TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Ruszyła "kolejowa" kampania reklamowa KFC

KFC rozpoczęło wczoraj (6.01.2009) kampanię reklamową nowych zestawów Bsmart wprowadzanych właśnie do tej sieci. Akcja jest przygotowana w charakterze żartu.


Startująca kampania reklamowa KFC, która promuje cztery zestawy Bsmart, opisuje ludzi śpieszących się w restauracji jako pociągi.

- Nasza akcja to podpowiedź dla tych młodych odbiorców, którzy postanowili w tym roku żyć nieco sprytniej, oszczędniej, a jednak bez niepotrzebnych wyrzeczeń - uzasadnia Anna Bednarska, brand manager marki KFC w AmRest.

Miesięczna akcja będzie prowadzona w telewizji (15- i 30-sekundowe spoty w Polsacie, Polsacie 2, Polsacie Sport, TVN, TVN7, TV4, stacjach AtMedia, Discovery i 4FunTV) oraz internecie (Onet.pl, Interia.pl i Gadu-Gadu). W sieci uruchomiony też został pod adresem www.bsmart.kfc.pl serwis, w którym wystartował konkurs "Złap pociąg do KFC".




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kampania reklamowa KFC zestawy Bsmart Anna Bednarska promocje nowości Złap pociąg do KFC




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję