TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Antyreklama Katowic w internecie

Na popularnym serwisie internetowym z amatorskimi filmami You Tube, Brytyjczyk o nicku Tabmule zrobił Katowicom antyreklamę. Film, który nagrał w pokoju hotelowym zatytułował "Katowice - Boring".


W filmiku opisuje, że po godzinie 23.00 w mieście było ciemno oraz pusto, natomiast do jedzenia można było dostać tylko ogórki kiszone, orzeszki, zupki w proszku oraz piwo. Dodał też, że zakupy zrobił na stacji benzynowej, ponieważ trudno było znaleźć czynny o tej godzinie sklep. Tabmule porównał Polskę do Rosji. Jego relacja kończy się apelem do mieszkańców Katowic: "Co za miejsce, jak wy możecie tu żyć? Ludzie potrafią tu żyć? Zacznijcie działać, bo zostaniecie biedni przez lata. Musicie działać razem dla turystyki, kuchni, architektury. Co chcecie zrobić, jeśli jesteście z Katowic, czekam na Wasze komentarze."

You Tube jest największym serwisem internetowym, w którym każdy może umieścić nakręcony przez siebie filmik. Jednym z jego użytkowników jest Tabmule, podróżnik z Wielkiej Brytanii. Nagrywa filmy w miejscach, które odwiedza. Z informacji zawartych na stronie wynika, że filmik o Katowicach zobaczyło już kilkaset osób i najprawdopodobniej będzie ich jeszcze więcej, gdyż relacje z podróży Tabmula są bardzo popularne.

Mężczyzna w filmiku "Katowice - Boring" opowiada, że szukał w Katowicach restauracji czynnej po godzinie 23.30, gdyż hotelowa była już zamknięta. W recepcji nie uzyskał odpowiedzi, a taksówkarz zawiózł go "jazz clubu", które ocenił jako straszne miejsce z mafią i gangsterami. W drodze powrotnej do hotelu Tabmule za stancji benzynowej kupił orzeszki, ogórki konserwowe, zupy w proszku i piwo. Wyznał - Tu nie ma nic. Absolutnie nic, żadnych świateł wkoło, jeździliśmy po całym mieście, żadnych kebabów, koreańskiego jedzenia, nic. Przed północą! Żadnych klubów. Co za kompletne g... Dodał - Jeśli chcesz coś zjeść w Katowicach, to załamka. Jak w Rosji. Tylko wódka i piwo.

Wśród komentarzy są takie, które bronią polskiego miasta, ale znajdują się też takie jak: "Chciałem się wybrać do Polski, teraz na pewno tego nie zrobię, dzięki Tabmule!". Łukasz Brzenczek, prezes katowickiego Stowarzyszenia Moje Miasto zaznacza - Takie obrazy idą w świat, i one niestety są dużo bardziej wymowne niż kampanie promocyjne.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
reklama Katowice Boring You Tube Tabmule antyreklama film podróże restauracja Łukasz Brzenczek kompania promocyjna rozrywka nuda promocja antypromocja


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję