocnienie turystycznej ekspansji przez Tajlandię wynika ze spowolnienia gospodarki najsilniejszych państwa Azji Wschodniej. Tajlandia postanowiła postawić na piaszczyste plaże, słońce, związek tradycji z nowoczesnością i co ciekawe na zakupy.
Podkreślany będzie także aktywny wypoczynek - przede wszystkim golf i nurkowanie, które mają się stac symbolem Tajlandii, który przyciągnie turystów.
W promocji kraju ma pomóc największy portal internetowy ThailandHotDeal.com
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Polska uczestniczyła w Europejskiej Konferencji Turystycznej w Niemczech
Centrum Informacji Turystycznej we Wrocławiu zamknięte
Szkolenia pobudzają rozwój usług konferencyjnych
Oferta turystyczna floty polskiej
Podróż busem jednego z przewóźników może grozić kalectwem?
Ruszyła kampania reklamowa Poznania w CNN. Będzie również w "Playboyu"
Dziewięcioro turystów utknęło w nocy na jeziorze
Trzydniowy Dzień Kobiet w Centralwings
Jak podróżować prawie za darmo?
Rzym: były wicemistrz olimpijski okradał turystów
Czy stołeczne lotnisko jest przygotowane na zagranicznych turystów?
Dożywocie dla mężczyzny, który zabił gościa hotelowego
Irackie Muzeum Narodowe znów otwarte dla zwiedzających
Konkurs na najlepszy produkt turystyczny