Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
Berlin - węzeł komunikacyjny dla Europy
Linie lotnicze Air Berlin zapewniają już ponad dwa razy większą ilość połączeń w swoim berlińskim węźle komunikacyjnym - duża popularność wśród pasażerów z Europy Północnej i Wschodniej.
Dzięki optymalizacji struktury węzła komunikacyjnego dla pasażerów zmieniających połączenia się w Berlinie dostępna jest jeszcze większa niż dotychczas liczba połączeń. Od lata 2010 linie Air Berlin oferują tygodniowo, w sześciu falach dziennie i przy użyciu do 22 samolotów, ponad 6.000 połączeń z Berlina i do Berlina. Zmieniający połączenia pasażerowie ze Skandynawii i Europy Wschodniej uzyskują jeszcze więcej możliwości dotarcia do celów obsługiwanych przez Air Berlin w regionie Morza Śródziemnego, na terenie Niemiec, w Austrii oraz Szwajcarii, takich jak Neapol, Wenecja, Salzburg czy Malaga. Z węzła berlińskiego pasażerowie mają ponadto dostęp do popularnych relacji długodystansowych. Linie Air Berlin oferują z Berlina w sumie dziewięć połączeń międzykontynentalnych, na przykład do Phuket, Miami, Bangkoku, Dubaju czy Tel Awiwu.
Dotychczasowe doświadczenia z poszerzonym węzłem berlińskim są bardzo pozytywne. Optymalizacja doprowadziła do podwojenia liczby połączeń pośrednich dostępnych z węzła w Berlinie w porównaniu z poprzednim rokiem. W lecie 2010 r. linie Air Berlin zanotowały ponadto ponad 50% więcej pasażerów przesiadających się w Berlinie niż w porównywalnym okresie roku 2009.
Jak pokazują doświadczenia z ostatnich miesięcy, pasażerowie linii Air Berlin ze Skandynawii i Europy Wschodniej są głównymi użytkownikami nowej oferty lotów: najwięcej takich pasażerów przylatuje z Helsinek i Oslo, a także ze Szwecji (Göteborg i Sztokholm). Ale również goście z Kopenhagi i Moskwy należą do najczęściej korzystających z węzła komunikacyjnego Berlin.
Najważniejszym celem dla pasażerów przesiadających się na inne loty w Berlinie jest popularna wyspa urlopowa i "twierdza" linii Air Berlin - Palma de Mallorca. Po optymalizacji struktury węzła dla pasażerów z północy Europy o wiele bardziej interesujące niż dotychczas stały się też połączenia długodystansowe, na przykład Berlin-Bangkok. Z lotów do Paryża i Mediolanu korzystają z kolei o wiele częściej pasażerowie z Europy Wschodniej. Bardzo popularne są również połączenia stamtąd na Majorkę i do Malagi. Pasażerowie z Rosji profitują z kolei dzięki rozbudowanej ofercie połączeń z wieloma innymi miastami niemieckimi, takimi jak np. Köln/Bonn czy Stuttgart.
W celu zwiększenia wachlarza połączeń przesiadkowych dla pasażerów ze Skandynawii i Europy Wschodniej, wraz z optymalizacją węzła rozszerzono ofertę połączeń z Berlina i do Berlina: w aktualnym letnim rozkładzie lotów Air Berlin na rok 2010 ilość połączeń w relacji Moskwa-Berlin została uzupełniona o jedno połączenie wieczorne. Podwojona z jednego do dwóch połączeń dziennie została też ilość lotów z Oslo, Helsinek i Göteborga do Berlina. Już w roku 2009 liczbę połączeń z Kopenhagi i Sztokholmu do głównego węzła komunikacyjnego Air Berlin zwiększono do dwóch dziennie.
Przystąpienie do globalnego sojuszu przewoźników lotniczych oneworld, którego pełnym członkiem linie Air Berlin zostaną zgodnie z aktualnymi przewidywaniami na początku roku 2012, otworzy pasażerom dostęp do jedynej w swoim rodzaju globalnej sieci obejmującej prawie 900 celów w 150 krajach. Wspólna flota sojuszu obejmuje 2.500 samolotów i obsługuje około 9.500 przelotów dziennie.
Rosyjskie linie lotnicze, S7 Airlines, z którymi spółka Air Berlin posiada już od października 2008 r. umowę o partnerstwie strategicznym, również przygotowują się do przystąpienia do sojuszu oneworld. W ramach przygotowań do przystąpienia do sojuszu oneworld linie Air Berlin zawarły z przewoźnikami American Airlines i Finnair porozumienie o obsłudze przelotów pod wspólnym numerem lotu (tzw. code sharing). Loty będą realizowane pod wspólnymi numerami już z początkiem okresu obowiązywania zimowego rozkładu lotów 2010/2011.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Dział transport:
Polacy na pierwszym miejscu wśród
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
Starsze aktualności:
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Wakacje latających
Problemy z wyjazdem z Chorwacji. Rolnicy blokują przejścia graniczne
Stambuł: największe akwarium w Europie otwarte
British Airways wprowadza opłaty za wybór miejsca w samolocie
Szukamy rodziców chrzestnych dla...
Jazda na stoku w kasku ochronnym
Szkolenie Zadowolony Klient - przewodowa i bezprzewodowa komunikacja w hotelu
Wspólna kontrola lotów pozwoli zaoszczędzić 4 miliardy euro rocznie
Nowa baza LOT-u w Pyrzowicach?
Jura Krakowsko - Częstochowska nie potrzebuje luksusowych hoteli!
Pekin 2008: chińskie psy uczą się zapachu zagranicznych turystów
IV Mistrzostwa Polski Kelnerów w Lublinie
Anglojęzyczna stronia Centralwings bogatsza o wyszukiwarka tanich biletów
Rosyjscy pogranicznicy zastosują wykrywacze kłamstw?
Kolejna aktualizacja czarnej listy przewoźników lotniczych UE
Hotel Sheraton Warsaw powołał zespół ds inicjatyw proekologicznych
Grudzień okazał się owocny dla Rainbow Tours
Ryanair od października uruchomi 6 nowych tras z Polski
Ruszy promocja Polski w BBC i CNN