Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Muzeum Narodowe w Warszawie bez reklam?
Przeciw estetycznemu bałaganowi w stolicy wystąpiło Muzeum Narodowe w Warszawie. Wczoraj (13-tego grudnia) zniknęły z zabytkowej elewacji reklamy. Czy pójdą za nim inni?
Jak powiedział Agnieszka Jasińska z MN, budynki muzealne powinny uwodzić swym wyglądem, nie zaś reklamami.
Sponsorzy placówki - Polkomtel i PKN Orlen zgodzili się na usunięcie bannerów. To niezwykłe, bo reklamodawcy dostrzegli możliwość autopromocji w uczestniczeniu w porządkowaniu przestrzeni publicznej, nie zaś jej zaśmiecaniu. Polkomtel pracuje wspólnie z Muzeum nad nową bardziej efektywną koncepcją wizualizacji. Nie wiadomo, czy zamiast zdjętych płacht pojawią się np. reklamy świetlne.
Inicjatywa placówki stoi w opozycji do wyglądu budynków stojących wzdłuż Al. Jerozolimskich, które są reklamowym bałaganem. Płachty zasłoniły m.in. Dworzec PKP Śródmieście, Rotundę, Universal oraz dawną Cepelię.
Rozporządzenie Ministerstwa Infrastruktury z połowy grudnia 2009 r. dotyczące usunięcia reklam z polskich miast dotyczy tylko domów mieszkalnych. Prawo jest pełne luk, które są wykorzystywane przez firmy reklamowe. Nadal można wieszać płachty, nie mogą one jedynie zasłaniać okien mieszkań. Reklamy mogą widnieć na wszystkich budynkach biurowych. Ze względu na luki w prawie, bannery można wieszać np. podczas remontów budynków. W tym roku weszły w życie zmiany w ustawie dotyczącej planowania oraz zagospodarowania przestrzennego. Według naczelnik Gamdzyk, nie odnosi się ona jednak do billboardów oraz płacht już istniejących, co oznacza, że w dalszym ciągu nic się nie zmieni.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Dział atrakcje turystyczne:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Można składać oferty w Programie wsparcia
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Zrób to sam, czyli wakacje skrojone na miarę
Chwile grozy w samolocie Alitalii
Blisko 20 mln funtów straciły brytyjskie lotniska przez tegoroczne zamachy
Będzie nowoczesny dworzec PKP w Szczecinie?
ANGLIA - Kurs językowy - Londyn - Szkoła GEOS
MSP chce akcji LOT lub nowelizacji ustawy
Ryanair startuje z MPL Katowice
easyJet zapowiada niskie ceny biletów na Wyspy Brytyjskie
Brussels Airlines: nowa taryfa wyprowadziła linie z kryzysu
Rząd postanowił: będzie prywatyzacja PLL LOT
Podróż samolotem - czynnikiem ryzyka zakrzepicy!