TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Promocja za pomocą znaku "made in Zakopane"

Zakopane chce iść śladami Wisły i wprowadzić swoją markę. Stolicę Tatr wypromuje logo "made in Zakopane".


Wisła niedawno wprowadziła na rynek znak firmowy. "Made in Wisła" promuje wyroby wytwarzane tylko i wyłącznie przez miejscowych artystów i gastronomów. Znak oraz ulotka okazały się bardzo dobrym sposobem na promocję regionu.

Tymczasem powiat tatrzański od lat ma swoją markę, ma też swoich producentów wyśmienitego jadła, jednak nic się nie dzieje w kierunku promocji.

Andrzej Kawecki, dyrektor Biura Promocji Zakopanego potwierdza, że to dobry pomysł. Twierdzi jednak, że najpierw trzeba rozwiązać kwestię kontroli tych produktów - miałoby się nią zająć zrzeszenie producentów.

Tymczasem okazuje się, że powiat tatrzański ma już swoją markę, ale mało kto o niej wie. W 2007 roku Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury wprowadziła tzw. "Markę Tatrzańską". Jest to lokalny certyfikat jakości przyznawany artykułom spożywczym, wyrobom i produktom rękodzielniczym, bazie gastronomicznej, handlowej, noclegowej i usługowej a także twórcom i działaczom kultury. Certyfikatem okazuje się m.in. chleb pasterski.

Nie ma jednak żadnej promocji marki tatrzańskiej. - Nie wykluczam, że znak "made in Zakopane" pojawi się i u nas - dodaje Kawecki.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
made in Zakopane znak marka logo Zakopanego Wisła Wisły promocja firmowy Andrzej Kawecki powiat tatrzański jedzenia produktów gastronomia


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję