EasyJet rośnie w siłę i pokonuje konkurencję
W ostatnim półroczu, licząc jego koniec na 31 marca 2008 linie lotnicze EasyJet zanotowały wyraźny wzrost zysku i zmniejszenie kosztów. Jak pokazują wyniki dochód wzrósł o 24%, do 821.2 miliona funtów szterlingów, a liczba pasażerów wzrosła o 15%, do 18.9 miliona.
Koszty EasyJet zmniejszyły się, jednak nie bez silnego wpływu cen paliwa na wysokość dochodu. W odniesieniu do poprzedniego roku koszt paliwa na jedno miejsce pasażerskie wzrósł o 23.8%. Jeśli ceny paliwa utrzymają się na tak wysokim poziomie najsłabsi konkurenci znikną lub ich liczba zostanie zredukowana, podczas gdy pozycja linii jeszcze się umocni - powiedział Andy Harrison, administrator delegowany EasyJet.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Dział transport:
PLL LOT mają tymczasowego
Latanie po Polsce coraz
Enter Air zawarł umowę z TUI
Starsze aktualności:
WTTC: sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje
Władze Wenecji ograniczą liczebność grup
Kontrole na granicy ze Słowacją znów
Zmiana lidera kierunku na city
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla
Grecos promuje Grecję
UE szykuje zmiany w przepisach dot. czasu pracy
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za
W USA powstanie grupa operacyjna ds. turystyki
Będą zmiany w kadrze zarządzającej EFH?
Ruszyła kampania promocyjna Katowice MICE "Energia spotkań"
Koncepcja rozbudowy lotniska w Łodzi
Airbus znów ma kłopoty z produkcją A380?
Toczą się przesłuchania w sprawie upadłości Kopernik Travel
Metodyka badania regionalnego ruchu turystycznego - zebranie naukowe
Polskie wino zniknie ze sklepowych półek?
The Westin Warsaw po raz kolejny walczy o najwyższy tytuł
Bytom walczy o połączenie z lotniskiem
Powiat Kamieński ułatwi życie inwestorom
Biuro Podróży EarthTour z Chorzowa
Jak będą wyglądały podróże w 2020 roku?
Czyżby zmiany: Licencjonowanie usług tur-operatorów i tur-agentów
United PR zajmie się promocją Polski
Pierwszy dystrybutor złota na lotnisku na świecie
Polacy polubią grecką kuchnię?
Krakowski Kazimierz zgubi swoją magię?