Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT CITO CITO CHORWACJA GR SZKOLNA
- Specjalista ds. Turystyki - Żyrardów
- Pilot Włochy-Monako-Francja 23.09-29.09.2024
- Specjalista/Specjalistka ds. turystyki w salonie...
- Pilotaż 4-6.10/ Podlasie z Lublina
- pilot Paryż 06-11.10.2024
- Specjalista ds. rozwoju rynku (z j. ukraińskim)
- Marki - Specjalista ds. Turystyki
- WARSZAWA - specjalista ds. turystyki
- Zatrudnię pilota
Coraz więcej samolotów Lufthansy posiada FlyNet
W letnim rozkładzie lotów Lufthansa zaoferuje szerokopasmowy dostęp do Internetu już w około 50% samolotów swojej floty na trasach międzykontynentalnych. Wśród nowych tras, na których pasażerowie będą mogli korzystać z systemu FlyNet znajdują się między innymi loty z Monachium
do Waszyngtonu, Bostonu, Dubaju oraz z Frankfurtu do Portland, Kairu i Osaki. Do letniego rozkładu lotów 2006 r. przewoźnik planuje wyposażyć w system FlyNet wszystkie maszyny długodystansowe (łącznie 78 samolotów).
Lufthansa była pierwszą linią lotniczą na świecie, która wiosną 2004 r. zaoferowała swoim pasażerom możliwość surfowania w Internecie w czasie rejsowego lotu na wysokości przelotowej. System Lufthansa FlyNet, w połączeniu z usługami świadczonymi przez firmę Connexion by Boeing pozwala na nieograniczony dostęp do Internetu w czasie lotu za pomocą laptopa i innych przenośnych terminali (bezprzewodowa sieć lokalna LAN -WLAN). Korzystając z połączenia satelitarnego udostępnianego przez firmę Connexion by Boeing, pasażerowie Lufthansy mogą surfować w sieci, wysyłać pocztą elektroniczną wiadomości z załącznikami i nawiązywać bezpieczne połączenia
z Internetem lub firmowym serwerem poczty elektronicznej, pozwalające na transmisję danych za pośrednictwem wirtualnej sieci Virtual Private Network (VPN). Ponadto pasażerowie mają również dostęp do bezpłatnego pokładowego portalu internetowego FlyNet, zawierającego ponad tysiąc stron stale aktualizowanych wiadomości, prognoz pogody oraz informacji turystycznych i obyczajowych. Portal umożliwia również dokonywanie zakupów oraz zawiera informacje na temat programu częstego latania Lufthansy - Miles & More.
Lufthansa od lat przewodzi światowym liniom lotniczym w zakresie nowoczesnych technologii, które przynoszą szereg ułatwień jej pasażerom. W poczekalniach Lufthansy we Frankfurcie i Monachium pasażerowie mają dostęp do najnowocześniejszej technologii internetowej. Przewoźnik oferuje również usługę odprawy za pomocą telefonu komórkowego. Pasażerowie Lufthansy posiadający bilety elektroniczne mogą korzystać z odprawy za pomocą telefonów komórkowych z dostępem do Internetu (WAP). Usługa opiera się na najnowszej technice elektronicznej i optymalizuje istniejące procesy w celu przyśpieszenia i uproszczenia procedur poprzedzających lot.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Nowa dyrektor IGHP na
ETC: Turystyka potrzebuje systemu zarządzania
Starsze aktualności:
POT rozdał nagrody dwudziesty
Rośnie liczba Turystów odwiedzających
Gotowe dania w sklepach zagrożeniem dla
Rozpoczęły się targi TT
TSUE rozpatrywał skargi
Polacy rzadziej jadają posiłki poza
Hilton uznany za najlepsze miejsce do
Turystyka może stać się głównym źródłem przychodów dla
Kielczanie chcą lotniska, ale UE nie chce przystąpić do niepewnej inwestycji
Agnieszka Najberek Osobowością Roku MICE Poland 2009?
Odwołane połączenie na Majorkę
Akademia Rezydentów - seria szkoleń Rainbow Tours
Wrocław: najstarszy hotel po metamorfozie znów otwarty dla gości
Gigantyczny wycieczkowiec w Szczecinie
Zakaz kąpieli w Gdyni Śródmieściu
Od 7 listopada Japonia wprowadza nowe przepisy imigracyjne
Łotwa: ambasada USA ujawniła czarną listę nocnych klubów w Rydze
5 Stars Club został członkiem międzynarodowych organizacji sektora MICE
Jeziora Mazurskie coraz słabiej w rywalizacji "New7Wonders"
Grecję nawiedza trzecia fala upałów
W samolocie nie zapalisz nawet e-papierosa
Koleje Mazowieckie podnoszą ceny biletów oraz likwidują połączenia