Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Cathay Pacific Airways podpisały umowę z Amadeusem
Przewoźnik Cathay Pacific Airways wybrał produkt Amadeus Altéa Customer Management Solution - rozwiązanie nowej generacji, wspierające rozwój firmy i zwiększające jej wydajność operacyjną.
Amadeus podpisał 10-letnią umowę z liniami lotniczymi Cathay Pacific Airways. Przewoźnik oraz jego filia Dragonair, wdrożą kompletne rozwiązanie Altéa Customer Management Solution (CMS), umożliwiające zarządzanie łańcuchem obsługi pasażerów, w tym obsługi rezerwacji, inwentaryzacji i systemów kontroli odlotów. Transakcja stanowi element dynamicznej strategii rozwoju linii lotniczych i ma służyć zwiększeniu ich wydajności operacyjnej.
- Podpisana umowa jest kolejnym etapem naszych inwestycji w nowe technologie, które wspierają rozwój firmy i pomagają jej osiągnąć cele biznesowe. Po przeprowadzeniu szczegółowego procesu selekcji, postanowiliśmy wybrać produkt Altéa CMS, ponieważ najlepiej odpowiada wymogom branży lotniczej. Dzięki niemu zapewnimy naszym klientom wyższą jakość usług, a także poprawimy naszą wydajność - powiedział Edward Nicol, dyrektor ds. zarządzania informacją w firmie Cathay Pacific Airways.
Linie lotnicze Cathay Pacific wykorzystują już na swojej stronie internetowej mechanizm firmy Amadeus do dokonywania rezerwacji przez Internet. Rozwiązania informatyczne są dla firmy kluczowym elementem strategii, której celem jest rozszerzenie zakresu działalności i podtrzymanie rozwoju na najszybciej rosnących rynkach lotniczych na świecie, takich jak Chiny oraz w Stanach Zjednoczonych i Europie.
- Cathay Pacific to jedna z najlepszych pod względem rentowności i rozwoju linii lotniczych świata, dlatego bardzo cieszy nas, że firma wybrała oferowane przez nas rozwiązanie Altéa CMS do zarządzania obsługą swych klientów - powiedział Hans Jorgensen, wiceprezes ds. strategicznych programów lotniczych i partnerskich w firmie Amadeus. - Wierzymy, że decyzja firmy Cathay Pacific, jako pierwszego azjatyckiego przewoźnika, który wybrał cały pakiet rozwiązań Altéa, zostanie pozytywnie odebrana przez inne linie lotnicze i przyspieszy rozwój firmy Amadeus w rejonie Azji i Pacyfiku - dodał Hans Jorgensen.
Cathay Pacific Airways i Dragonair, które w 2006 roku obsłużyły razem 22 miliony pasażerów, dołączają do 42 linii lotniczych z całego świata, które wybrały produkt Altéa CMS.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Touroperatorzy zachęcają agentom?
Łódź: problemy z nowymi hotelami
Odkrycia archeologiczne w Jaśle
Polaniecki będzie pełnił obowiązki prezesa Centralwings
Unijny certyfikat: fasola korczyńska i miód kurpiowski
Skarby Jasnej Góry wymagają znacznych nakładów na konserwacje
Promocja Australii na wyspach brytyjskich
Europa: upadki biur podróży w tym roku
Wizz Air: zmiana rozkładu lotów z/do Włoch
Sekretny obiekt epoki komunizmu otwarty dla turystów