Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Krakowski Radisson Blu pomaga powodzianom
W wyniku powodzi, w ostatnich miesiącach setki Polaków straciło dorobek życia - wiele osób nadal potrzebuje wsparcia. Dlatego w dniach 28-30 września Radisson Blu Kraków razem z Caritas Polska organizuje akcję pomocy poszkodowanym.
Najbardziej dotknięta powodzią została południowa część Polski. Woda zalała miasta, zniszczyła domy, budynki gospodarcze, mosty i drogi. Wiele osób straciło dobytek całego życia. Nadal potrzebna jest im pomoc.
"Tegoroczne powodzie dotknęły wiele krajów w Europie i na świecie. Nie jesteśmy w stanie pomóc wszystkim, ale razem z Caritas Polska chcemy wesprzeć jak najwięcej osób. Szczególnie, że przed nami coraz zimniejsze dni, a wiele osób nadal potrzebuje pomocy" - mówi Nino Rosenlund, Dyrektor Generalny Radisson Blu Hotel, Kraków.
W ramach akcji będą zbierane produkty spożywcze o długim terminie ważności, ubrania, koce, środki czystości, zabawki.
Zbiórka potrwa od 28. do 30. września, codziennie w godzinach od 10.00 do 15.00. Przedstawiciele hotelu przeprowadzą ją na terenie największych krakowskich biurowców: w Krakowskim Parku Technologicznym w Zabierzowie (28.09), Galileo i Edisson przy ul. Armii Krajowej (29.09) oraz Buma Square przy ul. Wadowickiej (30.09).
"Sądzimy, że najbardziej uda nam się zaangażować do akcji osoby pracujące w tych miejscach, jednak chcemy pomóc jak największej liczbie osób dlatego zależy nam na zainteresowaniu wszystkich Krakowian - mówi Wojciech Liszka, Dyrektor Działu Sprzedaży.
Wszystkie zebrane produkty Caritas Polska przekaże powodzianom z najbardziej poszkodowanych regionów kraju - głównie w województwach małopolskim, śląskim, opolskim i podkarpackim.
Akcja "Pomoc Powodzianom" jest częścią strategii społecznej odpowiedzialności Radisson Blu w Krakowie. Od połowy 2010 roku, działania z zakresu CSR realizowane są przez hotel pod wspólnym hasłem: Blu Loves Green.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Polska dostanie z UE 400 mln euro na rozbudowę infrastruktury lotniskowej i nawigacyjnej
Polskie miody pitne na unijnej liście Gwarantowanych Tradycyjnych Specjalności
Będzie ekspres Bydgoszcz - Warszawa
Posiadacze kart kredytowych ubezpieczeni
Egipt: spłonął autokar wiozący 40 turystów
Mazury: 3 ofiary śmiertelne, 10 osób zaginionych
Jak zagranica kusi polskich turystów
Od 1 marca zmienią się ceny biletów PKP
GDDKiA robi wszystko, aby A4 była gotowa na Euro 2012?
Kolejny odcinek autostrady A4 otwarty
Czterogwiazdkowy hotel w Wierchomli
Podczas świąt na drogach przybędzie patroli policyjnych
Beskid Śląski: Czantoria - wędrówka, rycerze i złota podkowa
Fatalne wyniki kontroli barów orientalnych w Krakowie
Polak chciał wejść do startującego samolotu
W 80 walizek dookoła świata z Wakacje.pl
Gdańsk: zniżki dla par w hotelach, restauracjach i teatrach
ULC przedłużył certyfikat dla LOT Ground Services
Pierwszy samolot z Polakami ewakuowanymi z Gruzji już w Polsce
Piękne, mało znane miejsce nad morzem - Orzechowo?
Nowy portal turystyczny www.wczasik.pl