TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Cathay Pacific Airways podpisały umowę z Amadeusem

Przewoźnik Cathay Pacific Airways wybrał produkt Amadeus Altéa Customer Management Solution - rozwiązanie nowej generacji, wspierające rozwój firmy i zwiększające jej wydajność operacyjną.


Amadeus podpisał 10-letnią umowę z liniami lotniczymi Cathay Pacific Airways. Przewoźnik oraz jego filia Dragonair, wdrożą kompletne rozwiązanie Altéa Customer Management Solution (CMS), umożliwiające zarządzanie łańcuchem obsługi pasażerów, w tym obsługi rezerwacji, inwentaryzacji i systemów kontroli odlotów. Transakcja stanowi element dynamicznej strategii rozwoju linii lotniczych i ma służyć zwiększeniu ich wydajności operacyjnej.

- Podpisana umowa jest kolejnym etapem naszych inwestycji w nowe technologie, które wspierają rozwój firmy i pomagają jej osiągnąć cele biznesowe. Po przeprowadzeniu szczegółowego procesu selekcji, postanowiliśmy wybrać produkt Altéa CMS, ponieważ najlepiej odpowiada wymogom branży lotniczej. Dzięki niemu zapewnimy naszym klientom wyższą jakość usług, a także poprawimy naszą wydajność - powiedział Edward Nicol, dyrektor ds. zarządzania informacją w firmie Cathay Pacific Airways.

Linie lotnicze Cathay Pacific wykorzystują już na swojej stronie internetowej mechanizm firmy Amadeus do dokonywania rezerwacji przez Internet. Rozwiązania informatyczne są dla firmy kluczowym elementem strategii, której celem jest rozszerzenie zakresu działalności i podtrzymanie rozwoju na najszybciej rosnących rynkach lotniczych na świecie, takich jak Chiny oraz w Stanach Zjednoczonych i Europie.

- Cathay Pacific to jedna z najlepszych pod względem rentowności i rozwoju linii lotniczych świata, dlatego bardzo cieszy nas, że firma wybrała oferowane przez nas rozwiązanie Altéa CMS do zarządzania obsługą swych klientów - powiedział Hans Jorgensen, wiceprezes ds. strategicznych programów lotniczych i partnerskich w firmie Amadeus. - Wierzymy, że decyzja firmy Cathay Pacific, jako pierwszego azjatyckiego przewoźnika, który wybrał cały pakiet rozwiązań Altéa, zostanie pozytywnie odebrana przez inne linie lotnicze i przyspieszy rozwój firmy Amadeus w rejonie Azji i Pacyfiku - dodał Hans Jorgensen.

Cathay Pacific Airways i Dragonair, które w 2006 roku obsłużyły razem 22 miliony pasażerów, dołączają do 42 linii lotniczych z całego świata, które wybrały produkt Altéa CMS.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Cathay Pacific Airways Amadeus CMS Altéa CMS Customer Management Solution oprogramowanie umowa linie lotnicze




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję