TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Łódź ma już nową strategię

Powstanie nowej strategii marki Łodzi poprzedziły dwa miesiące dyskusji. Radni miasta dali jej zielone światło.


Autorem strategii jest Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching. Firma w trakcie ostatnich 9 miesięcy prowadziła badania, konsultacje społeczne, stworzyła też analizę oraz ostatecznie - strategię. Jak wynikło z opracowania, Łódź jako "Centrum Przemysłów Kreatywnych" powinna skoncentrować się na rozwoju oraz komunikacji.

Sytuację turystyczną miasta ma poprawić jasno określony komunikat o Łodzi. Dotąd miasto nie wzbudzało żadnych pozytywnych skojarzeń. Nowa strategia zakłada wykorzystanie w promocji tradycji filmowej, kultury offowej, designu, mody, muzyki alternatywnej, a także ma przekonać świat o kreatywności oraz przedsiębiorczości Łodzi.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Łódź marka Łodzi Demo Effective Launching Jacek Sadowski Centrum Przemysłów Kreatywnych strategia promocyjna Łodzi promocja muzyka alternatywna design kultura offowa tradycja filmowa Łodzi




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję