TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






CBI: Polska wśród krajów "Wartych swojej ceny"

Polska znalazła się w grupie krajów o najlepszej marce. Nasz kraj awansował bowiem w tegorocznej edycji rankingu Country Brand Index (CBI).


W 2007 roku Polska wystąpiła w tym badaniu jako "Wschodząca gwiazda". W tym roku wystąpiła już na 5 miejscu wśród krajów "Wartych swojej ceny".

Pierwsza pozycja należy do Tajlandii. Polska natomiast wyprzedziła Stany Zjednoczone, Malezję, Turcję, RPA i Węgry.

Kategoria pod hasłem "Warte swojej ceny" obejmuje państwa, których oferta i możliwości są najatrakcyjniejsze dla turystów w stosunku do ceny.

Badanie CBI 2008 przeprowadziły agencja PR Weber Shandwick i Future Brand - międzynarodowa firma konsultingowa, wyspecjalizowana w rozwoju marek.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
CBI ranking lista Polska Country Brand Index wschodząca gwiazda agencja PR Weber Shandwick Future Brand




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję