TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Ruszyła kampania reklamowa Poznania w CNN. Będzie również w "Playboyu"

9 listopada ruszyła kampania reklamowa Poznania w amerykańskiej telewizji CNN. Reklamę przygotowała sama CNN. Wizerunek miasta chce promować również..."Playboy".


Do grudnia CNN wyemituje w dobrym czasie antenowym 240 spotów 30 sekundowych każdy. W spocie trzech brytyjskich lektorów zachęca do przyjazdu do Poznania. Inwestycja będzie kosztować Poznań około 300 tysięcy dolarów.

Łukasz Goździor, szef biura promocji miasta poznańskiego magistratu oznajmił, że to nie jedyna akcja promocyjna miasta w tym roku. Poznań rozpoczyna bowiem kampanię wizerunkowo-funkcjonalną pod hasłem "Optymizm to połowa sukcesu. Reszta to know-how". Będzie ona kosztować 900 tys. zł.

Reklamy pojawią się również na warszawskich, wrocławskich i katowickich taksówkach . Plakaty będą obecne także w centrach biznesowych, na banerach internetowych, siatkach wielkoformatowych, specjalnie uruchomionej stronie internetowej, czy prasie branżowej.

Akcja będzie specyficzna ze względu na to, że Poznań będzie się reklamować również w prasie niebranżowej - m.in. w magazynie "Playboy". Hasło kampanii do tej gazety zostało zmodyfikowane. Będzie brzmiało trochę humorystycznie - "Potencjał to połowa sukcesu. Reszta to know-how".




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kampania reklamowa Poznania w CNN Poznań wizerunek miasta w Playboyu Playboy akcja promocja Łukasz Goździor Optymizm to połowa sukcesu. Reszta to know-how hasła reklamowe Poznania




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję