Nowa kampania promocyjna TUI
Hasłem nadchodzącego sezonu zimowego będzie "My się zimy nie boimy". Celem kampanii będzie nie tylko sprzedaż ofert zimowych 2005/2006, ale także wzmocnienie wizerunku TUI jako touroperatora oferującego produkty wysokiej jakości.
Nowe grupy produktów zimowych TUI to wyjazdy do Dalekich Krajów (Argentyna, Brazylia, Australia, Nowa Zelandia, Dubaj, Aruba), wyspy Kanaryjskie, Morze śródziemne oraz wyjazdy narciarskie.
Kampania, przygotowana przez agencję Peppermint (prowadząca całoroczną kampanię marki TUI), realizowana będzie w prasie, w internecie, na stronie www TUI a także poprzez materiały promocyjne (ulotki, plakaty, bannery itp.). Dom mediow BranConnection będzie odpowiedzialny za zakup mediów do kampanii.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
promocja
[2005-10-03 00:14 999.999.999.*]
jak zwylke wszyscy u nas zarabiają i promują się tylko nie Polacy,
ale co można u nas zrobić odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
W maju startują nowe hiszpańskie linie - Air Dominicana
8 chętnych na uzdrowisko Kraków Swoszowice, 4 na Ustkę
Turyści nie odwiedzają śląskich kopalni
Osoby otyłe muszą kupować dla bilety w samolocie?
Al-Kaida grozi zabiciem austriackich turystów porwanych w Tunezji
Przesądzone: 22% VAT na internet
Oferta hotelowa Polinezji Francuskiej poszerzy się
Mieszkańcy Krakowa zaprojektują plac Wolnica
Ryanair: Kolejne połączenia z Krakowa!
Nie będzie hoteli na Euro 2012?
anulowanie wycieczki przez biuro Aquamaris