Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Ruszyła kampania reklamowa Poznania w CNN. Będzie również w "Playboyu"
9 listopada ruszyła kampania reklamowa Poznania w amerykańskiej telewizji CNN. Reklamę przygotowała sama CNN. Wizerunek miasta chce promować również..."Playboy".
Do grudnia CNN wyemituje w dobrym czasie antenowym 240 spotów 30 sekundowych każdy. W spocie trzech brytyjskich lektorów zachęca do przyjazdu do Poznania. Inwestycja będzie kosztować Poznań około 300 tysięcy dolarów.
Łukasz Goździor, szef biura promocji miasta poznańskiego magistratu oznajmił, że to nie jedyna akcja promocyjna miasta w tym roku. Poznań rozpoczyna bowiem kampanię wizerunkowo-funkcjonalną pod hasłem "Optymizm to połowa sukcesu. Reszta to know-how". Będzie ona kosztować 900 tys. zł.
Reklamy pojawią się również na warszawskich, wrocławskich i katowickich taksówkach . Plakaty będą obecne także w centrach biznesowych, na banerach internetowych, siatkach wielkoformatowych, specjalnie uruchomionej stronie internetowej, czy prasie branżowej.
Akcja będzie specyficzna ze względu na to, że Poznań będzie się reklamować również w prasie niebranżowej - m.in. w magazynie "Playboy". Hasło kampanii do tej gazety zostało zmodyfikowane. Będzie brzmiało trochę humorystycznie - "Potencjał to połowa sukcesu. Reszta to know-how".
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Dział wydawnictwa:
MROT zachęca mieszkańców Mazowsza do poznawania własnych
Powstanie katalog ofert incentive z
Spragnieni Podróży - fragment
ETC publikuje wskazówki jak uczynić turystykę bardziej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Czy stołeczne lotnisko jest przygotowane na zagranicznych turystów?
Dożywocie dla mężczyzny, który zabił gościa hotelowego
Irackie Muzeum Narodowe znów otwarte dla zwiedzających
Konkurs na najlepszy produkt turystyczny
Pomorskie: rusza akcja kontroli autokarów z wycieczkami szkolnymi
Bilans niedzielnej katastrofy lotniczej koło Aten
Szkolenia pobudzają rozwój usług konferencyjnych
Oferta turystyczna floty polskiej
Eksplozja w restauracji w centrum Warszawy
Startuje konkurent SAS: linia lotnicza założona przez szwedzkich hokeistów