TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Konkurs na hasło promujące Lublin

Ośrodek Brama Grodzka-Teatr NN, Lubelski Ośrodek Informacji Turystycznej i Festiwalu "Open City" ogłosiły konkurs na hasło promocyjne Lublina.


W konkursie na hasło mogą wziąć udział wszyscy ci, którzy czują się związani z Lublinem. To właśnie oni wiedzą dlaczego Lublin to miejsce magiczne i warto tutaj przyjeżdżać. Organizatorzy chcą, aby konkurs stał się pewnego rodzaju manifestem mieszkańców Lublina przeciw "nachalnej reklamie" oraz sposobem wyrażenia ich związków z miastem.

Najlepsze hasła promocyjne pojawią się po zakończeniu konkursu na specjalnych koszulkach, które zostały zaprojektowane przez Małgorzatę Rybicką.

Chętni do wzięcia udziału w konkursie mogą przesyłać swoje propozycje haseł do 2 lipca na adres www.biuro@loit.lublin.pl bądź www.teatrnn@tnn.lublin.pl. Nazwiska zwycięzców poznamy 6 lipca. W nagrodę wszyscy otrzymają komplety koszulek oraz albumy "Scriptores", poświęcone Lublinowi.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
konkurs na hasło promujące Lublin Ośrodek Brama Grodzka-Teatr NN Lubelski Ośrodek Informacji Turystycznej i Festiwalu Open City Lublin LOIT Stanisław Turski Teatr NN Marcin Skrzypek Małgorzata Rybicka koszulki promocyjne Lublina Scriptores




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję