Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Zmiany w Zarządzie easygo.pl
W internetowym biurze turystycznym easygo.pl nastąpiły zmiany personalne. Mateusz Kazieczko, dotychczasowy pełnomocnik w Zarządzie spółki i jeden z jej głównych udziałowców od nowego roku objął stanowisko prezesa Zarządu, dotychczasowa prezes firmy, Iwona Sokołowska objęła stanowisko wiceprezesa, a Tomasz Domżalski i Marcin Kazieczko swoją działalność skoncentrują na rozwoju poszczególnych obszarów.
Easygo.pl tłumaczy zmiany w strukturze firmy dynamicznym rozwojem firmy i potrzebą skoordynowania działań w nowopowstających projektach.
Mateusz Kazieczko (31 lat) jest absolwentem Wydziału Zarządzania Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu w Gdyni. Przez ostanie 9 lat pełnił funkcję dyrektora zarządzającego firmy Grelavi S.A., części francuskiej grupy Ets Grelier, największego światowego operatora rynku reprodukcji drobiu. W latach 1999 - 2005 związany także kapitałowo z podmiotami budującymi grupę Grelavi S.A. Jest w easygo.pl od samego początku, gdyż był jednym z inicjatorów powołania firmy. Jest też jednym z głównych jej udziałowców. W Zarządzie spółki jest odpowiedzialny za tworzenie strategii biznesowej i wdrażanie nowych e-projektów.
Easygo.pl ocenia, iż po 8 miesiącach funkcjonowania serwisu na polskim rynku można oceniać wybrany kierunek rozwoju firmy jako perspektywiczny, zwłaszcza iż serwisu jest numerem trzy krajowej turystyki on-line.
Zarząd easygo.pl zapowiada, iż w 2006 roku chce utrzymać wysoką tendencję wzrostową i jednocześnie wdrażać w życie kolejne projekty integrujące branżę. Do najważniejszych zadań na najbliższe miesiące Marcin Kazieczko zalicza uruchomienie nowych e-projektów oraz silną rozbudowę firmowego Centrum Rezerwacji. Prezes zakłada również, iż zgodnie z planami sprzedażowymi w tegorocznym sezonie letnim w bazie serwisu będzie co najmniej 150 000 ofert, a dynamika wzrostu sprzedaży w stosunku do roku 2005 wyniesie 200%.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział zmiana danych firm:
Więcej Polaków odwiedza Skanię. Jak duży
Sieć kawiarni zmienia
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Współpraca Airbusa i Boeinga w sprawie redukcji emisji węglowych
Minister infrastruktury planuje
Do USA bez wizy? Marzenie coraz bardziej realne
UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Amadeus Polska
Nawet 8 lat więzienia dla kierowcy, który spowodował wypadek w Serbii
Rozpoczyna się Słowacki Kiermasz Bożonarodzeniowy
Inauguracyjny lot LOT z Katowic do Turynu
Francja: od 1 stycznia wchodzi w życie międzynarodowy system kategoryzacji hoteli
Polska na targach ITF Slovakiatour 2008
Inwestycje kolejowe na najbliższe lata
110 km/h na liczniku autokaru holującego autokar!
Catering oraz organizacja imprez Wrocław
Luksusowy olbrzym zabierze na pokład aż 4000 pasażerów!
CWT: biura podróży powinny zwrócić uwagę na zniżki lotnicze
"Pienińska Pętla" - powstają ścieżki rowerowe
Polskie lotniska będą obsługiwane przez większą liczbę firm
Amadeus: biura podróży mają pełny dostęp do oferty linii Emirates