TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Zatrucie w restauracji

Zdarza się, że nawet w restauracjach dobrej klasy zdarzają się zatrucia pokarmowe po zjedzeniu serwowanego tam jedzenia.


Agnieszka Majchrzak z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wyjaśnia - Konsument, który nie jest zadowolony z usług restauracji powinien złożyć reklamację. Najlepiej zgłosić nieprawidłowości od razu po otrzymaniu potrawy, która jest niezgodna z umową. Czego żądamy? Zwrotu pieniędzy lub wydania nowej potrawy. Warto zauważyć, że zamawiając danie czy napój zawieramy umowę. Konsument zobowiązuje się zapłacić, a przedsiębiorca - restaurator - dostarczyć zgodną z umową potrawę. Jak mówi Agnieszka Majchrzak, zgodnie z prawem, reklamując musimy mieć dowód zakupu - jest nim nie tylko paragon, ale także potwierdzenie płatności kartą, przyjęcia zamówienia, wyciąg z konta, a także zeznania innych osób.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
zatrucie w restauracji zatrucia pokarmowe po zjedzeniu Agnieszka Majchrzak z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję