Zdezorientowani klienci SkyEurope
Zmiany godzin lotów taniej linii lotniczej SkyEurope sprawiają, że klienci firmy, którym firma proponuje zwrot pieniędzy albo zmianę rezerwacji na inny dzień lub godzinę, są coraz bardziej zdezorientowani. Zdarzają się także przypadki, że przez kilka dni nie można dodzwonić się do biura obsługi klienta.
"Problemy związane są z koniecznością zmiany godzin lotów, a one wynikają z tego, że firma nie może pozostawić jednego ze swych samolotów na warszawskim lotnisku na noc" - tłumaczy Eryk Kłopotowski, rzecznik prasowy SkyEurope.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Z Wizz Air z Gdańska do Bergen
British Airways: będzie strajk
Co sobotę z Łodzi do Tel Awiwu
Centralwings uruchomił bezpośrednie połączenie między Krakowem a Amsterdamem
Grecja likwiduje opłaty lotniskowe. Turyści zaoszczędzą na tym ok. 10 euro
Nie będzie hoteli na Euro 2012?
Polacy nie chcą wracać z Egiptu
Wrocławskie hotele pełne biznesmenów
Europejskie linie lotnicze notują straty i zwalniają pracowników
Sol-Tours - Perły Francji 22.07 - 31.07