TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowa kampania promocyjna TUI

Hasłem nadchodzącego sezonu zimowego będzie "My się zimy nie boimy". Celem kampanii będzie nie tylko sprzedaż ofert zimowych 2005/2006, ale także wzmocnienie wizerunku TUI jako touroperatora oferującego produkty wysokiej jakości.


Nowe grupy produktów zimowych TUI to wyjazdy do Dalekich Krajów (Argentyna, Brazylia, Australia, Nowa Zelandia, Dubaj, Aruba), wyspy Kanaryjskie, Morze śródziemne oraz wyjazdy narciarskie.

Kampania, przygotowana przez agencję Peppermint (prowadząca całoroczną kampanię marki TUI), realizowana będzie w prasie, w internecie, na stronie www TUI a także poprzez materiały promocyjne (ulotki, plakaty, bannery itp.). Dom mediow BranConnection będzie odpowiedzialny za zakup mediów do kampanii.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kampania promocyjna TUI marka wyjazdy do Argentyny Australii Dubaju na wyspy Kanaryjskie Morze Peppermint w internecie ulotki plakaty promocyjne biura podróży hotelu nowa zelandia brandconnection


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję