TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Kraków rozpoczyna akcję promocyjną w Niemczech!

Kraków rozpoczyna akcję promocyjną, która ma przyciągnąć do stolicy Małopolski zagranicznych.


Najnowsza kampania marketingowa miasta jest oparta na reklamie billboardowej. Nośniki te, promujące wypoczynek w Krakowie pojawią się w siedmiu miastach Niemiec, m.in. w Berlinie, Hamburgu, Kolonii, Monachium i Stuttgarcie, by zachęcić mundialowych gości do odwiedzenia Krakowa. Plakaty, przedstawiające jedną z największych atrakcji Krakowa - "Damę z łasiczką" Leonarda da Vinci, tym razem trzymającą w ręku piłkę nożną, pojawią się od piątku na 1200 billboardach. Damie z piłką będzie towarzyszyło hasło "Fans Welcome".

- Przekaz skierowany jest do fanów piłki nożnej, którzy przyjechali do Niemiec z różnych stron świata, by oglądać zmagania piłkarzy. Chcemy, by zainteresowali się także Krakowem - powiedziała podczas konferencji prasowej dyrektor wydziału promocji i turystyki UMK Katarzyna Gądek.

Zaczynająca się kampania reklamowa to już druga akcja billboradowa Krakowa w Niemczech. Jej koszt to 90 tys. euro.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Kraków promocja do Niemców do kampania reklamowa Fans Welcome niemieckich Hamburgu Monachium billboardowa Fans Welcome Katarzyna Gądek krakowa krakow w Niemczech praca z dla




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję