
Pasażerowie życzą PKP szybszych dróg i większej ilości połączeń
Większość osób ankietowanych przez PKP uznała, że budowa szybszych dróg kolejowych oraz zwiększenie liczby połączeń to najważniejsze zadania, które PKP powinno zrealizować w 2007 roku.
Marek Sieczkowski z Biura Marketingu i Komunikacji Społecznej PKP S.A. poinformował, że na przełomie roku 2006/2007 spółka przeprowadziła internetową ankietę, w której pytali, czego internauci najbardziej życzyliby Grupie PKP w 2007 roku.
Co trzecia ankietowana osoba wskazała na konieczność budowy szybszych dróg kolejowych, 28% pytanych za konieczne uznało uruchomienie większej liczby połączeń, a 19% badanych opowiedziało się za wprowadzeniem nowych pociągów.
Najmniej ankietowanych wskazało za konieczne: modernizację dworców kolejowych (14%) i poprawę obsługi klienta (6%).
Następnie przez trzy tygodnie stycznia Grupa PKP pytała, które drogi kolejowe powinny zostać w najbliższych latach zmodernizowane, aby skrócić czas podróży.
Na linię Warszawa-Radom-Kraków swój głos oddało 38% badanych. Na drugim miejscu znalazła się trasa Warszawa-Gdańsk (14%), a na trzecim Poznań-Wrocław (11%). Najmniej głosów otrzymały drogi kolejowe: Bydgoszcz-Trójmiasto (4%) i Trójmiasto-Szczecin (3%).
W ubiegłym roku Grupa PKP przewiozła 19 mln 700 tys. pasażerów, czyli o 1 mln 700 tys. więcej niż w 2005 roku. Rok 2006 był pierwszym od 17 lat, w którym wzrosła liczba pasażerów Grupy PKP.
Łącznie w ankietach, które trwały od końca grudnia do drugiej połowy stycznia wzięło udział 14 tysięcy osób. Serwis internetowy www.pkp.pl każdego dnia odwiedza średnio 80 tys. internautów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Co PKP powinno zrobić w 2007 r.
[2007-01-30 23:35 999.999.999.*]
jak widze takie opinie to zaraz mnie krew zalewa,typowe opinie dla włodarzy pkp to głosowanie to fikcja bo co chcą to i tak zrobia i gdzie,a tak poza tym dziśiejsza konferencja w sprawie odwołania ministra transportu przez PO pokazała że kolej PO też ma w nosie bo mówi sie tam tylko o jej restruktaryzacji czyli dalszej jej degradacji .A dlaczego nikt nie powie wprost prawdy która jest zatrważająca i tragiczna , a mianowicie dziś miedzy szczecinem a poznaniem wszystkie boczne linie zamknieto i pozwolono na ich degradacje a dotyczy to takich stacji które kiedyś pełniły role wezłowych:stargard szczecinski,choszczno,drawski młyn,wronki,szamotuły ludzi pozbawiono mozliwosci dojazdu do wiekszych miejscowosci,a linie celowo sie niszczy aby nie przeszły w rece konkurencyjnych przewożników prywatnych,czy kolei niemieckich.A pózniej sie mówi że nie ma pasażerów i fikcyjnie podaje sie wiadomosci ze tylko grupa intrer-city ma dochody ,skad takie dane skoro nie ma pasażerów z bocznych lini a potencjalni pasażerowie z dużych miast wybierają samolot,autobus,a najcześciej pryw.samoch.Panowie zPKP wstyd,wstyd,wstyd,pomyślcie o przewozach regionalnych a nie tylko o kierunku rzepin-siedlce,czy cieszyn-gdansk odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Uhonorowano nowych Ambasadorów Kongresów
Dział badania rynku i analizy:
GUS: liczba turystów w Polsce
ETC: Turystyka wykazała się
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Starsze aktualności:
McDonald`s przegrał przed Sądem
Czego boją się Polacy na
Jakich wakacji szukano w
Dofinansowania wycieczek dla szkół za 70 mln
Nowe kierunki w ofercie EXIM
Wenecja idzie dalej z
Prezes Polskiej Grupy Lotniczej
Grecja próbuje odzyskać marmury z
Duży touroperator
Światowe Forum Ekonomiczne o rozwoju sektora
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Mama i ja - portal społecznościowy dla rodzin
Reaktywacja lotniska w Babimoście niemożliwa?
Warmia i Mazury: Francuzi poprowadzą szkolenia dla kelnerów
Wyborcza radzi szukać klauzul i pisać reklamacje!
Tomasz Wilczak - nowy prezes POT!
Nagroda mediów zagranicznych "Medienpreis 2008" dla berlińskiego ośrodka POT
Port Lotniczy w Gdańsku: o 14% więcej pasażerów niż w roku obiegłym
Narty, strój kąpielowy i… do Austrii
PKP PLK zdąży zmodernizować linie kolejowe do EURO 2012
Wrocław: z powodu gołoledzi odwołano loty
Mniej wycieczek, bo wzrósł VAT