TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Portal PLL LOT-u w rękach ATM S.A.!

ATM S.A. wraz z anixe Polska Sp. z o.o. zajmie się świadczeniem dla Polskich Linii Lotniczych, pełnego outsourcingu platformy technicznej do obsługi nowego portalu linii lotniczych. Przeznaczony zostanie on m.in. do sprzedaży biletów lotniczych przez Internet.


W gestii Anixe będzie leżało oprogramowanie portalu oraz system sprzedaży, natomiast na ATM ciąży odpowiedzialność za warstwę telekomunikacyjną oraz hosting serwisu. Urządzenia obsługujące stronę, będą objętę całodobowym monitoringiem przez ATM.

Kontrakt zawarto na 5lat. Należy przypomnieć, że w maju ubiegłego roku PLL LOT, zdecydował się wdrożyć dwa systemy teleinformatyczne dostarczone przez ATM S.A.: produkt ATM - Atmosfera (służy do obsługi procesów biznesowych w dziale IT, który ułatwił PLL LOT zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi (Help Desk)) oraz system zarządzania stacjami roboczymi Precision v5 francuskiej firmy Criston Software.

- Objęcie outsourcingiem portalu PLL LOT jest potwierdzeniem wyjątkowych na polskim rynku kompetencji ATM S.A. w zakresie umiejętnego łączenia usług integracyjnych i telekomunikacyjnych - głosi komunikat LOT-u.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
ATM S.A. anixe Polska Sp. z o.o. PLL LOT outsourcing portal Atmosfera Help Desk oprogramowanie dla LOT informatyczne w turystyce




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję