Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Zobacz także
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w Travelist.pl?
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich turystów
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni turyści
Turyści z zagranicy doceniają także apartamenty
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na pokład
Karkonosze w MTV i VIVIE
Na antenie muzycznych stacji MTV oraz VIVA w Niemczech promowany będzie aktywny wypoczynek w Karkonoszach. Akcja ma ruszyć za kilka miesięcy, ale wydaje się już teraz, że odniesie sukces, gdyż w regionie tym obserwuje się coraz więcej turystów zza zachodniej granicy.
Szczególnie widoczni są młodzi Niemcy, którzy najczęściej indywidualnie przyjeżdżają do Karpacza czy Szklarskiej Poręby na narty. Coraz częściej spotkać można także turystów z Danii i Holandii.
"Ostatnio w osłupienie wprawiło mnie kilkoro młodych ludzi z Austrii, którzy przyjechali na narty do Karpacza. Wyjaśnili mi, że z ciekawości odwiedzają ośrodki narciarskie w całej Europie" - mówi Waldemar Draheim, dyrektor kolei linowej.
"Od maja ubiegłego roku przyjeżdża do nas coraz więcej młodych ludzi. Interesują ich aktywne formy wypoczynku - narty, konie, wspinaczka. Latem wielu pyta o trasy rowerowe. Wieczorem zwykle chcą wychodzić do klubów" - mówi Grazyna Biederman z Miejskiego Biura Informacji Turystycznej w Szklarskiej Porębie.
"W Karkonoszach jest taniej, niż w niemieckich ośrodkach narciarskich. Poza tym z Saksonii jest tu dużo bliżej" - mówi studentka z Niemiec, Katharina Wessels.
W przeciągu najbliższych dwóch lat, Urząd Marszałkowski chce wydać dwa miliony euro na promocję Dolnego Śląska. "Akcja rozpocznie się na przełomie czerwca i lipca. Jednym z elementów kampanii jest oferta aktywnego wypoczynku skierowana do ludzi młodych. Nośnikiem reklam będzie niemiecka MTV oraz VIVA. Niemiecki rynek jest dla nas najważniejszy, tam nastolatki chętnie oglądają te stacje telewizyjne - uważa marszałek Andrzej Pawluszek, odpowiedzialny w urzędzie za turystykę i promocję.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Norwegian wprowadził tanie loty z Warszawy do Kopenhagi
Era umożliwia abonentom korzystanie z usług głosowych w samolocie?
Tatry: sztucznie naśnieżane stoki umożliwiają już jazdę na nartach
Dworzec PKP w Krakowie nieprzyjazny dla podróżnych
Konferencja "Hotele versus Agencje Eventowe" na Targach World Hotel
Nareszcie więcej graczy na rynku lotów czarterowych w Polsce
CBI: Polska wśród krajów "Wartych swojej ceny"
PKP z Gdyni do Katowic w 4 godziny!
Wybrano władze Polskiej Federacji Pilotażu i Przewodnictwa
Słaby start połączenia LOT-u Warszawa - Pekin?
Wycieczka z Centrum Nurkowe Asiandivers Phuket Tajlandia - opinia
Zamknięto przejście turystyczne na Rysach w Tatrach Wysokich
Zbójnik Ondraszek zdobi beskidzką monetę
Liverpool: otwarto luksusowy hotel na cześć The Beatles
Specjalna ustawa przyspieszy budowę lotnisk?
Travelport i Air Astana związane umową
Odpoczne.pl pod specjalnym numerem GG17