TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






O komunikację Hiltona z rynkiem zadba Agencja PR Partner of Promotion

Warszawski hotel Hilton wybrał Agencję PR Partner of Promotion, by opracowała strategię i plan komunikacji obiektu z rynkiem.


Do zadań agencji należeć będzie opracowanie programu i strategii PR, którego celem będzie budowa pozytywnego wizerunku Hilton Warsaw. Agencja będzie prowadzić dla hotelu działania z zakresu media relations w związku z otwarciem nowego hotelu i wprowadzeniem marki Hilton na polski rynek.

Kontrakt Partner of Promotion z Hilton Warsaw jest bezterminowy. Jak dotąd Hilton nie współpracował w Polsce z żadną agencją PR.

Hilton jest najważniejszą marką Hilton Hotels Corporation i jednocześnie najlepiej rozpoznawalną globalnie marką z branży. Kojarzony jest klientom z prestiżem i komfortem, gwarantuje najwyższej jakości usługi i standardy, bez względu na cel podróży - prywatny, czy biznesowy.

Pierwszy hotel pod tą marką otworzył Konrad Hilton w Cisco w stanie Texas w 1919 r. Obecnie pod marką Hilton na świecie działa ponad 500 hoteli.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
hotel Hilton Warsaw Warszawa agencja PR Public Relations pierwszy Konrad Hilton Cisco Agencja PR Partner of Promotion




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję